-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #7082 üzenetére
Ha hajtod folyamatosan hengerfejes lesz.A hajtása hamar feladja nem kerül sokba javíttatni de nagyon bosszantó ha fél évente szervízbe kell vinni.A futóműben nincsenek tartalékok a fékrendszert alul méretezték (= 1:1 vectra) erre komolyan figyelni kell mert tud meglepetést okozni!Ezeket az "apróságokat" utólag is lehet orvosolni de sok pénzbe kerül és amennyiért megveszi az ember + beleöl még egy rakás lóvét annyiért már jobb autót is kapna.Nekem személyes kedvencem a Celica GT-Four. Az mindent visz!
#7084: Bazdmeg! Azt a köcsög linket jegyzi meg a firefox 3,5. Akkor az azóta történt összes többi linkelésem is ez?Shit! Még valamikor kilenc körül dobtam át tesómnak eme műremeket erre megjegyzi ez a foscsombék "tűzhányó".De gáz.Na mindjárt szólok egy modinak, hogy ha van rá mód akkor cserélje le...
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz MPowerPH #7087 üzenetére
Opelos beszólás jön:
Calibra szerintem az egyik legszebb Opel, amit csináltak. Belülről nekem nem tetszett, de kívülről eszméletlen állat Ezeket a tuning csicsákat ledobni a picsába, rátenni a gyárit, amiről te beszélsz, az a DTM Edition lököse lehet, legszebb.
C20LET motor alapjáraton 200 ló, komolyabb hozzányúlás nélkül 250 fölé lehet tornászni. A motor alapja a C20XE, ami bátran mondhatom, az Opel egyik legjobb motorja. Amennyiben hidegen nem nyomod ki a szemét, elnyűhetetlen. Turbóra vigyázni kell, mint minden turbós autónál, akkor gond nem lesz
4x4 szeret meghalni, hogy nem megy a hátsó hajtás. Ezt vételnél gondolom ki tudod próbálni, tapasztalatom nincs az összkerékhajtással.Személyes véleményem, ha találsz szépet, egybenlévőt, esetleg megkíméltet (nehéz, mindenképp calibraklub-on próbálkozz, hátha) akkor vedd meg.
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #7079 üzenetére
És akkor mi lesz a neved Calibra001???????????????????????????????
Nem a lovak száma a lényeg........ Lehet az 100 pacis 1.6 vagy akár 300 pacis M3...
Ha nem érzed úgy, életed minden percében, hogy mindhalálig BMW csakis, kizárólag és SENKI más és csak BMW....
Gondolj arra miért lettél Te BMW001!!! Miért?????? Miért? és nekünk ne mondd el de ne felejtsd el soha..........
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #7082 üzenetére
Én nő miatt semmi változást nem hoznék az életemben... egyik sem ér annyit. De ez szvsz!! Én maradnék az E39-nél és csak feljebb lépnék onnan! Bár én úgy vagyok vele, hogy a kényelem is fontos, mert sokat utazom. Ha csak hétvégére kell az más persze, csak... nem tom, én maradnék a seggemen. De ha már Opel én valami fiatalabbat vennék, OPC Astra pl.
Egyszer vezettem OPC Corsa-t, brutális, csak kicsi lenne nekem állandó autónak az már, de kis tömege miatt úgy megy, hogy huh...[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #7092 üzenetére
" Növekedni fog a külföldi rendszám a nagyértékű autókon - jósolják a kereskedők "
Mit nem mondanak... Az állam egy nagyon sunyi játékba kezdett.Fel kell venni a kesztyűt és ki kell játszani amit csak lehet.Mi vagyunk a kiskapuk országa.mindent meg lehet itt oldani okosba szóval én nem félek.
-
!Overdose!
őstag
válasz MPowerPH #7453 üzenetére
Korrekt a szerelőd, vállalta a felelősséget. Mondjuk abból él, hogy visszajárnak hozzá, úgyhogy nem érdemes összevesznie senkivel pár ezer Forinton.
Egyébként hogy hogy nem tudtad, hogy a kormánymű fel volt újítva?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7455 üzenetére
kb olyan 300-400 kb.
A szervopumpa se olcsó.
ha elmegy szervopumpa attól mgé lazán tudsz vezetni csak olyna lesz mintha szervo nélküli lenen a verda, én enm hiszem ez kárt tenne bármiben is, tény mihamarabb szerelőhöz kell vinni.Nagyon jó megbízható verdád van 250k körnéykén ilyne már simán befigyel, más autóban 3x ekkora krakkok ütnek be én ugy hiszem szal ettől ne menjen el a kedved nem hagyott ott az auto.
Látod ezért nem kéne uj mert egy csavar elmozdul és hello.agyon van bonyolítva elektornikázva az egész könnyebben romlik.
Akkor sikeresne megusztad biztos xar lehetett szerelőd nagyon korrekt ember.
nem hinném nagy öltség lenne ez a servotronicos javítás.
kormányművet hogy lehet felujjítani ha kopott?max bontott megy bele."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #7453 üzenetére
Én is Horvátban voltam, egész pontosan Makarskán, de elmentünk (2x-ra) Dubrovnikba is...
Ha láttalak volna segítettem volna ha tudtam volna valamiben, bár nem ismertük volna meg egymást...Egyébként a legszarabb nyaraláskor szopni ilyennel... van is hasonló élményem, 2005 Olaszország, Rimini, de ez most nagyon OFF lenne már itt... de dühítő, meg is értelek...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7576 üzenetére
unokaöcsinek?
ja egy jó autót kap.néha akkor be be röffented.
mi lesz?
e60 530i?vagyogata verda..de kéne rá költeni szépen, nincs zseton rá, de ha lenne is meggondolnám érdemes e erre már....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7583 üzenetére
na végre megjött az ész....nagy élményekben lesz részed de télen vigyázz.
szerintme 2.5é már van jó állapotú annyit megér.
96tól tuti 3.2es moci van bennük.
majd vigyél el 1körre.azt hittem e46 m3....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7608 üzenetére
e36 m3 csak kintről szerintme is jó döntés.
én ugy tudom nem az összes 3.2es m3 raktak 6os váltót a kezdetekben 5ös volt benne nem??..vagy az a 3.0 m3mal kivonult ebből a szériából???Azt tudom a 98as final szériásokban már smg váltó is volt...külföldön lehet látni pár ilyet.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #7619 üzenetére
A "szabályos úton" gondolom a külföldi rendszámot érted. Hát azt lehet hívni sok mindennek, de szabályosnak éppen nem. Az már egy másik kérdés, hogy soha nem fognak elkapni...
Az autókra kivetett "luxusadó" szerinted az alkotmány melyik pontjával nem fér össze?
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #7619 üzenetére
Hogy lesz-e "új" autóm
Délután szerviz, jóóól megnézzük, hogy szabad-é megvenni
Bleh - most néztem csak, hogy Neked volt válasz, nem új hsz - hiába no, az izgalom
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7637 üzenetére
havonta előjön ez a 30d téma, és igazából te vagy az egyetlen, aki ellenzi azt a motort.
régebben az volt az érved, hogy a szerelődhöz mikor vitted az autódat, szinte az összes fünfer, ami bent állt, 30d volt. azóta hirtelen négy ismerősöd is vett egy 30d-t, a te ajánlásod ellenére, és mind becumizta vele?ennek a motornak egy baja van, a turbó szeret hamar meghalni. a hirdetés szövege szerint ez cserélve van. innentől kezdve, ha normálisan tankolod, és 10, max 15 ezrenként olajat cserélsz, valamint nem állítod le nagy terhelés után azonnal, akkor semmi gond nem lesz vele. ezt meg a mi szerelő ismerősünk mondja, aki csak bmw-t, azon belül meg csak fünfert szerel.
-
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7644 üzenetére
nemtom, csak szerették akkor, ha szívtak évekig egy e39 530d-vel, aztán utána megint 530d-t vettek.
az ismerősömé 99/12-es, még a régebbi van benne. de gyanús nekem, valószínűleg chippelt, túl jól megy.
a 28i meg az olajat szereti 200 ezer felett. szóval nagy futásnál mindegyiknek van valami baja. a dízelek fokozottan érzékenyek, de ez ugyanúgy elmondható egy mercedes, vw, renault, peugeot dízelről is, nem csak a 30d-ről. ha sokat megnéz, és vezet vagy 15 autót, akkor tudni fogja, hogy melyiket érdemes megvenni. alapos utánajárás után egy 30d csak picit nagyobb zsákbamacska, mint bármi más.
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7647 üzenetére
mi 3 db 28i-t próbáltunk ki. mindegyik patent állapotban volt kívülről, belülről, óra szerint 200-250 ezer km körül, és mindegyik bevallottan evett 2-3 liter olajat 15 ezer km-en.
a szerelőnk is azt mondta, hogy sajnos ez reális, és sok 28i-nél előjön a gond.20d-t inkább ne vegyen senki. tetű, és 4 hengeres. valami eszméletlen lomha vele az e39, és nem illik az autóhoz a kerregő, rázó, kiegyensúlyozatlan 4 hengeres feeling sem.
Eagl3: sokszor a gyári elektronikával jobban füstölnek, mint chippelve. de tényleg. a barátomé fix gázon, vagy közepes gyorsításnál abszolút nem kormol, lepadlózva viszont, mikor 4 ezer környékén tartja a fordulatot, akkor füstöl. de megy is.
[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #7650 üzenetére
Nem tudom kinek tetszik ez, de hogy nem 100 -as az is biztos.
Múltkor egy szénné chippelt seat tolta neki, én a pirosnál álltam az meg kanyarodott ki a másik sávból. Akkora tömény korom fekete füstöt tolt, amit még életemben nem láttam, természetesen padlón tolta a barom, következő lámpánál nézem, tiszta korom volt az egész autó hátulja, a hátsó szélvédőn át se lehetett látni..Aztán lemaradt...
-
fekeandras
őstag
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7656 üzenetére
nem tudom, nem vagyok rendőr.
szerintem ezekkel nincs nagy gond. mármint amik padlózva füstölnek. padlógáznál minden vezérlőelektronika leszarja a környezetvédelmet, és belead apait-anyait. ha egyébként normálisan üzemel, akkor engem nem zavar. ha meg egy nagy előzésnél füstöl, kit érdekel?viszont az, ami városban az 50re gyorsítás alatt egy kiló kormot elereget, azt én is betiltanám. tegnap reggel ment előttem egy 3 literes dízel q7. megállunk egy pirosnál, indul, hatalmas füstfelhőt kinyom magából. mondom bazzeg, biztos rosszul láttam. a következő lámpánál ő is balra fordult, megálltam mögötte. zöldre vált a lámpa, megint nagy füst, és végig szemmel jól látható füstöt préselt ki magából, míg gyorsítottunk. normál, városi tempó, semmi padlózás. ja, és kegyetlen büdös volt.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7664 üzenetére
mert 28i.ből alig vana piacon ami van olyna áron adják hogy röhej.
a 20as meg már 6henger és minimum +2liter.
az 1.8is is így ugy megy pörgössége miatt.de mégis 4henger nem szív be annyit."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7666 üzenetére
jojo.
tudom tud a 28 keveset enni.de a franc tudja mindenki másokat mond...
lehet az 1.8is is bekap 11-12öt mint a 20asés akkro semmi értelme matekozni.azért fogyiba is szeretnék jobbat ha másikat veszek majd.fejlődni ujjítani abba is persze lefelé.
erre viszont tényleg csak az e46 320 a megoldás. ..ameddigre lesz nekem rá...jajjjj..addigra már millioért odadják azokat.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7668 üzenetére
teso ennek járj utána, 28i.ből a bmw csak 1 motrot cisnált.
ezek mentek az e36 modellfrissis széria utániakba.96' utántól.ez ment az e46ba és az e39be.sőt ha jól tudom az akkori 7esbe is raktak 28ast.
Ez elejétől kezdve dual vanos motor volt.és csak 1 verzió volt belőle.elég sokáig tartott az élete sikerszéria volt.nem volt belőle kettő fajta.egy időben el is tűnt miatta a 25ös motor e36nál.Városban 12-13 ltk.n 7-8 az engem nem nyugtat meg a 28as esetében mer én többet megyek városban.ezért gondolom az 18is kevesebbet enne.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7709 üzenetére
alaptétel, a turbós akkor kezd jó lenni ha a turbó meghozza a nyomatékot.de emelkedőn nem a nyomaték számít hanem a lóerő. ...
Pedig nézve a műszaki adatokat méltó ellenfél volt. 197 ló 400NM pláne ha még chippelt kicsit erősebb is mint a tiéd.nyomatékban meg bőven jobb.
Tiéd hány kg is papíron?? ....baxxus most néztem e60 525d 1655kg ...te jó isten milyne dög nehéz. ha tiéd 1500 és 4 emberrel voltál ő meg csak ketten barátnőjével akkor is mind2 kocsi barátok közt is 1800 kg környékét üti.
az az azért nagyon sok. 2esbe 90???..meddig megy az a 2es530xd alapban majdnem 1800 kg ...rengeteg, van anyag rendesen benne.235 ló...és 6.6 alatt lenne 100on...hát erősen megkérdőjelezhető....csak most így hirtelen kiszúrtam egy szélsőséges adatot.
lehet tényleg van értelme ennek akocsikönnyítésnek manapság mert ezek brutál adatok, enyém kategórián belül elég nehéznek számít 1190nel.......majdnem 600kg a különbség
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7715 üzenetére
akkor tiéd se könnyű. e36 m3 nagyon nagy ugrás lesz -200kg.mal.
Az 530d súlyán ledöbbentem...az uj 6os moci piszok nehéz mega sok elektronikai bibax mert ugye abba már több jár alapból.
110 ...ilyen hosszú a 2es a 28as mocinál.hát igen mert nincs kispiccezve és 5ös vátló van a tiédben nem 6os. limiter nélkül mennyit mehet vajon??..270
310NM nem sok neki 100zal több van.pláne ha chippelt akkor LE.ben is megver ám.és a turbó őt segíti.melletted a fordulatszám és a súly szól.
235 lovat ki lehet autozni belőle 200 felett.
én sajna egyikben sem ültem még.Más: tegnap láttam aréna parkolóban fekete x6ot 35i xdrive.os, mocival, ukrán rendszám.lehet az ismijeid voltak nem?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #7741 üzenetére
Én továbbra is védem a dízeleket. Mert erősek, kényelmes őket vezetni és sokkal takarékosabbak mint a benzines társaik. Az meg, hogy egy autó váratlanul megállt nem azt jelenti, hogy az összes többi amibe ugyanolyan a motort szereltek szintén meg fog állni.
(Nem flame keltésnek szántam)
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7746 üzenetére
nem megy olyan rosszul a 3.0 tádéi a6, persze nem egy 540i, de nem tudok olyan forgalmi szituációt mondani, amihez ne lenne elég az ereje.
jelentem, délután vezettem egy x5-t. na, ez lomha. igaz, csak a kis dízel volt benne, nem a 35d. viszont a tank érzés, plusz az automata váltó megint elvarázsolt. lassan feltöröm a malacperselyt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival!
- Új bontatlan Brother eredeti laminált 24mm szalag TZE-251 fekete alapon fehér felirat
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen