Új hozzászólás Aktív témák

  • trichie16

    csendes tag

    Üdv!
    Egy ismerősöm még Július 12.-én rendelt egy gépet iPon-ról, amely hosszú várakozás után csak Július 25.-én jött meg. Persze kicsomagoltuk, rendben mindben, Windows telepítés, és hoppá a képernyőn vertikális csíkok, meg még miegymás.
    Garanciára bejelentés, ők is úgy látják hogy a videókártya a hibás, de ugyebár ki tudja, ezért a komplett számitógépet elvitte a garanciafutár július 30.-án.
    Augusztus 5.-én újabb e-mail feléjük, hogy megérkezett-e vagy valami, bármi információ, erre válaszul következő nap, hogy tényleg a videókártya bizonyult hibásnak és "leadtuk a beszállítónak,átlagosan 15 munkanap után várható eredmény javítás vagy csere formájában"
    Ezután Augusztus 30.-ig semmi, akkor már rákérdeztünk e-mailben megint hogy mi van..Válaszul elnézést kérnek, valamint a beszállitónak átadta és ő sajnos még nem rendezte a dolgot valami okból kifolyólag..e-mail végén azt irják, hogy kérnek róla felvilágosítást hogy mégis mi történik és majd értesítenek..

    Azóta megint csak csend. Szóval kiküldenek egy hibás Asus RX580-at ami azért nem 20ezer Ft, és utána még mi várunk rá 2 hónapot, úgy hogy kb egy büdös szót nem szólnak róla, és könyörögni kell a legkisebb információért is? A gép egyébként sem olcsó, mellette egy Ryzen 5 2600 minden pontot eléggé tiptop gép, összesen 360ezer.

    A végső kérdés az, hogy lehet-e azt mondani nekik, hogy akkor vége ne küldjék vissza a gépet, mi visszaküldjük a hardverek dobozait (gépösszerakást kértünk, pont azért hogy ne legyen probléma, működött :C ) és akkor egy refundot kérni az egészre?
    Elég frusztráló, hogy előrefizetéssel kifizettél közel fél milliót, és 2 hónapig nem látsz belőle semmit, és még azt sem tudod hogy mi lesz belőle, ha lesz egyáltalán, pláne hogy azóta már pár alkatrész ára lejjebb ment, stb..

    Előre is köszönöm(jük) a segitséget, lehet kicsit hosszú lett, de úgy éreztem fontos, hogy minden világos legyen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák