Új hozzászólás Aktív témák

  • kwzatz

    őstag

    válasz Cifu #193 üzenetére

    "Látod-látod, itt a probléma, hogy egy olyan játékot veszel alapul, ahol rohadtul nincs időd a textúrák minőségét figyelni."
    A beállítás után természetesen megnéztem a Fortress-ben. Zéró különbség a 3GB és a 7GB VRAM-ot igénylő beállítás között állóképnél is, ahogy azt már írtam. Megkockáztatom, hogy a low+sharpen jobban néz ki, mint az ultra sharpen nélkül. Ránézek már. :DDD

    A Resident Evil 4 Remake is jó példa a fentire, már a beállítások és a VRAM kezelés is érdekes, de van róla videó, a High 3GB és a High 8GB beállítás között megint csak... zéró különbség. Ahogy írtam, felettébb érdekes módon nagyon-nagyon kevés videó/cikk szól erről a részről, ami a lényeg lenne, hogy pontosan milyen minőségbeli különbségről beszélünk, amikor textúrákról van szó.

    Én nem arról beszélek, hogy nem számít a jobb textúra, hanem arról, hogy a beállítások között nincs szemmel látható differencia (sok esetben akkor sem, ha közelről állva nézed a textúrákat, nem még mikor játszol), miközben hozzádobhatsz 2-4GB VRAM-ot. Azt tartom különösnek, hogy ez a téma pont akkor kap ekkora visszhangot, ahogy mindenki papagájként ismétli, amikor a videokártyagyártók eladásai megzuhantak és minden trükköt be kell vetni, hogy rávegyék az embereket a fejlesztésre. :U

    Mindezt azért, mert volt 5 retek optimalizálatlan port. :D

    [ Szerkesztve ]

    "Everything is high risk, if you are a pussy."

Új hozzászólás Aktív témák