Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
értsem ezt úgy, hogy a Romániában és Ukrajnában (állítólag ezen országokban is rosszabb a benzin) eladott autók esetében folyamatosan előfordul ez a hibaüzenet? vagy ők hibatűrőbb elektronikát kapnak? vagy nem is gyengébb az ő benzinjük?
ha pedig igaza van a diszpécsernek, akkor vagy a márkaképviseletet, vagy a benzinkutat lehet perelni szvsz, mert 2 eset lehetséges szvsz:
1. az üzemanyag nem üti meg a szabványban előírt minimum minőséget => per a benzinkút ellen
2. a Peugeot kicsit hisztisebb és nem eszi meg a szabványt teljesítő üzemanyagot => per a Peugeot márkaképviselet nyakába, ha ezt nem közölték előre
szvsz -
JoHnni
senior tag
válasz TitiRii #1504 üzenetére
akkor is rossz, és most hiába mondogatod, hogy bosch meg denso , te szívod meg, mert a francia autódban szar az elektronika, és ugyanez van az alfánál is, sajnos, pedig ott van a kitünő olasz Magneti Marelli elektronika, amiket néhány német autóban megtalálhatunk!
...:''[*\www.alfaamore.hu/*]'' :...
-
Avicularia
veterán
Punto2-öm van,elöször akkor gyulladt ki a motorkontroll lámpa ,amikor Bécsből hazafelé asszem Levél községben, klubpetrol kutnál tankoltam
aztán pár újrainditás után ,meg rátöltött szlovák és tesco benzin után elaludt,de sajna a fiat megjegyzi a hibakódot,és gyújtáson nem alszik el,csak ha beinditom
kiszedni meg kb 8K-ért szedik ki a szervízben
osanos benzin pedig nem hiszem hogy túlzottan más lenne mint a tescós ,vagy a többi
barátnőm kúton dolgozik ,és a melletük lévő tesco kútra is ugyanaz a tanker viszi a benyát
a tankeros szerint annyi a különbség ,hogy betöltéskor nem kerül bele az adalékanyag,amiből minden társaság a sajátját használja -
engusz
veterán
válasz Avicularia #1508 üzenetére
Először én is azt hittem, hogy a szervizben fogják csak kiszedni a hibaüzit. Ahogy nullázzák az első 30.000 km utáni biztonsági 6.000 km-es szerviz ''távot''.
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
Avicularia
veterán
én már nem viszem márkaszervízbe,szeptemberben lesz 3 éves,most megy majd 40K-s szervízre,de haver nézi át mivel ennél nincs semmi extra csak a szokásos olaj,gyertya,lég és pollenszűrő
a vezetett szervizkönyv eladáskor nem jelent szinte semmi előnyt,viszont márkaszervízben a többszörösét fizeted annak ,ami elengedhetetlen.
nőm apja is most cserélte le a saxo-t egy C3-ra és precízen márkaszervizbe hordta majdnem 5 éven keresztül,és pont mindegy volt a beszámításnál hogy van vagy nincs szervízkönyv,ugyanannyit adtak érte.
amin meglepődtem ,puntón 120K nál irja a gépkönyv a vezérműszíjcserét
60K-nál csak ellenőrzés
azért én 60-max80-nál ki fogom cseréltetni -
spirit007
senior tag
válasz Avicularia #1510 üzenetére
A kereskedők egy fillérrel sem adnak többet a vezetett szervizköny miatt , viszont ha magánszemély veszi meg akkor nagyobb a bizalom , minimum a Km óra állás valós . A nejemnek nemrég vettünk autót és kizárólag szervizkönyvesek közül válogattunk .
Az én Puntomon 80ezernél elszakadt a vezérműszíj ... -
Sárpac
nagyúr
Hol is járunk benzinárak terén?
(2hétig szabin voltam)Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
TitiRii
senior tag
válasz spirit007 #1511 üzenetére
ez nagyábol mindenen igy van..
100-120ekm ekre rakják az élet tartamukat
de szinte 70-90e között mind szakad
80e nél ha még nem szakadt el mindenkinek ajánlatos a csere 6-10e ft os összeget sztem mindenki tulél, és nem egy olyna dolog amihez szakszerviz kell(csak egy körömlak, hogy bejelöld hol álnak a kerekek és ugy rakd fel az uj szijat, ha nem értesz hozzá)
anyám fönökönek a renault lagunban szintén 80e nél szakadt, pedig nálunk szervizeltette rendesen, és fater mindig ellenörzi az ilyeneket, de egyszerüen elfáradt az anyag, pedig hát a nö nem gyilkolta...
bár mákja volt mert alapjáraton csattant igy 8 szelep cserével meguszta.
viszont az egyik munka társunk 2.5 dizel volvoja már nem volt ilyen szerencsés, neki is épp hogy 80e fölött volt a km óra és neki pályán 13nál csatant, fötengely törés, dugatyuk(6) szelepek(24) szelepfészkek 1 hajtókar és hengerfej vetemedés(csoda hogy nem könyökölt ki a motor)
magyarul a blokot gazdaságilag nem éri meg javítani, olcsobb egy bontott komplett blok
én a kocsimon 60e nél cseréltem, a motoromon 20e renként(hiába van erre is 80e irva) inkább ma 8e ft mint holnapután 80e ft(és mellesleg igy van egy csomo tartalék szijam )Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
spirit007
senior tag
válasz Avicularia #1513 üzenetére
Semennyit , ui. holtponton állak a szelepek/vezérmű tengely , szóval baromi mázlim volt . Egy ismerős meg elvontatott szerelőhöz
Az eset konkrétan 2 nappal a szervizes csere előtt történt (elő voltam jegyezve szíjcserére ...) úgyhogy a védőangyalom megóvott a további kiadásoktól . Az óra állása pontosan 80014 km-volt ennél a motornál (1,1l) 80.000-nél írják elő a cserét
Ja , a szíj+feszítőgörgő+munkadíj összesen 9e Ft volt . (+2 sör a vontatás
) -
gege71.hu
addikt
Középáron váltották. Kárytyával fizettem amúgy, így kp-ban egy petákot sem váltottam át, de amit a bank küld vásárlás után közvetlenül sms-t az alapján kiszámoltam és aszem 6,30-6,40/korona körülre jött ki.
A 98-as litere 251 forint volt (nálunk 284 körül)
Plusz a két tálca sör (kozel + Kelt) plusz sajtok kaják ez-az amaz...és az is jóval olcsóbb mint nálunk. Kelt sört meg még nem is nagyon láttam magyar boltban.
Amúgy 1488 hsz-ben ott van a link az aktuális szlovák benyaárról, plusz egy valutaváltó középárfolyamos váltással. (Amennyi a kártyás vásárláls)
[Szerkesztve] -
bobsys
addikt
bazz most hallom a MOL a második negyedévben 63 milliárd nyereség
szegény MOL
anyátokEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
mr.ki
aktív tag
No comment. Azért mégis: Ekkora szemétláda XXXXXX ............. censored
Forza **Juventus* !! Nem állunk meg 3 csillagig és utána sem! 32 scudetto
-
mayerlaci
senior tag
Holnap 5FT-os drágulás
-
Luighi
aktív tag
Tankolt mostanában valaki szerbeknél dieselt?
Van tapasztalat? -
SaNyEe
aktív tag
És ez csak a negyedéves nyereségük volt.
Utálom tiszta szívből őket, elképesztő amit művelnek.
Emellett 5%-os forgalomcsökkenésről számoltak be a híradóban.
A kormány meg csekkoltatja a külföldről hazajövőket főleg az Ukrán határ felől érkezőket. Miért és akkor mit csinálnak ha külföldön teletankolják diesellel a kocsit? Leszívják a benyát???-- end of transmission --
-
MODERÁTOR
-
bobsys
addikt
Pár napja tankoltam hivatalos benyakútnál. Pisztoly berak, benya indul, felnézek a kijelzőre és mintha a fogamat húznák
Szerencsére még van miből tankolnom, de kicsit nem tartom fairnek az árakat.Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
SaNyEe
aktív tag
Ma reggel voltam benn citybe, fél 8kor arra számítottam, hogy megint mehetek a reggeli csúcsba, és ehhez képest nem volt több autó az utakon mint egy délelőtön vagy délutánon.
Lehet már nem éri meg ilyen sok embernek kocsival munkába menni
De ezekkel a folyamatos benyaáremelésekkel szinte mindent megdrágítanak nem csak a benzinárak lesznek magasabbak, tömegközlekedés fuvaroztatás etc. mert ugye a haszon mindenkinek kell-- end of transmission --
-
Motion_Blur
félisten
Ha nem fokozódna az igény, azaz Kínának és Indiának nem lenne szüksége pár éven belül 300-400 millió aztóra, nem lenne semmi gond.
Kereskedés egyik alaptörvénye: nagy a kereslet? verd fel az árakat!
Olvastam pár helyen, hogy a hordónkénti 100$ is elképzelhető jövőre, de a 85$ nagyon valószínű.
Az a szerencsénk, hogy viszonylag erős a forintunk, és gyenge a dollár.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Ijk
nagyúr
Szlovákban meg Jugóban nemhogy olcsóbb a benzin de még jobb is. Nemtom ez a piszok MOL mivel hígítja, de ez már nevetséges ami itt folyik. Én váltok, biciklire.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
potzike
csendes tag
válasz Motion_Blur #1527 üzenetére
Tavaly ilyenkor körülbelül fele ennyi volt a kőolaj hordónkénti ára. És akkor azt prognosztizálták, hogy nem fog emelkedni, vagy csökkenni fog a ''magas'' olajár. Pedig a kitermelés azóta növekedett kb. napi 2 millió hordóval. Nem lesz ennek jó vége.....
De meddig lesz erős a forint, ill. gyenge a dollár?...
[Szerkesztve]''A számítógép olyan berendezés, amely winchesterből, monitorból és billentyűzetből áll.'' by nyelvtankönyv
-
Jared
aktív tag
Ugyan nekünk Dieselünk van,de a magas üzemanyagárak a gazdaságra is rossz hatással vannak. (igaz nemvagyok egy nagy közgazdász)A nyersolaj ára
pedig nem lehet mentség különösen annak fényében,hogy a szükséges 4M tonnából
2-t itthon termelnek ki.Vajon Szlovákia,ahol nincsenek is olajlelőhelyek miért adja olcsóbban a benzint???
[Szerkesztve]Jared Soldier vagyok, Hendrix szellemi örököse. A szomszéd lakásban lakom.
-
Vudi
csendes tag
Ma ''csak'' 281-ert tankoltam literjét a 95-nek, szinte ingyen van
Csak így tovább! Nembaj legalább az utak jókHello, Itt lesz a lánybucsu?
-
nagyúr
A 2003-as adat a magyar ásványolaj szövetség szerint 1,1 M T.
ennyi olajat termeltek ki magyarországon.
kb. 3-szor ennyi az import.
a gázkitermelés is csökken, már cirka 60 %-a a 15 évvel ezelőttinek.
kb. 3200 M m3
ehhez 12.800 M m3 import társul.
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
RAM
őstag
Norvégiában miért olyan drága?
Csak tisztán
-
tildy
nagyúr
Mert ott az átlagbér 750 000 magyar forintnak megfelelő korona.
Ahhoz képest a 300-350 Forintos(10-12 NOK-os) benzin nem is drága
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
raquan
csendes tag
Huha!
En most nem vagyok nagyon kepben az otthoni benzinarakkal (ugyanis Angliaban mulatom napjaimat (meg vagy 3-at))
Ez a 281 Ft-os ar kicsit sulyos. Itt kint 88-93 penny egy liteb 95-os, ha atszamoljuk akkor olyan 290-300 Ft-koruli. Meg jo hogy Nagy-Britannia az EU egyik legdragabb allama, es a benzin csak 10-20 Ft-al dragabb mint nalunk (persze az utak is jobbak) es az EMBEREK SEM KERESNEK TOBBET ITT MINT NALUNK!!!! (csak a minimalber olyan 3-5 x-ose az otthoninak)
Nem ertem en ezt. Akkor mi most joleti allam vagyunk?Feckin' Sinbad :)
-
A benzin egyre drágább lesz és vele minden más is drágulni fog. Sajnos, nagy ára van a szabadságnak, hogy csak beülünk a kocsiba és aztán uzsgyi neki a világnak. Nekem nincs autóm és nem is lesz. A gyaloglás tart engem fitten. Nem tudom sajnálni az autótulajdonosokat, sírjanak csak és fizessenek a luxusért. Ja, a Mol meg mástól veszi az olajat, és még így is jó nagy nyeresége van.
Jövôre nem megyek szavazni. Utálom a politikusainkat.A tudás az egyetlen érték, ami a használat során nem fogy el, hanem még gyarapszik is.
-
Motion_Blur
félisten
válasz potzike #1529 üzenetére
Hát ez az...napi 13 milliárd liter kőolajat termelnek ki a világon. Iszonyú sok. És ennek több, mint egynegyedét az USA használja el. Az amcsi autók felének átlagfogyasztása 17-18L fölött van
Míg 1000$-nyi GDP előállításához Európában 0,4 hordó olajat használnak fel, addíg az USA-ban 0,7-et. Egyszerűen pazarolnak.
A másik probléma: a következő 20-25 évben Kínának és Indiának legalább 300-400 millió autóra lesz szüksége. Összesen a Földön kb. 800-850 millió autó fut jelenleg.
Egyszerűen nincs elég termelőkapacitás és kitermelendő olaj. Az oroszok próbálnak reagálin, és 25%-kal növelték a kitermelést, de a többi ország általában 98%-os kapacitással dolgozik.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Fade_Away
őstag
válasz Motion_Blur #1547 üzenetére
Sajnos ennek a következménye, hogy jó esély van már jövőre a 100$feletti hordonkénti olajárra ami 400Ft/Les árakat fog jelenteni MOon.
Földgáz ugyanilyen mértékben drágul és mivel ugye nemlesz idén még1 gázáremelés a Mol gázüzletága újból nempicit lesz veszteséges az idén. Nem mintha sajnálnám, félévig őkfizetik a gázszámlám egyrészét.
Ráadásul gáz+olaj áremelkedés miatt az áram ára is megfog lódulni felfele. ehh...
Dejó is lett volna megépíteni Szlovákiával a vizierőművet....: Paks ad 50%ot Bős-Nagymaros adna 20%ot egyéb vizierőművek(Tiszalök pl), szél, nap 10%ot csak 20%ot kellene megvenni.
Idióta zöldek....
Új hozzászólás Aktív témák
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN