Új hozzászólás Aktív témák
-
BosX
aktív tag
Szvsz meg vegyetek egy jó állapotú japán használautót ( pl civic eco), és használjátok ésszerűen. Pl. én a helyedben akkor használnám, ha hazamennék a Jászságba (gondolom nem eccerű oda a tömegközlekedés), vagy vlami nagyon sürgős feladatra kell. De ezért kár felvenni hitelt egy új autóra szvsz.
Szerk.: vagy éccaka mászkálni vele
[Szerkesztve]mentality, tradition, history. these things never change.
-
veterán
De ne jöjjenek már a BKV-ra így is alig lehet felférni a 4-6-os villamosra, rossz belegondolni, hogy mi lenne ha az összes autós is megrohanná a villamost
Az lenne a legjobb, ha mindenki bringázna, meg motorozna, a nyugdíjasokat meg vinné a BKV
2 dolog miatt nem bringázok pesten, pár éve még nagy bringás voltam csak nem itt.
1 a bringást se a gyalogos se az autós nem veszi járműszámba.
(nagyon veszélyes)
2 még a legszarabb bringákat is elcsórják, ha az ember otthagyja vhol pár percre...
[Szerkesztve] -
futrinka
csendes tag
Alig érint a benzinár, (csak havi 330 lityit fizetek , de ha 120 km-ről jövök egyedül, naponta stb., hol tudok átszállni tomegközlekedésre? Hol teszem le a kocsit úgy, hogy a napi parkolójegy és a bkvjegy ne legyen duplája a majd 4e Ft-os benzinárnak? Nagyon okos döntésnek tartom, hogy a Metrók nem (nem is fognak?) jönnek ki pl. a budaörsi kereskedelmi háromszögbe. Soha többé nem látnának a belvárosban kocsival, az biztos. Így marad a Veszprém-VI.ker Desseffwy u. oda-vissza.
-
dabadab
titán
Miert, az mennyiben oldja meg a robogo problemait? Semennyire. Raadasul ha vki 20 kilometerre lakik a munkahelyetol, ami messze nem lehetetlen Bp-en, akkor meg raadasul azzal is szembesulnie kell, hogy egy ilyen ize azert eleg lassu, na meg hat az utcan viszonylag keves konnektor van.
DRM is theft
-
BBC
tag
beszéltem egy pékkel (jó, ő elfogult)
azt mondta a tesco azért tud olyan olcsó lenni, mert nem megengedett adalékokat használ (pl. ukrán), oszt még a gagyi liszt is összeáll kenyérréTégy a megélhetési rasszisták ellen! Sőt, ne tegyél semmit ellenük. Semmi nem viseli meg ezeket jobban, mint az hogy semmibe veszed őket.
-
Den
veterán
csak az a baj hogy korlátozott a haszna és akármilyen takarákos az életben nem hozza vissza az árát. egyetlen kocsinak nem alkalmas, másik kocsi mellé csak munkábajárásra (mert még egy kiadós vásárlásra sem jó) meg egy 5 millás kocsi olyan luxusamit senki nem fizet meg.
és akkor még nem is beszéltünk a biztonságról. belegondolni is rossz egy középkat személykocsi és egy ilyen találkozásábawww.simson4t.hu
-
dabadab
titán
''Nekem sincs pénzem rá, de gondolj bele egy év alatt mész tfh 30 000 km-t.''
Am de nem mesz annyit. Egy atlaguser evente 15-20000 km-t megy, es ebben azert mar van rendesen varoson kivuli kozlekedes - arra ez az ize meg abszolut alkalmatlan. A kepek alapjan vasarolni se lehet vele menni. Vagy gyerekeket oviba/isibe vinni, mert nem fernek be. Vagyis ez csak max masodik/harmadik autonak lenne jo, ugy meg nagyon keveset menne.
Lakas arahoz meg ne hasonlitsd, mert az 30 ev mulva is lakas lesz, viszonylag mersekelt ertekvesztessel, nem nagyon torik ossze, stb, es a felveheto hitelek is ehhez igazodnak (autokra joval durvabb feltetelekkel adnak hitelt).DRM is theft
-
Den
veterán
a smart kocsi létét az ára kérdőjelez meg, nerm is fogy úgy mint kéne, ha a merci nem tartana ki presztizsből mellette már rég leállították volna.
sajna az autó nem olyan dolog aminek a mérettel arányosan kisebb az előállítási költsége.
és ha egy árban van fél kiló banán meg egy kiló, te is az egy kilót veszedwww.simson4t.hu
-
Szeke
senior tag
Ne egyszerűsítsd le ennyire a dolgot. A fogyasztás az egy dolog. A károsanyag-kibocsátás egy másik. S ez utóbbi fontosabb. A fogyasztást már nem nem tudják nagyon lentebb vinni. Nézd meg, mennyi az öreg corolla környezetszennyezése, és mennyi egy mai részecskeszűrős motoré...
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Naiv vagy Zöldkártyát csak az az autó nem kap, amelyik nem megy el vizsgázni (javítok, el se kell mennie vizsgázni, működik a ''távvizsgáztatás'' is)Ha betartanák a szabályokat, semelyik IFA sem lehetne már az utakon pl. (tudom, mert mi is csinálunk zöldkártyát (pénz beszél) ).
Egy Euro4-5-nek megfelelő, részecskeszűrős dízel összehasonlíthatatlanul kevesebbet szennyez, mint egy 15 év körüli, adagolós füstölős dízel.
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
nagyúr
Ott még elég erős az alpokról lefolyó föhn. De minél messzebb mégy a hegyektől, ez annál gyengébb. Egyszerűen túl kevés a szél a kárpátmedencében, hogy ésszerű alternatíva legyen a szélerőmű. Biztos van egy-két szelesebb vidék, de értelmes szélenergia kihasználástól nagyon messze van. Nem azt mondtam, hogy ez jó, hanem hogy ez van.
Valami mást kell kitalálni. Én konkrétan az atomerőműben látnám a megoldást, mert ha normálisan építik meg, akkor biztonságos, és jelenleg a legolcsóbb.Aki él és nem boldog, az téved!
-
BosX
aktív tag
Akkor én kérek elnézést
Egyébként szélerősség: (Beaufort-Köppen Skála)
12,5-15,2ms igen erős szél, vékonyabb fatörzsek hajladoznak, a hullámok tarajosak
Ez az optimális egy kontinentális szélerőműnek, szvsz Kőszeg környékén elképzelhető. És +100méteren, nem talajmentén, ahogy mi érezzük a szelet.
Orkánerejű szélben lekapcsolják a szélerőműveket...
Szer.: természetesen nem érdems mindenhova ilyet rakni, ahol nincs szél ott nincs, de elpazarolni a lehetőséget azokon a területeken, ahol lehet, igen nagy luxus...
[Szerkesztve]mentality, tradition, history. these things never change.
-
nagyúr
-
nagyúr
Akkor dánia. Lényegtelen. Ezzel csak arra céloztam, hogy azokon a helyeken, ahol sokkal-sokkal több a szél, mint nálunk, ott is drágább a szélenergiás áram, mint a hagyományos, akkor hogy a gyufába érné meg olyan helyen, ahol alig van szél? A hollandoknál is azért van csak annyi, mert kőgazdagok, és tudnak áldozni egy kis pluszt a környezetvédelemre...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
#64791808
törölt tag
No először is azt a 85 százalékot vegyük vissza 50-re. Mert az általad beskatuláyzott emberek között (akik mehetnének bkv-val) igensok olyan van, akinek nyomós oka van arra, hogy nem megy azzal.
Továbbá az állítás csak budapestre igaz. Az ország ötöde lakik itt, ennek a felét vesszük, ez 10%.
Legyünk nagyvonalúak, és helyből kettővel szorozzuk be, a kötözködéseket kiküszöbölendő. Ez még mindig cxsak 20%! Tehát a szemét 20% miatt emeljenek árat, és a maradék 80% dögöljön meg.
Világos, elvégre demokrácia van. -
dabadab
titán
''Szvsz pl. én lennék olyan helyzetben , hogy autózhassak, de egyszerűen nem éri meg fél órát tökölni a dugóban...''
Azert ne felejtsuk el, hogy a BKV nem mindig udvozito: autoval nekem max 20 perc az ut, akkor is, ha nagy dugo van, BKV-val minimum haromnegyed ora, de inkabb egy egesz, vagy meg tobb.DRM is theft
-
aesir
veterán
Ezzel semmiképpen nem cáfoltad meg az állításomat, mikor Veled ellentétben rengeteg ember kap el fertőző betegségeket a BKV-n. Javaslom ebben a témában beszélgess el egy szakmailag felkészült fodrásszal vagy kozmetikussal, még csak orvos sem kell hozzá.
Van saját életem...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby rádiós topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- UHD filmek lejátszása
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Futás, futópályák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Fűnyíró topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...