- Linux kezdőknek
- Windows Insider Program
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Max
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Programozásról_szubjektíven
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Igazából megnéztem a BY3D méricskéléseket és hülyeségre gondoltam ...
Szóval sokkal valószínűbb (úgy néz ki jelenleg), hogy sorosan dolgozik az NVidia akár async akár nem és lehet ebből adódóan van más dolog is a grafikus/compute váltásoknál ami megfekteti.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Habugi
addikt
Ugyan.., értékelendő a szándékod de aki himpitől felvesz bármit az meg is érdemli, Laja333-nak odaböfögött egy ilyet:
"Tényleg nem akarok megbántani senkit, de, akinek AMD cpu van a gépében játékra az nem tud hiteleset írni előttem ebben a témában."
Miközben még a Mantle achievement is lockolva van még nála szemlátomást..
Most komolyan, látod magad előtt azokat akik AMD CPU-val hosszú tömött sorokba rendeződve sorban állnak előtte azért hogy a tőle kapható "hitelességet" megszerezhessék?
Szakmaiság? Kabaré, szerintem..
Nyilván himpi sem veszi fel hisz tudja ez nem a barátkozós topicok egyike, csillámpóni lelkületűnek sem vallja magát.
Ezért olvasom a mai napig ezt a topicot, még ha az aktív szerkesztésből ki is ugrottam hónapokkal ezelőtt.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ki van zárva. Mondom, hogy lesz olyan gyártó, aki egyetlen egy Nano VGA-t szállít EU-ban. Az USA már három számjegyű mennyiségét kap, de a gyártók nem fogják odaadni a kereskedelmi forgalomba szánt termékeket. Akik sokat kapnak azok az OEM-ek, na ők aztán biztos nem adnak tesztre. Szóval az a pár darab lesz, amit az AMD tesztre szán, és azok kapnak, akiknek az olvasottsága magas. Akik esetleg kedveltek, de az olvasottsaguk alacsony, azok biztosan kimaradnak az NDA lejártára. Nyilvan itt az a probléma, hogy ebben a formában a kisebb oldalak vannak háttérbe szorítva a nagyobbakkal szemben. Arról például a TechReport nem tehet, hogy nem olyanok a forrásai, mint mondjuk tomnak. A TPU egészen mas kategória. Ők NDA-t szegtek régebben, és ezt manapság az AMD nem nézi el. Más Radeont sem kaptak már korábban. Ezen úgy tudnak változtatni, ha kifizetik a bírságot, ami nagyon durva pénz. Esetleg nagyon be kell puncsolni, és akkor talán újra megy a csomag.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ren Hoek
veterán
Ha jól értem, ez azt jelenti (amit 970 topicba is írtam), hogy limitált módon, de működhet az Async nem?
Tehát 1 graf, 1 compute szál még oké lehet slow context switch-el is, mert az még etethető szoftveresen, beleférne a frame-be."Ezt meg lehet csinálni egészen addig, amíg a graf és a compute feladatok nem használják össze-vissza egymás eredményeit."
Erre alapból figyelni kéne a paralell programozás miatt, nem? Vagy nem világos GCN-en ez miért ne okozna fejtörést.
-
HSM
félisten
Azért azt tartsuk szem előtt, hogy a város alatti óceán mindkét hardvert megizzasztotta annak idején, csak belerakatták, mert míg NV-n csak 17-21% sebességbe került, addig az AMD-s kártyákon 31-38%-ot vett el a teljesítményből. [link]
Háttérstory, hogy az Nv halál feleslegesen rakta bele a hardverébe az atomdurva tesszelátort, a HD5850-em "elsőgenerációs" tesszelátorával is még évekig remekül el lehetett lenni a legkisebb gond nélkül.
Async shader esetében viszont arról van szó, hogy az egyik termék tud egy igen hasznos funkciót, ami ráadásul a DX12 egyik lényegi újdonsága, amivel jócskán gyorsulhat a feldolgozás, míg a másik hardver úgy néz ki, csak papíron tudja ugyanezt és még lassulhat is.
Tehát az első esetben egy nem központi funkció irreális (mesterséges) túlhasználatáról volt szó, amitől mindkét hardver szenvedett, csak az AMD kicsit jobban praktikusan a semmiért. A második esetben viszont az új API egyik lényegi újdonsága fest úgy, hogy nem hoz pozitív eredményt az Nv hardveren, míg az AMD-n igencsak.
Továbbra is amondó vagyok, hogy korai lenne túl messzemenő következtetést még levonni (mindamellett azért már kezdenek kirajzolódni dolgok), az érvelésem csupán arra irányult, hogy én egészen másmilyennek látom ezt a szituációt, mint anno a Crysis 2 tesszelálós történetét.
(#9982) Ren Hoek: A GCN-nek nem okoz fejtörést, mert ott vannak a hardveres ütemezők (ACE-k) valamint "stateless" architektúra, azaz nem kell állapotot váltania bizonyos funkciók elvégzésére.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
Amúgy AOTS bench akkor most milyen állapotban van? Nekem ez sem tiszta.
- Multicore támogatás egyelőre nem aktív? (FX ezért maradt le)
- Van benne jelenleg Async? Milyen mértékben/formában? (Abu említette, lesz majd olyan pálya ami DX12-ben indul csak el, olyan "durva") Vagy NV egyelőre kikapcsoltatta a saját kártyáira?Csak mert sokan olyan következtetéseket vonnak le architektúrákra nézve, egyetlen programból, hogy az totál értelmetlen.
-
nagyúr
csak nem mindegy, milyen mértékben tette.
ez még áprilisi állapot, azóta lehetséges, hogy voltak változások. ha még olvassa a threadet, gondolom elmondja.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
nyilván nem retail drivert használtak. írta korábban, hogy az ő motorjuk karakterisztikája nagyon eltér attól, ami az aotsben van. ergo mindkét állítás igaz lehet, mert nem feltétlenül lehet az egyik engineről tapasztalatakat kivetíteni a másikra. túl kevés az infó.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
HSM
félisten
Most nem azért, de ha egy 290X 19ms alatt végez ugyanazzal, amihez a GTX980-nak 28ms kell, az eléggé mocsáricsiga kategória, pláne ahhoz képest, mennyivel drágább kártya volt a 980.
Ez másfélszeres FPS, ha átszámolod.... 35 vs. 52.A kérdéseid amúgy jogosak. Ugyanakkor ha azt nézem, a fő platform a konzol, akkor azért nem biztos, hogy prioritás lesz, hogy az Nv hardveres gyengeségeit valahogy szoftverből gyorsítgatni próbálják, amikor a GCN "magától" is gyors lesz.
-
TTomax
nagyúr
A 780Ti a 980Tivel van egy ársávban,az hogy túlárazva kínálták a 980akat konkurencia hiányában nem meglepő,de ettől bizony még nem lesz 780Ti utódja...ez már nem tudom hanyadik generáció ahol az nV ugyanazt játsza el,igy volt a 680al is,az se az 580 utódja volt még ha egy ideig egy árban is adták...
A 980 sosem volt a high end,még ha az árazásával ezt próbálják meg sugalni... az bizony egy felsö közép kat. vga.Ezért is hatalmas fejlődés volt a maxwell mert bizony nem nagyon van lemaradva teljesítményben a csúcs radeonoktól.Ilyenkor látszik szépen miért is lovagolunk a fogyasztáson,mert az a kulcsa az egésznek.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Ja,hát ezért kell teljes termékpalettát hozni és nem csak a csúcsot letolni a középbe mint ahogy az AMD teszi...eza difi a két cég között,míg az AMD hoz 3 új vga-t a csúcsba mindig,és az aktuális csúcsot letolja egy szinttel addig az nV egy egész termékpalettát...
(#10089) Pepeeeee
Azt nem is csodálom,mert ahhoz képest hogy cinematic jó ronda.Kell is a zacskó...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Anubris
őstag
Sebesség különbség nem volt olyan jelentős, de azért a +1gb vram főleg 1440p monitor tulajoknak már jól jött. Én például sokkal inkább azért váltottam, mert az a gtx 980 sokkal hűvösebb kártya és semmi hangja nincsen. Ezt a 780 Ti-nél legfeljebb vizezve tudtam volna elérni.
-
sayinpety
tag
Volt szivas, am megoldottuk. Sajnos developer driverek sokat valtoznak, nem stabilak meg. Jelenleg multi-engine & sync code eredmenye +4% Geforce es +22% Radeon. Am mi software tessellationt futtatunk async compute modeban. Specialis eset.
Szerintem Nv tul ideges. Latszik rajtuk, am nem ertem miert. Tobb alternate pathot irtunk be enginebe fel ev alatt. Sokat segitett a Geforceoknak. Mar hasonlo teljesitmenyu a 980 es 290x. VR-tol felnek. Mi VR tamogatasunk nem lesz kesz jovore. Elmondtam nekik. Latszott rajtuk a megkonnyebbules. Vicces volt. :-)
Szerintem Nv tul optimista volt. Tobb programozojuk belatta nem jo a Gameworks. Hiaba hoztak 4 effektet, egyiket se tudom beepiteni. Legalabb egy evvel csuszna engine. A kiado nem orulne. Par uj Gameworks effekt hasznal conservative rasterizationt es ROVsot, am olyan enginerol nem tudok, ami tamogatna. En jovore kezdem tervezni az updatet. Akkor veszem szamitasba uj lehetosegeket. Ha minden jol alakul conservative rasterization es ROVs algoritmusokat harom ev mulva tudunk beepiteni. Nem varazsutessel fejlesztunk! D3D12 tul nagy update. Nem lehet mindent gyorsan tamogatni. A tamogatast eloszor alapfunkciokra korlatozom, plus multiadapter. Ha mukodik lepunk tovabb. Meg be kell epiteni a Vulcan APIt. Mantle miatt nem varok nehezseget, am par hetet elvisz.
-
rocket
nagyúr
Akkor minek hypeolta Huddy az AOTS kapcsan az aszinkon computeot, ha a benchmarkban nem mukodik naluk se?
Egyebkent ez a lenyege az aszinkron compute koruli cirkusznak:
"Aquanox Dev: We'd Do Async Compute Only With An Implementation That Doesn't Limit NVIDIA Users"[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
TTomax
nagyúr
A nativ 4k gyönyörü 28"-on a PPI meg a felbontás és a kijelzöméret függvénye,jellemzöen minnél magasabb annál jobb a dsr meg vsr nyomába sem lép egy magas PPIs monitornak.Az hogy az UI skálázodik-e vagy sem semmit sem von le abból a gyönyörü kép értékéböl ami mozgás alatt is részletes és éles marad.Ha viszont le kell adni a grafikából akkor az elöny elvész,meg akkor is ha 30-40fpsel kell játszanod egy fps játékot egérrel és billel.Ehhez kevés egy gpu,no meg persze ott jobban össze lehet mosni az eredményeket,mondván pár fps ugy se számit....nálam csak annyira jött be a 4k 28"-on,hogy a 144Hzes g-synces 1440p monitor félre lett tolva az asztalról...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
4K-ban a stabil 60fpshez bizony nem elég hogy "very high"-ról leveszed "highra" a legtöbb egy gpus megoldás még úgy is elvérzik.Egyébként ez pedig játékra váltogatja,hogy mit érdemes,és mit kell kikapcsolni,illetve mit egyáltalán nem érdemes bekapcsolni mert csak rondább lesz.
Ha te 48"-50"-ra látod értelmét a 4K-nak azzal nincs semmi baj,csak hogy akkor megkapod ugyanazt a PPI-t és képminőséget mint 24"-on FHD-ban.... ugye akkor kelleni fog MSAA ami 28"-on szinte teljesen nélkülözhető,2XMSAA felett szerintem 10böl 9en nem tudnák megmondani mi van beállítva egy 28"-os 4K monitoron, mert egész egyszerűen nem látszik ilyen PPI mellett.2003-as DX8-as játék egész másként mutat,élvezet vele játszani ismét,hiába nincs HD textura...
Nem véletlen,hogy már anno mikor dsr nem volt ,elég sokan nyomták custom res-al csak hát akkoriban gépigénnyel nem lehetett bírni...de ha már itt tartunk ez egy olyan régi igény (magasabb PPI) mint amilyen régi az MSAA...
(#10660) hpeter10
Várj még vele nyugodtan,legalább addig amig 4K-n nem megy a 120Hz támogatása.Akkora már lesz normális scaler,meg elektronika is.Mert a mostani 4K-s monitork kivétel nélkül lassúak,legyen az TN VA vagy IPS.Nem panel függő.Szép a képük,már a TN-ek is vállalhatóak,de lassúak.Persze el lehet vele lenni,az ár dönti el mindig az ember mennyi megalkuvásra képes. DP1.3-ra már lesznek gyorsabb monitorok,amúgy mindenképpen ez a jövő,csupán idő kérdése.(#10659) proci985
Most 4K van az asztalon,a csoda ROG pihen és gyanítom így is marad egy ideig.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
Gainka
őstag
Tök normálisan ment a beszélgetés addig, míg nem kell újból elolvasnom a csilliárdszor le irt szövegeket.
(#11151) do3om, (#11152) mcwolf79
Csak azt nem értem miért kell mindegy egyes hírnél, ahol a 10-böl 1 játékban jol megy a negyed akkor cég 3 éves kártyája le írni ezeket és besértődni. Meg majd jön a pászkál addigra az durva lesz stb....
Ezeknek semmi értelme, aki meg jövöbe alázásokról beszél ki kell nevetni nem 100 oldalon sablon szövegekkel be oltani és elk.rnu a jó beszélgetést.
És igen szelektíven olvasok, nem veszem figyelembe az ilyen hozzászólásokat : (#11145) mcwolf79, (#11150) letepemMenjen jól az a játék amd-n és nvidian is, úgy is vásárlás előtt állok és hát nem valami szuper a felhozatal azon az árszinten ahol nézelődök...
Béke
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Más célja nehezen lehet egy zárt rendszernek. Már önmagában az NV-nek nagyon káros, hogy a világ pofájába kell hazudniuk, hogy 2015-ben normális egy middleware-t zártként fejleszteni, amikor ennek pont az ellenkezője igaz és idén a korábban zárt middleware-ek forráskódját folyamatosan publikálják az érintettek.
A GameWorksnek más célja nincs, mint az előző generációs GeForce-ok teljesítményének mesterséges visszafogása vagy a gépigény mesterséges növelése. Minden egyéb célhoz megengedhető a nyílt forráskód, mert a licenc így is megvásárolható. Lásd az AndroidWorks. Az tök ugyanaz, mint a GameWorks és az összes sample forráskódja fent van a GitHUB-on. Még azt is mondta az NV, hogy csak így lehet optimalizálni a programot. És az AndroidWorksöt többen licencelik mint a GameWorksöt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A middleware-ek célja általánosan az, hogy megkönnyítsék a fejlesztők munkáját. 2015-ben kvázi mindenki biztosít forráskódot, ami megkönnyíti a munkát. Az AndroidWorks vagy Radeon SDK pontosan ilyen. Nyílt és jól használható.
A GameWorks pontosan lehetne ugyanez, ha nyílt lenne, de zárt. Pedig utóbbinak semmi értelme, mert még az algoritmus védelme sem merül fel. Mit lehet védeni egy HairWorksön, aminél például a TressFX konstrukciója sebességben és minőségben is jobb. Az egyetlen cél, hogy a fejlesztő képtelen legyen kikapcsolni a gépigényt nagymértékben megnövelő, de a minőségre semmilyen előnyös hatást nem kifejtő algoritmust.
De ha úgy gondolod, hogy tudsz olyan előnyt mondani, amit a GameWorks nem tudna biztosítani nyílt forráskód mellett, akkor itt a lehetőség.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor erre építve a következő kérdés. Képes lenne megkönnyíteni a fejlesztők dolgát úgy is, ha nyílt forráskódú lenne? Szerinted rontana, vagy javítana a helyzeten?
Nyilván tudom előre a választ, így bónuszkérdés, hogy ha javítana, akkor miért nem nyílt forráskódú? Netán nem lenne előnyös, ha a fejlesztő kiműtené belőle a lassításokat és optimalizálná Keplerre?[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#52815360
törölt tag
Egy bizonyos pontig igen, aztán már inkább idegesitő. Red Alert 2 multiban is milyen izgalmas volt mindig, mikor a felek legyártottak 500+ kirov léghajót, aztán 5fps -el döcögött a játék, amig mindenki meg nem halt. De most itt lesz a csodálatos DX12, igy már mehet 10000 kirov léghajó is és a pusztulás 10 perc helyett 2 alatt végbemegy. Zseniális. A civilization sorozatot is inkább abba az irányba vitték el, hogy kevesebb egység legyen, de jobban kezelhető.
-
Egon
nagyúr
Ami óta a technikai fejlődésre helyezik a hangsúlyt a játékokban, meg a kilóra mérhető szempontok dominálnak, valahogy pont a lényeg, a nagybetűs játékélmény veszik (veszett) el...
Persze lehet hogy szimplán "csak" túl öreg vagyok."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#85552128
törölt tag
Nem arról volt szó, hogy a DX12-vel szép grafikát eltrédeljük a sok
drawcallértegységért... Mert ezzel csak egyik problémát lecseréltük a másikra, sőt visszafejlődtünk...
Bár így végül is elég egy sivár map a játékba, vagy majd max variálják egyik barna másik zöld lesz.
Amúgy az effektek is bűn rondák nagy szikrázás, lövöldözés, de azt se látod honnan/hová.Még 1080p - high mellett is 99%-ban GPU limites: [link]
[ Szerkesztve ]
-
titán
Biztos, hogy nem attól jó vagy szép egy játék, hogy kilóban mérik azt egységeket. Úgyse lehet őket egyesével irányítani, akkor pedig még rosszabb is, ha egy csoport 100 pontszerű, de nullára zoomolva rogyásig kidolgozott egységet tartalmaz, mintha 15 látható méretű, normálisan kidolgozottat. Pont ezt mondom én is, hogy sikerült túltolni a DX12-t.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Egon
nagyúr
Különítsük el a technikai sikertörténetet, a gazdasági sikertörténettől; illetve nézzük meg, hogy a felhasználók szempontjából hogyan néz ki konkrétan a Mantle (és nem egyéb API-k, amelyek megjelenését esetleg valamilyen mértékben eszkalálta a Mantle), mondjuk a kiadása óta eltelt nemtomhányév alatt megjelent/támogatott programok számát tekintve, és úgy nézzük meg, mi marad a "sikertörténetből"...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
-Solt-
veterán
Emlékeim szerint a fejlesztési költsége minimális volt, ha ebből indulunk ki, akkor már jelenleg is eléggé jól állnak vele szerintem,
- Pár játékban igencsak jól jött a júzereknek.
- Szorosabb kapcsolat nagyobb stúdiókkal.
- A DX12 érkezését jelentősen befolyásolta, így elérte, hogy abba az irányba menjenek a dolgok, ahol az AMD önmagához képest jobban szerepel.És akkor ott van még a Vulkan és a LiquidVR... utóbbiban az eddigiek alapján van potenciál.
A jelentős extra teljesítményt szerintem konkrétan nem fogjuk látni, mert azt majd "elköltik" a fejlesztők másra. (látvány, ai, akármi) Max pár játék lesz ami jelenleg szarul megy, és DX12 után javul a teljesítménye. Pl PCars, vagy mi a neve!
www.smart-bus.hu
-
Yllgrim
őstag
Akkor ha visszaterunk a kezdetekhez akkor a komoly jatekos nem vesz I3-at, hanem vesz I5-t minimum de inkabb I7-et (mert a penz ugye nem szamit) vesz melle 1-2 top VGA-t meg 16-32 GB RAM-ot es meg van oldva a dolog. Na most jatekelmeny szempontjabol az altalam linkelt konfig mennyivel ad kevesebbet? (vagy forditsd at a magad I3-as konfigjara ha ugy jobban tetszik)
J a t e k e l m e n y.
Az allaspontunk alapulhat mindketton egyszerre, nem csak kulon kulon, adott penzbol a legjobb (OFF)muszaki(/OFF) megoldas, szemelyes preferenciak sokat szamitanak (mennyi a keret, milyen hosszu tavra tervezed az adott konfigot... na meg jatekon kivul tervezed-e masra is, nalam peldaul a 8350 sokkal jobban fekszik a VM-eknek mint az I3, meg ha Skylake is...Jelenlegi OS-em jobban preferalja a tobszalusitott alkalmazasokat, jobban hasznalja fel az eroforrasokat, oda I7 (ami most is van ) vagy 8350)
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Dark KillerX
addikt
A FX proci témával kapcsolatban, még annyit, amióta lecseréltem a 7950-et ami ment 1150/1600Mhz-et is, mindezek ellenére, egy GTX960-ra, jóval kiegyensúlyozottabbak lettek a játékok, és bizony ez FPS ugrás számokban is megmutatkozik, mert pl a GTA, vagy akár az F1 2015, kb 15-20%-al lett gyorsabb, de pl a Dyning Light , simán 30%-al, ott nagyon látszott a CPU limit, ami köszönhető amúgy is gyenge 1 szálas teljesítménynek,amit a driveres optimalizálatlanság tovább rombolt.
Lehet majd csinálok pár mérést, hogy lássuk számokba, kb mekkora CPU- limit van driveresen a Catalystba építve
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a baj, hogy ez az általános megítélés. Ami jogos egy átlagfelhasználó szemével, mert ők egyszerűen csak nem tudnak felhozni pozitív példákat a GameWorks-re. Egyszerűen van bennük egy rakás negatív tapasztalat, amire jut egy rakás olyan pozitív tapasztalat olyan játékok formájában, amelyek nem NV logóval indulnak. Ez volt, amire az NV-től eljött rendszerprogramozók figyelmeztettek, hogy ezt lehetetlen jól eladni a játékosoknak, mert a fejlesztők keze az optimalizálás szempontjából meg lesz kötve. Az, hogy ez a nézet Magyarországra is becsúszott alapvetően várható volt. Picit késett, mert írtunk pár cikket, amiben próbáltuk a GameWorks problémakörét átfogóbban elemezni, de a végső szempont a felhasználónak úgyis az, amit tapasztal, és ez jelenleg negatív jellegű.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yllgrim
őstag
Szeretnelek idezni es osszefuggesekre ramutatni
Gameworks már előre feltételez egy elrontott játékot =Nem kéne ilyen zöldségeket terjeszteniHA kikapcsolod, akkor jo, koszonom, vegre te is elismered. (tudom kiforditom amit irtal, de adta magat )
Szaby: nem csak azzal van a gond hogy hibas termekeket vasarolunk es ezzel biztatjuk oket ennek a mentalitasnak a folytatasara, de ennek meg orulunk es tapsolunk is, illetve masokat is erre biztatunk
Nekem nem bonusz jatek kell, hanem olyan termekek es mentalitas, hozzaallas ahol en mint fogyaszto vagyok az elso, nekem csinaljak meg azt a jatekot a leheto legjobbra. A GW az olyan mint olcso vasari "varazslo" addig lenyugozo amig nem jossz ra hogy atvernek Az hogy kozben meg ki is zsebelnek (igen, onkent adjuk oda a penzunket, de ez nem valtoztat a lenyegen ) az mar csak hab a tortan
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Yllgrim
őstag
Hu, tenlyeg az NV a Satan? Ezentul ha bekapcsoljatok a gepeteket, tessek szentelt vizet locsolni ra, az segit (az eladasokban)
Amugy igen, ha kikapcsolod akkor jobb a teljesitmenye a jateknak es nem lesz sokkal csunyabb, bar en bent hagyom minimumon, szebb az alatok szore, de nem eszi le a padloig az FPS-t. Az megvan amikor Geralt meg Vesemir megmentik a kereskedot a Griff-tol? Szep a sorenye a Griffnek, mi? Szep, csak 25%-ot nem er
Amugy nekem teljesitmeny szempontjabol nem volt gondom a zoldek termekeivel, a marketing az igazan zsenialis kapitalista szemszogbol, ellenben a mentalitas, korites es a szurkolotabor-tamogatoi kor kiepitese mar nem annyira.
Peace
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
nagyúr
Ez nekem sem derült ki most így visszaolvasva... most akkor a GW a szar csak, vagy a játék is szar... vagy a játék a GW miatt szar... vagy nem is szar a játék csak a GW...
Ha a játékot mint játék nézzük, azért olyan sok rossz GW játék nincs... ha csak a GW-t nézzük, az meg opciális, vagyis ha csak az a szar kikapcsolod.
Amugy szerintem nem a GW miatt rossz egyik játék sem ami rossz (akármilyen szempontból nézem).
Itt a fejlesztők meg a kiadók a sarasak főleg, látva ahol gond volt azt is meg tudták oldani idővel és munkával, úgy hogy a GW is maradt. Tehát nem a GW szar, hanem az elvégzett munka max...[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Amíg nem tesznek oda egy jobb meg egy lassabb processzort addig ezt nehéz megmondani...
Nyilván értem persze, a tesztben a lehető leginkább ki van ez tolva/iktatva, de amugy nem tudjuk.Vagy írták hogy nézték mással is? Nem tudok németül.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Nem erről beszélek, hogy a kártyák közötti különbséget elfedi e (vagyis csak részben inkább, mert nyilván összefügg), hanem hogy az adott kártya tudna e gyorsabb lenni egy erősebb CPU-val... vagy egy gyengébbel lassul e, és mennyit.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Meglátjuk, a Skylines-ban lehet olyan szitut összehozni, ahol egyik CPU összeomlik és emiatt a GPU sem fut már teljesen jól, pedig az még bírná tovább szufflával... aláteszel egy erősebb procit és akkor megint jó... és így tovább. Ilyenkor jönnek, hogy egy i7 sem "hajtsa ki" a 980Ti-t pl.
Miközben egy benchmarkban ezt lehet nem mutatja ki... (ahogy pl egy BF4 sem a 64fős nonpluszultrát).Nem mondom az Anno ilyen, de akár lehet ilyen is.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen