Új hozzászólás Aktív témák

  • tt124307

    tag

    válasz V/ #11670 üzenetére

    Augusztus 15-én rendeltem. Miután nem kaptam semmi tracking numbert kb. 2 hét után reklamáltam, erre mondták, hogy várjak türelmesen, utána megint reklamáltam, aztán szept. 10-e körül írták, hogy elveszett a csomag, kaptam 600 bg pont kárpótlást és választhattam, hogy refund vagy resend legyen, én a resend-et kértem, szükségem van rá (ezt a részt már egyszer itt leírtam). Elvileg szeptember 12-én fel is adták újra a csomagot, most már kaptam GLS-es tracking számot, de a GLS oldalán még mindig ez az infó van kint a trackingnél:
    "2019-09-12 07:13:43 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.,Puurs,Belgium"

    Ma reggel jött az alert a BG appból, hogy probléma van a csomaggal, utána néztem a BG oldalon a trackinget és láttam azt, hogy megérkezett Alsónémedibe, majd vissza is fordult.
    Hívtam a GLS hogy mi újság, erre ők is elmondták telefonban amit a BG oldalon látni, hogy valóban megjött, de a feladó kérésére a csomagot visszafordították, mivel én állítólag azt mondtam, hogy nem kérem (ezen kissé kiakadtam, mert ilyet soha nem kérdeztek és nem is mondtam, sőt mindig azt kommunikáltam a BG felé, hogy nagyon kéne már a csomag). Mondta a GLS, hogy ők már nem tudnak beavatkozni, ez már megy vissza a feladónak, reklamáljak nála.

    Most az előbb megint cseteltem a BG helpdeskkel, elmondtam hogy mi az ábra, erre megint kértek 1-3 nap türelmet hogy utána nézzenek, amire megírtam nekik, hogy nekem már kezd elfogyni a türelmem és ha pár napon belül nem lesz eredménye a dolognak, akkor megyek a paypal-hoz. Most már isten bizony ígérik, hogy helyrehozzák a dolgot, de azt érzem, hogy itt valaki (aki nem én vagyok) nem mond igazat és kezd már nagyon elegem lenni a BG-ből is.

Új hozzászólás Aktív témák