-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #72836 üzenetére
én ilyenben toltam 15 évig, nem volt vele semmi bajom. Mondjuk 25-től 40-ig De simán lementem vele Dubrovnikba meg vissza gyakorlatilag egy seggel.Mondjuk én vékony vagyok és tökéletesem rám illik. Kolléga egyszer beült jó 100 kiló, lelógott a segge az ülésről, többet nem jött velem. Mondjuk nem is bánom még 3-4 út és tönkremegy az ülés
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #72839 üzenetére
Ez amúgy egy Honda Integra Type-R gyári ülése volt. De a BMW sima sport ülése is teljesen ok nekem, jól tart, kényelmes. Azzal is letoltam 1,5 éve egy Split Budapest távot egy seggel és még csak meg se éreztem. Nyilván nem egy Recaro, de azért én se vagyok már 25-30, hogy ráizguljak ezekre
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #73124 üzenetére
Nem, ez 2022 elso feleben volt. Akkor mar boven volt i4, M440i/i4 M50 mellett elmentem kiprobalni a Model 3 Performance-t is.
#73125 Shadowbull: Persze, de ez nem segit azokon, akik 28-ert vettek, majd nem sokkal kesobb volt 20-ert is Performance. Csak arra utalok, hogy kicsit nehez megfogni mi van egy arkategoriaban a Teslaval.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #73128 üzenetére
Ezutan volt meg egy aremeles, tudom, szoltak, mert erdeklodtem/tesztvezettem elotte.
"Performance – 27 299 990 Ft helyett 24 999 900 Ft"
#73129 Shadowbull: Jaja. Gyorsan fordult az az elegedettseg, ahogy jottek a problemak.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
-
KAMELOT
titán
válasz chess001 #73143 üzenetére
Valami jóról akkor lehet beszélni, ha már van neki egy 10 éves múltja. Ezeknek egyiknek sincs. 5-10 év múlva is jól fog működni ez a EV vagy ott fog állni a bazárokban, mint angliában, mert senkinek nem kell használtan?!?!
BYD az ugyan ez.CharlieDrop: Ahogy írod. Most ezt kell mindenhol nyomni, hogy a kínai xar egy jó. Csak itt EU-ban nincs ezek mögött bizalom.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Mauzes
őstag
válasz chess001 #73206 üzenetére
Igen, írtam is fentebb, hogy van ilyen szempont (is). De azért erős költői túlzás, amit írtál, jelenleg 11,9-ért hirdetik a legolcsóbb Bornt az országban, ami 2021 végi havi és csak kis akksis.
Amit én láttam, hogy olyan 6 milliós felára lett volna egy kevésbé felszerelt kisebb hatótávú e35-ös i4-nek, egy jól felszereltnek meg mondjuk 8m.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #73266 üzenetére
Persze mert ott csak belerak egy kicsit nagyobb motort, meg egyel vastagabb kábelt és kész is. Csak ne kelljen hosszabb távra menni De meg fog ez is oldódni idővel, ahogy jönnek a nagyobb aksik. Már elég csak a Porschéra nézni, ott látszik mi lesz 4-5 év múlva egy BMW kategóriában.
Szerintem ilyen 100-120-as aksik lesznek 800V-on és 300-as töltéssel. Ez azt jelenti, hogy 6 perc alatt kapsz 30 kWh-t ami azért még brutál tempóval is 120 kilométer körül van.Én inkább nagyobb problémának látom, hogy nem tudjuk mi lesz ezekkel az autókkal 15 éves korukra, mert itt nem fog működni, hogy meggyűrűzöm és kész
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #73271 üzenetére
A SUV-sag egy dolog, kereslet + talan az egyszerubb akkuelhelyezes miatt van igy.
Az szinte teljesen mindegy, hogy 200 vagy 600 loeros a villanymotor, adott munka elvegzesehez nem fog szamottevoen tobbet enni az erosebb, ez nem belsoegesu motor. A 100-120-as akksi pedig ahhoz kell, hogy 130-as temponal, hidegben/esoben ne csokkenjen 300 km-re a hasznalhato hatotav. Hatekonysagban komolyabb megszoritasok/koltsegek nelkul nem varnek nagysagrendi elorelepest, plane nem egy Model 3/Ioniq 6-hoz kepest.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #73271 üzenetére
Ehhez nem kell M SUV. Ahhoz hogy az én, tök átlagos autóm használhatóságát hozza egy EV ( azaz 450km hatótáv valós 130cal autópályán) kábé 200KWh-s pakk kellene. A 100KWh még egy limuzinban sem igazán üti meg a használhatóság alsó határát sem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz chess001 #73288 üzenetére
A műszerfal miatt ne bánkódj! Az enyémben a fullosabb volt, de az is ugyanolyan "buta" mint a tiéd. Számomra az autó leggyengébb pontja volt, az Audi és a Merci sokkal jobb ebből a szempontból. Legalábbis akkor még jobbak voltak, a faceliftes hármashoz/négyeshez még nem volt szerencsém.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz chess001 #73448 üzenetére
Nem kell átesni a ló túloldalára, de jelen esetben a kombi és a touring itthon egyet jelent, és a legtöbb magyar nem feltétlen vágja le rögtön, mit is jelent a touring, főleg specializáltan egyes autómárkák esetében.
Ez kb olyan, mint a mousse-t használni pohárkrém helyett, tökre menő (fancy, hogy stílszerű legyek) de mégis olyan mehh (Szerintem).[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mauzes
őstag
válasz chess001 #73448 üzenetére
De ez nincs rosszul írva. Tulajdonságaiban, megjelenésében a Touring = kombi. A szaksajtó 99%-a is így hívja, belföldön és külföldön.
Ha a BMW vagy bárki azt mondja, hogy a "Touring nem kombi" az csak marketing maszlag. Legalább is ez az én személyes véleményem, de lehet elmaradottnak titulálni.
-
-
Shadowbull
addikt
-
nagyúr
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen