Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz b. #47071 üzenetére

    "Az AMD eljárása, szellemi terméke, pont ugyan úgy ki vagy szolgáltatva a döntéseiknek a jövőben és a jelenben és az általuk nyújtott minőségnek és szolgáltatásnak."
    Ezek szerint azt sem tudod, mit jelent az, hogy open source? :Y Nem is baj, csak akkor nem kellene butaságokat állítani, mintha tudnád....
    A lényeg itt az, hogy mivel szabadon elérhető, beépíthető és módosítható a forráskód, így a fejlesztő teljes szabadsággal alakíthat rajta, illetve teljes mértékben a kontrollja alatt marad a működés, amibe az AMD-nek, mint az eredeti kód szerzőjének semmiféle beleszólása, vagy ráhatása nincs, és nem is lehet. Világosan le van írva a néhány soros licenszben: [link] .
    Ahol te, mint fejlesztő totálisan ki vagy szolgáltatva, az éppen a DLSS, mivel akár kívülről a driver is cserélgetheti a futó kódot az alkalmazásod lába alatt, és egy jópár, a többszáz soros DLSS licenszből fakadó kötelezettséget is kapsz a nyakadba, mert ugye ennek a használata licensz köteles is!
    Pl. jogot adsz az Nv-nek, hogy a te appoddal reklámozzák magukat. :DDD Képzeld el ezt mondjuk egy AMD-exkluzív címnél, és csodálkoztok, hogy ebből nem kérnek... :C :W
    Le van világosan írva, bár nem olyan szép elegáns, rövid szöveg, mint az FSR-é: [link] .

    A versenyt alapvetően jó dolognak tartom, nyilván, ugyanakkor ennek a szabványok betartásával kellene megvalósulnia. A végfelhasználónak is ez lenne az érdeke, nem az, hogy a zárt, gyártóspecifikus technológiával egy hajszállal kevésbé rossz képminőséget kap. :F
    Minél több ilyen különutas, ráadásul zárt megoldás kap teret a szabványok kárára, a piacnak annál rosszabb. Ezek éppen a versenyt korlátozzák. Az RT, amit felhoztál azért is jó példa, mert bár az Nv képességeire lett szabva az API, de legalább lett szabvány. Így pedig lett verseny és a fejlesztőknek sem kell kétszer dolgoznia vele.

    #47072 keIdor : Tény, vannak nagyon rossz TAA implementációk, plusz a DLSS része lehet élesítés is. De ilyenkor nem feltétlen a DLSS-t kellene követelni, hanem egy szép TAA implementációt, esetleg (lehetőleg szabványos ;] ) élesítő szűrő beépítését.

    Ez egyébként nagyon tetszik a készülő FSR3-ban, hogy lehet kapcsolgatni a funkciókat, ha jól értettem. Felskálázás legyen vagy csak natív AA + élesítés, legyen-e fake frame generátor. :K Persze, a natív AA-t már tudta az FSR2 is (opcionálisan), vagy a DLSS DLAA néven.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák