- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
RVR400
veterán
válasz RVR400 #22412 üzenetére
Jah, nem a BG-s rendelésemről kaptam az értesítést a nyomkövetési számmal, hanem egy másik webshoptól, de az lengyel. Szóval 1 hónap és 9 nap után még mindig nincs úton a cucc, de a 14-én rendelt Ultenic K10-E már múlt hét csütörtökön megjött. Más kérdés, hogy az nem a BG raktárából jött, hanem közvetlenül a Proscenic raktárából küldték el.
-
yogibear
addikt
válasz RVR400 #22288 üzenetére
BG-n már nem először van, hogy raktáron lévőnek írja, közben meg lehet hogy nem jött meg Kínából és hallgatnak, mint a sír, ha meg lemondod nem is kapacitálnak hogy várj még...
GB-n is van, majd lesz onnan... a BG meg kapja be, idén kifogtam, vagy csak trehányabbak lettek...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
saint555
tag
válasz RVR400 #22262 üzenetére
Elsősorban nem is a pénzem szeretném vissza, hanem az akkupakkot nyüstölni. Csak éppen kezdem elveszíteni a hitem abban, hogy majd fél év múlva a processing felirat átváltozik kiszállítottra és másnap csönget vele a posta/futár. Ez valahol, valamiért szerintem beakadt a rendszerbe, máshogyan csak értesítettek volna... Hogy Prágában készleten levőnek mutatták 2 hónapja, azt gondoltam én balga, 1-2 hónap és itt lesz. Hát nem...
Árat mondani nem tudó és használt lomjukért új árat kérő eladók kíméljenek. Köszönöm.
-
Topikgazda
válasz RVR400 #21932 üzenetére
Dereng valami, azt gondoltam hogy előkerült, de akkor a Miskolciak sem oldották meg mert az egy dolog hogy visszaküldik a technikai okok miatt, de aztán csak illene nyaggatni az NPKK-át hogy akkor mikor is küldik vissza a hibás adatú holland csomagot és nem arra várni hogy 11 nap után visszaküldjék Hollandiába. Milyen technikai ok lehet ami miatt itt nem lehet kézbesíteni, viszon a címzettnek visszalehet küldeni? Egyik külföldi postától sem jön úgy el - a tied annak ellenére hogy az MP azt mondja hogy nem, de ez könyvelt küldemény- hogy ne lenne rajta a címzett és ne lenne beírva az elektronikus küldeményadatok közé ugyanez. Szóval az egész eljárásuk egy felháborító hazugság volt.
[ Szerkesztve ]
-
MittuDomain_
őstag
válasz RVR400 #21740 üzenetére
Igazából tényleg csak kíváncsiság, mert ha nektek oké, akkor tudom, hogy érdemes még tojást törni, hátha.
Igazából az app-os napi bejelentkezős pontoknak van/lenne lejárata, csak azért szoktam rá, hogy BG pay-el pénzzé konvertáljam, de ha nincs értelme, akkor nem csinálom tovább.
Jelenleg 4300 pontom van kb, és ha lejár, az még rosszabbul esik.Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Topikgazda
válasz RVR400 #21729 üzenetére
Nem egészen, mert akkor tudnak hozzárendelni partner nyomkövetési számot amikor már a Packeta felvételi helyen átvették. Amit velük szoktam küldeni csomagokat azoknál így működik, de mondjuk én itt adom fel, Csehországi dolgokat nem tudom.
De a szám akkor sem jó, ezért nem ellenőrizhető hogy merre jár. Az biztos hogy már meg kellet volna kapnia, ha szállítva volt, így lehet hogy tényleg nem került még hozzájuk.[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
válasz RVR400 #21568 üzenetére
Eddig úgy néz ki, semmilyen. Egy hónapja levelezek. De a BG csak közvetít köztem és a forgalmazó között. Éppen nemrég válaszoltak az utolsó levelemre. A rossz, használhatatlan 70 dolcsis kamera helyett a forgalmazó felajánl 2 azaz kettő!! darab 18650-es akkumulátort. Annyi a kikötés, hogy elküldik, de ki kell fizetnem az árát! No, erre varjunk gombot! Ezért lenne jó, ha valahogy rá lehetne venni a BG-t, hogy döntsön, ne közvetítsen az idők végezetéig. Remélem van ilyen lehetőség! Még mindíg várnám V/ véleményét.
[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
válasz RVR400 #21530 üzenetére
Igen ez elérhető ez meg nem.
De nem találok eltérést a kettő közt.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
-
Topikgazda
válasz RVR400 #21355 üzenetére
Hibás a rendszerük, azoknál is kell valami bejegyzés a vámolásról amiket egyébként nem kell és addig a programban nem lehet kézbesíteni, függetlenül attól hogy fizikailag ott van náluk és kezedbe nyomhatnák. Az informatikai függőség rossz formája, amikor ember nem bírálhatja felül programot. Ez azért van mert buták ezt felismerni.
-
Topikgazda
válasz RVR400 #21247 üzenetére
Te idézted: The photos of shipping label and SKU bar code, which stick on the package of the parcel and the product protecting bag.
Van egy és szó a címke és a SKU kód közt, tehát két különböző dolog.
Írtam példának a legutoljára érkezettnél hogy mit látok. Az hogy nekem a címkén volt a sku kódjuk, ami nem vonalkód (bar code) az egy másik dolog.
De kaptam úgy terméket hogy a belső doboz csomagoláson volt egy szabványos vonalkód ami elé azt írták hogy sku.
De teljesen felesleges ezen vitázni, ahogy már írta más is meg kell írni azt hogy nincs meg, ezért nem tudod bemutatni. Valószínű hogy elfogadják.
És leírtam hogy mit kellene írnod. Nekik, nem nekem. Én nem tudom megoldani a problémát, ők megtudják.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RVR400 #21244 üzenetére
Nem igaz amit állítasz, foglalkoznak vele. És le van írva ez a vásárlási feltételek ismertetése közt.
Az hogy nálunk a hülye fogyasztóvédelmi szabályok lehetővé teszik hogy még a csak nem tetszik neki és 14 napon belül visszaküldi úgy hogy nem az eredeti csomagolásban is vissza lehet küldeni a kereskedőnek a terméket, akár nylon szatyorban a 1 millás fényképezőgépet az nem az észszerű elvárás követelménye.
Van garancia is és egy határon túli kereskedő joggal várja el hogy ahogy volt csomagolva minimum úgy legyen visszaküldve, hiszen ha kibírta az ide utat sérülés nélkül akkor nagy valószínűséggel vissza is, szóval a garancia idő végezetéig észszerű megtartani a csomagolást.
De írd meg nekik hogy kidobtad, de biztos tőlük lett vásárolva, van róla számla és a vásárlási tétel a a fiókodban. Aztán majd kiderül hogy foglalkoznak-e vele, bár ha nem akkor reakció sem lenne.[ Szerkesztve ]
-
maestro87
őstag
válasz RVR400 #21108 üzenetére
De reklamálható ha nem küldtek se SMS-t, se email-t.
És Banggood-os rendelésnél SMS-t meg soha nem fogsz kapni, mert nem javítják a telefonszám formátumot a jelzésem ellenére se. Ha megpanaszolod, hogy az ő rendszerük a hibás, mert +36 nélküli telefonszámot nem ismeri fel a Posta rendszere, akkor visszaadják a 400Ft-ot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kutya topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPhone topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest