-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
válasz liszi70 #14750 üzenetére
Nekem "csak" az erôsítôm tetejét cseszte el szar gépbeállítás miatt a Gravex, homokfújt-ezüst felület. Kaptam kárpótlásul másik panelt, nem homokfújt, így színe-textúrája elüt, és a rajta lévô 8 furatból 4 2mm-rel arrébb van. Mivel alu, itt nincs játék vele, hogy majd odahúzza magát a csavar vagy bármi.
Katasztrófa, ami idehaza megy. De ôszintén... Gépkezelôként is... Nem próbadarab az elsô, ha egy komplex projekt érkezik, egy kishazánkban kitudjakinél létezô felületû munkadarabbal ? És a végén max 130, nem 120. Úgyis kifizeti a vevô. Vagy 140. Na bumm.
Most van 2 elkúrt panelem. Az eredeti se tökéletes a karc miatt és az "ajándékba" kapott sem, a furatok nemilleszkedése miatt.
Magyarország kisiparja lehúzhatja magát a wc-n..
Nincs szakember. Semmire sem. De sokaknak még alap józan paraszti esze sem, ez az, ami ijesztô az egészben. Mert lehet felôlem fakezû, ha próbadarabot ront el egyet vagy tizet, mire az utolsó, a tényleges darab tökéletes lesz, hol érdekel.. nem ? De nem így történt.
Leírom újra, okuljon mindenki: GRAVEX.
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
válasz liszi70 #14753 üzenetére
Aztaq.
Háát ja, bár ők igényesebbnek néztek ki - egy fokkal. Szokásos ipartelep, nagy udvar, fém csarnok, benne n+1 műhely autószerelőtől kezdve mindenkiig is, és köztük a cég. Nincs ezzel gond, bár féltem, hogy vajon mennyire tisztán kapom vissza a leadott portékát, de hogy így járjak, ...Az olasz Modushop-osok fognak kisegíteni, már beszélek velük. Többet itthon ilyen precíziós munkát nem csináltatok.
Na, hozok valami vidámabb témát.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
#71562240
törölt tag
válasz Mathiask #14727 üzenetére
https://mobilarena.hu/tema/audiokultura_hi-fi-rol_hifisen/hsz_14624-14624.html [link]
Az mind fontos, hogy adott hangfrekvenciákra reagál-e és hogyan a szervezetünk (fül, bőr, agyi központok...). De nem véletlenül utaltam elsősorban arra, hogy a diagramon “eredő“ hanghullámot látsz.
Kérdezted a frekvenciát. Induljunk ki az én logikámból. Adott hangszer, maradjunk az oboánál, adott hangot megszólaltat. Alaphang adott emberi hallási frekvencián, tankönyv szerinti szinuszjel. Mi adja meg tankönyv szerint a hangszínt? A felharmonikusok - de azért tegyünk utalást alharmonikusokra is, a valóság kedvéért. A felharmonikusok [és alharmonikusok] egy része már kívül esik az úgynevezett emberi hallástartományon, és vagy reagál rá a szervezetünk vagy nem, és ha reagál, akkor vagy belekerül a hallás hangszínélményébe, dinamikaélményébe... vagy nem, mindez fontos, de nem ez a lényeg. A lényeg, hogy ezen hullámok összessége létrehoz egy olyan “eredőt“, kvázi “““burkolót“““ az alaphang frekvenciáján az alaphang tankönyvi szinuszjeléből, amilyet a diagramon látsz, és ami olyan távol áll az alaphang (és a harmonikusok) tankönyvi szinuszjelétől, mint Makó Jeruzsálemtől (és még, hogy kétdimenziós vetülete egy legalább háromdimenziós jelenségnek). Ezért mondtam, hogy nem tudod nem hallani a százezer hertzes felharmonikusát a hangszerhangnak. Benne van az “eredő“ hanghullámban az alaphang frekvenciáján, drasztikusan eltérítve az alaphangot a tankönyvi szinuszjeltől. A fel-(és al-)harmonikusoktól olyan hibbant hegyes-völgyes az a “szinusz“periódus az alaphang frekvenciáján, és válik tankönyvi szinuszjelből hangszerhanggá (plusz az önállósuló hullámok), hogy abból a hegy-völgyből hallasz hangszerhangot az alaphang frekvenciáján.
Ezt a hegy-völgyes “eredőt“ kéne az alaphang frekvenciájára jutó mennyiségű mintavételi pontból visszaszámolnia például a CD-felbontásnak (és még, hogy kétdimenzióra redukált mintavételt háromdimenziósít utána a DAC).Az akusztikus hangszerek alaphangjai nem terjednek 20000 Hz-ig, de hercig néhányezer Hz-ig igen. (Az elektromos hangszerekéi meg “bármeddig".) Ehhez vegyük még hozzá, hogy általában nem egy hangszer szól a zenében, hanem általában többféle, sőt, sokszor hangszerkórusok is, valamint az ének, mint speciális hangszer. Ilyenkor az “eredő“ hullám, kvázi “““burkoló“““, amiből az ADC digitálissá mintavételezi a zenei eseményt, még sokkal-sokkal bonyolultabban hegyes-völgyes-amplitúdós “““szinusz“““periódusokat mutat a magasabb frekvenciák periódusaiban, mint kedvenc oboánk szólóban. Ennek fényében ugyebár még érdekesebb, amikor Shannon-Nyquisttel dobálóznak hifi topikokban. (És itt visszatérhetnénk régi szép vitákra az általános topikból, amikor a digitálistökéletesek nem tudták megérteni, hogy a digitáliszene miért érzékenyebb a hibákra magasfrekvenciákon, mint mélyeken, mondván részükről, hogy egy darab számsorban egyben vannak benne a frekvenciák...). Szóval, köszi CD-szabvány, hogy az akusztikus hangszerhangokat is szintetizátornak halljuk a CD-játszóról (és CD-felbontású fájlról).
Hárásóval beszélgettem nemrég arról, hogy jó-jó, a 88,2-96kHz-es szint is már jelentős változás tud lenni, de a 176,4-196kHz-es szint az, ahol én egy jelentős ugrást érzek abban, hogy a digitális meg tudja közelíteni az analóg természetességét, életszerűségét - hangszerhangot. (PCM kódolásban 30-40 lemezanyagnyi tapasztalatom van erről, DSD-ben még nincs.)
-
migabi24
nagyúr
Na meg lett a befutó tápkábel nálam, Isotek Sequel 2mm fázis duplázással tehát 2x2mm, hajszál vékony Kondo ezüst, és sima 2.5mm halogen free villanykábel szimplán versenyeztek, ez egyik a 3-ból torony magasan a legjobb hangot hozta nálam, lehet tippelni ebből hátha nem lesz vita
-
migabi24
nagyúr
válasz denesdr #14761 üzenetére
Teli találat én vagyok a legjobban meglepve egyébként, tudjátok milyen kábel mániás vagyok, még szerencse, hogy ebből van az ösvény is kiépítve, lehet valakinek rémlik az avx-ről ez az a fajta kábel amit a Hivoxos Fülelek mester is favorizál, szóval ma olyat fejlesztettem ingyen, hogy csak pislogok, ráadásul szabadul fel a Kondo ezüst drótokból így tovább tudom fejleszteni az ic kábelemet is a vezető duplázásával, az ösvény meg elosztó nélkül mehet a készülékekbe.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz migabi24 #14762 üzenetére
Rosszul hallottad! Tápkábelek között nem lehet hangminőséget befolyásoló különbség.
Mikor Alisca volt nálam tápnak, az is jó volt, csak ott szigetelési gondok okoztak egyéb problémákat. Ha ez nincs, talán ma is az van rendszerben. Mezei 2.5-es tömör rézdrót vót' az is."csak a zene van"
-
migabi24
nagyúr
válasz dgyuri0123 #14763 üzenetére
De még mekkora van, persze ehhez a rendszernek elég áteresztőnek kell lenni, nálam durván jó az ic és a hangfalkábel is ennek tudom ezt be.
-
fehér_ember
addikt
válasz migabi24 #14764 üzenetére
Van már annyi ezüstöd, hogy ennyire kellet "mellé" már a réz is
... Csak kekeckedés volt . Nem tudom mi a recept.
Lényeg hogy tetszen a végeredmény.Nem tudom normálisabb keresztmetszetű ezüst milyen lehet. De már annyira nem is érdekel ez az egész fejlesztősdi; így is hallgatható (úgy-ahogy) a rendszer. Meg amúgy is vannak korlátozó tényezők (tér, anyagiak ...)
[ Szerkesztve ]
-
migabi24
nagyúr
válasz fehér_ember #14768 üzenetére
Simán lehet
-
migabi24
nagyúr
Igen ez a pontos típusa, aki kipróbálná
[ Szerkesztve ]
-
#01758976
törölt tag
válasz migabi24 #14771 üzenetére
Ki kellene ezt próbálnod 1.5 mm is
Hadd hozzak én is egy olcsó példát, csak Lanra. [kábel] [rj45 csati] Nem mondom, hogy egy WW Twinax Starlight 8 szint (más), pláne nem egy platinum (ez sokkal jobb), de egy Viablue ami Telegartner csatis,( picit más) bőven placebo kategória összességében, nekem, nálam.
-
Mathiask
senior tag
válasz #71562240 #14755 üzenetére
"A lényeg, hogy ezen hullámok összessége létrehoz egy olyan “eredőt“, kvázi “““burkolót“““ az alaphang frekvenciáján az alaphang tankönyvi szinuszjeléből, amilyet a diagramon látsz, és ami olyan távol áll az alaphang (és a harmonikusok) tankönyvi szinuszjelétől, mint Makó Jeruzsálemtől."
Ez így van, ezt mondja a "tankönyv" is. Ezt tudjuk, úgy néz ki az oboa, mint a linkelt betett képen és sok hangszer együtt meg még "kacifántosabb". Ez benne van a "tankönyvben". De ebből nem következik ez:"Ezért mondtam, hogy nem tudod nem hallani a százezer hertzes felharmonikusát a hangszerhangnak."
Mert de, tudjuk nem hallani. Hiába van a jelalakban "éles rece". Ha megnézzük frekvenciatartományban a jelet és az azt mutatja, hogy nincs 22kHz(tegyük fel ezt még halljuk) feletti komponens, akkor az a "rece" csak annyira "éles", hogy azt még halljuk.
Ha viszont "élesebb", "hegyesebb", akkor tartalmaz a jel olyan komponenseket, melyek túl vannak a hallott 22kHz-en. Ekkor a fül se tudja """lekövetni""" azt az "éles recét". Csak addig tudja, amíg a legmagasabb hallott frekvencia "engedi"(jelen feltevésünk szerint 22kHzig). Ha tudnánk hallani azt a "túl éles recét" eredeti formájában annak egyenes következménye lenne, hogy hallunk 22kHz felett! De ha nem hallunk 22kHz felett, akkor azt a recét se fogjuk eredeti formájában hallani.
Példának nézzük meg a határhelyzetet: A 22kHz-es négyszögjel sok(végtelen) harmonikust tartalmaz 22kHz felett, ezért "tud" olyan hegyes és meredek lenni. De ha nem hallunk 22kHz felett, akkor marad az alapharmonukus, amit hallunk. Ez a 22kHz-es szinusz. Ergo nem tudjuk megkülönböztetni a 22kHzes négyszögjelet a ugyanekkora frekvenciájú szinusztól. (Tudjuk "nem hallani a százezer hertzes felharmonikusokat") És ugyanez igaz akkor a "túl éles recés" hangszer hangra és ugyanennek a kevésbé recés sávhatárolt (szűrt) változatára."Ezt a hegy-völgyes “eredőt“ kéne az alaphang frekvenciájára jutó mennyiségű mintavételi pontból visszaszámolnia"
A mintavételi pontok száma fix, nem az alaphang frekvenciájától függ. De igazából kár ennyire belemenni a jelek elemzésébe (eddig is tudtuk, hogy a digitális nem viszi át a mintavételi freki félénél többet). Egyetlen kérdésre redukálódik a probléma. Méghozzá, hogy mi a legmagasabb hang amit hallunk. Ha ez több mint a 22,05kHz akkor nem jó a cd (ebből a szempontból), ha nem, akkor jó. -
#10726912
törölt tag
válasz Mathiask #14780 üzenetére
Nem számolhatsz azon frekvencia tartomány nélkül, amit nem hallasz, mivel az a tartomány visszahat a hallható tartományra. Tehát ha egy felvételt nézel, az a felvétel lesz a helyesebb, ami tartalmazza mindazon frekvenciát, amit a valóságban is tartalmaz az adott hangszer hangja. Ez elég logikus.
-
#71562240
törölt tag
válasz Mathiask #14780 üzenetére
“...tudjuk nem hallani. Hiába van a jelalakban "éles rece...“
A teljes három bekezdést nem értem, hogy mit akarsz mondani. (Persze értem, de indifferens.)
Két dologról volt szó az ultrahangok ügyében (bár eredetileg nem az ultrahangokról volt szó, hanem, hogy milyen a hangszerhangok “““szinusz“““hulláma versus Shannon-Nyquist, de mindegy, elterelődtünk erről, rendben).
Az egyik, hogy milyen határig és hogyan érzékelünk ultra(infra-)hangokat, ha egyáltalán. Érdekes kísérletek vannak erre nézvést helyenként, Ear szívesen is szokott ezekből mutatni, ez is szép téma.
A másik, amire én tértem ki, hogy azért olyan hegyes-völgyes az alaphangfrekvencián a hangszer “““szinusz“““periódusa, mert ez az “eredője“ az alaphang és a sok-sok harmonikus interferenciájának, amikből összeáll ilyen “eredővé“. És hallánk, hogy ez jó, mert így a millió hertzes felharmonikus hangszín- és dinamikahatása is megjelenik az általunk hallott frekvenciában, annak hangszínében, dinamikájában. Begyűrűzik, mint az olajárrobbanás a hetvenes években. Finomítják ezt az “önállóan maradt“ összetevők, de alapvetően ez az alaphangfrekvenciás “eredő“ az a hangszerhang, amit hallunk a hangszer megszólalásakor. És ez olyan “eredő“ az alaphangfrekvencián, amiben benne van a hiperultrahangi harmonikus is ebben a rajzolt felbontásban. Ahogy mondtam, kvázi “““burkoló“““. "Mindegy", hogy hol mennyire éles vagy legömbölyített a kanyar, "mindegy", hogy nagyobb felbontásban mennyire marad sima vagy válik recéssé a “vonal“, ez a “““szinusz“““periódus ebben az exkluzív “eredő“ alakjában az alaphangfrekvencián magában hordozza a hangszer összes harmonikusát az adott hang megszólaltatásakor. Tehát benne van a hangszer hangszíne, dinamikája. Az alaphang frekvenciáján megjelenik az összes harmonikusnak a hatása (plusz a cubehőr, különösen, ha akkordot játszunk akkordképes hangszeren, de ez most mindegy). Ha más játssza ugyanazt a hangot, ha más nád van beletéve..., akkor kicsit másképp rajzolódik ez a “““burkoló“““, és ezt meghalljuk akkor is, ha a millió hertzes harmonikust esetleg már nem halljuk, mert belekerül az alaphangfrekvencia “eredő“ hullámának alakjába. És a Shannon-Nyquistet innentől kezdve seggbelőtte az ármány! Erről van most szó, ezt próbáltad továbbgondolni, de indifferensen (vagy legalábbis lényegileg indifferensen, mert külön téma, hogy mit jelent az a fülünk számára, ha százszor ekkora felbontásban például recésnek látjuk az ebben a felbontásban sima “vonalat“). Másik téma.“A mintavételi pontok száma fix, nem az alaphang frekvenciájától függ.“
Félreértetted a lereagált mondatomat. Frekvenciafüggő, hogy egy hullámperiódusra mennyi mintavételi pont jut. 20kHz egy periódusára kb. 2 mintavétel jut, 1kHz egy periódusára kb. 40 mintavétel jut, ha CD-szabvány. (Ezért a hibák inkább okoznak zavart az er(ed)őben a magashangoknál, mint a mélyhangoknál.) -
#71562240
törölt tag
válasz #01758976 #14785 üzenetére
Ha egyszer csinálok a kétutasomnál több utas hangdobozt, biztos, hogy lesz benne super tweeter. Az olyannak "a csendje is más" - ahogy szoktam volt frappánsan mondani. Megjegyzendő, a mostanim tioxid membránja is azért csak-csak felhúzódik 30-35kHz-ig, és a tied se csap le 20kHz-nél, de persze ettől ezek még nem super tweeterek.
A Townshendet volt alkalmam egy-kétszer próbálgatni, bekapcs-kikapcs, vele-nélküle, szeret-nemszeret. Elmegy az ember kedve a kikapcstól, ha én leszek a diktátor, alanyi jogon járni fog a super tweeter.Nem úgy mondanám, hogy "a" mélyben hoz, mert mindenben hoz - ahogy ez lenni szokott. A mélyhangok "agyunkba szállításában" is szerepe van a magashangoknak - a közvetlen saját hatása mellett meg ugyebár megjelenik az össz "eredő" hanghullámban is.
Örökélet, ingyen sör, super tweeter! Egy a jelszónk, tartós tej, te állj közénk és harcolj érte, hegyek között völgyek között maszatol a szinusz, én a legszebb görbék közül oboát digitusz, egy a jelszónk... -
#71562240
törölt tag
válasz #01758976 #14787 üzenetére
Igen, de nem mindig recece. Van tillárom haj is. Sőt, van linaj, linaj van-van-van!
-
migabi24
nagyúr
válasz dgyuri0123 #14792 üzenetére
Nyugi én is az vagyok
-
De gustibus non est disputandum.
Nem szotkam hibázni.
-
Mathiask
senior tag
válasz #71562240 #14784 üzenetére
" milyen a hangszerhangok “““szinusz“““hulláma versus Shannon-Nyquist, de mindegy, elterelődtünk erről"
Nem terelődtünk el, csak nincs miről beszélni ennek kapcsán. Ha egy hangszerhang tartalmaz magasabb frekvenciájú hangokat, mint a mitavételezési freki fele, akkor azt nem tudjuk visszaállítani, de ezt maga Shannon-Nyquist mondja a tételben, nem kell erről beszélnünk, meg bizonyítani (újra), ebben mindenki egyetért.
"Az alaphang frekvenciáján megjelenik az összes harmonikusnak a hatása"
Ebben ugyancsak már az előbb is egyet értettem. És most is csak azt tudom mondani, hogy ebből egyrészt nem következik ez:
"ezt meghalljuk akkor is, ha a millió hertzes harmonikust esetleg már nem halljuk, mert belekerül az alaphangfrekvencia “eredő“ hullámának alakjába."
Másrészt ez nem is igaz a mai tudásunk szerint.* Nem lesz hallható egy ultrahang attól, hogy rá van ültetve egy hallható hangra. Erről szól az előző hozzászólásom nagy része. Hiába van benne az "alaphangfrekvencia “eredő“ hullámának alakjába" egy amúgy nem hallható frekvenciájú hang, attól még ha külön nem vagyunk képesek fizikailag hallani azt a frekvenciát, akkor az alaphangfrekvenciával együtt se fogjuk tudni. Erre példa az a 22kHz-es négyszögjel, melyet nem tudunk megkülönböztetni a 22kHz-es szinusztól (ha 22kHzig hallunk), pedig benne van a "millió hertzes harmonikus". A fülünknek ekvivalens lesz a kettő. Ez van a "tankönyvben". És innen, mint mondtam arra redukálódik a kérdés, hogy mi a max frekvencia amit hallunk**, nincs szükség a jelalakot elemezni, mert eddig is tudtuk, hogy benne vannak a magasfrekis összetevők, mint ahogy azt is, hogy a Shannon-Nyquist a mintavételi frekvencia felén túl nem viszi át. De nem is kell, mert élőben sem halljuk.*** Egyedüli módja, hogy halljuk az "alapfrekvenciára" ráülő, vagy mondhatjuk hogy az "alapfrekvencia eredőjébe" bekerülő magas frekvenciájú harmonikust, hogy hallanunk, érzékelnünk**** kell azon a magas frekvencián.*,**,***,****: Az Ear által felhozott cikkben egy lehetséges hipotézisként(amire ők is azt mondják, hogy kutatás kell az igazolására) az van, ha jól emlékszem, hogy valahogy érzékeljük a magas frekvenciát és ez befolyásolja a hallást, nem azt, hogy a magas frekis összetevő az alapfrekivel együtt a jelenleg elfogadott max 20-22kHz-es hallásunkkal érzékeljük.
-
kukulec
őstag
válasz denesdr #14617 üzenetére
Yamaha AX-390-nek egész normális belseje van, semmi faxni. tulajdonképpen érthetetlen, hogy Disznész minek szórakozik építéssel
hogy újabb féltéglát dobjak be, íme a CXA81 mérése. Amir szerint mindenki más rosszul mért, de ez teljesen más eredmény mint a stereo.de vagy az audio.com.pl mérése. ugye nekem az elődje volt meg és egyáltalán nem hallottam torzítást. elég furcsa.
#14625Dißnäëß : a Ferrari esetében high tech műszaki tartalmat és több évtizedes tapasztalatot veszel. ráadásul miután félig versenyautók, elég súlyos mérésekkel teli minden kocsijuk. ezeknék a drótoknál max az anyagot tudom elképzelni.
#14635Dißnäëß : 1. A fórumozás idôt vesz el az élvezettôl. És nemhogy jobban lennék tôle, egyenesen
rosszabbul, gyakran. Felbasz. Ilyenkor beteszek egy kis svéd metált és minden szebb.#14639denesdr : az elmúlt időben szépen vásárolgatok cd-ket. "A felvételek azért van szétekúzva, mert egy mérhetően lineáris átvitelű láncon (a stúdióberendezésen) így hallották jónak/ilyennek képzeltek el a készítők." hú b+, akkor rengeteg halláskárosult munkáját hallgathatjuk. amúgy minek méricskélnek annyit, ha a konklúzió mindig a kompresszor túltolása és még feltolják a hangerőt?
#14647dgyuri0123 : ezzel egyetértek, bár már olyat is hallottam, ahol sokkal jobban sikerült a felvétel, mint amilyen élőben volt.
#14677olbaidhun : QA 3020i. "Ugyanígy láttam egy zseniális elac párt, árban 100~120 közelében, de az már inkább a pro kategória" - az nem pro Elacéknál, hanem ott kezdődik a történet.
#14743kammerer : 3000 dodó az egy nagyon jó hangfal vagy erősítő. aranyból van? nehezen engedem ezt el, mert nem tudom meglátni az értelmét.
#14750liszi70 : tíz millás felújításnál megérkezik a brigád létra, csavarhúzó és fúró nélkül. a derékszög és egyenes vonalak megalkotása később nehézkesen ment, nem is sikerült. mediamarktba az első keresztkérdéstől kiakad bármelyik eladó. pl: milyen hdmi van a tévén vagy milyen panel van benne. pioneer a-30-amnak nem stimmelt a potija, majd visszakaptam úgy, hogy még mindig nem volt jó. vagy hány étteremben kaptam félig átsült húst, halott salátát vagy olyan öntetet, hogy 10 percen belül a mosdóban találtam magam. a sziget évekig olyan szar kihangosítású volt, hogy azt tuti néhány cimbi ingyen lőtte be és nem profik. egyszerűen nincs becsülete a munkának és hiányzik a minőségellenőrzés.
disznész: nem lep meg, hogy az erősítőd tetejét elcseszték. lehet, hogy sógorénál valamivel drágábban, de tuti jobban megcsinálnák.#14791kammerer : ez valami poén egészen szörnyű, hogy valaki ezt művészetnek gondolja. Leslie Nielsen milyen paródiát tudott volna ebből készíteni
Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
#07400704
törölt tag
A csupasz kábel ,,mániám" ismét lenyűgözött, ezúttal egy 1mm2-es tömör villany CU képében, ezt még nem próbáltam, most gyorsan befektettem vagy 600ft.-ot, és újra azt kell mondanom, hogy 80%-ban a szigetelést fizetjük meg, nem a réz összetételét, egyszerűen szellősebb, tersebb, szárnyalóbb a csupasz drót. Persze vissza fog kerülni a Hydra kábel, de egyenlőre most ezzel élvezkedek
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
- Új 2K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs