Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Quqesz #54691 üzenetére

    Azért mondom, hogy az önmagában kevés, bár ne kerüljön sor garis ügyintézésre, de a regisztrációs lapon írják is:

    Ha termékét hivatalos Samsung szervizbe viszi, vigye magával ezt a kinyomtatott igazoló szelvényt és a kereskedő által kitöltött és lebélyegzett, érvényes, eredeti jótállási jeggyel valamint a vásárlást igazoló számlával együtt mutassa be.

    A feltüntetett vásárlási dátum a regisztráció során Ön által megadott dátum. A gyári garancia egyes készülékeknél eltérhet az itt feltüntetettől.
    A jótállás tényleges hosszát és annak lejárati dátumát a Samsung szervizek munkatársai tudják megállapítani, a készülék garancialevelének, számlájának és ennek az igazolólapnak a birtokában.

    Azért írom csak, mert sokan csapdába esnek, hogy megveszik papírok nélkül a készüléket, aprón is láttam olyat, hogy regisztrálástól számított gyártói jótállás, olyan pedig nincs, vásárlói papír kell hozzá, amivel igazolva van, hogy hol - csak a Samsung Electronics Magyar Zrt.által forgalomba hozott készülék játszik - és mikor lett vásárolva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák