Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #34048 üzenetére

    Igazából ahhoz van köze, hogy az új konzolok is AVX-et támogatnak, és eleve egy minimum igénnyé kezd válni a négy mag, tehát az se számít, hogy sok újabb Celeron és Pentium nem támogatja. Emiatt egyszerűbb csak az AVX-re fejleszteni, mert ha már visszaportolod mondjuk SSE4.1-re, akkor azzal a tesztrészlegnek igen nagy extra munkát adsz, és minden egyes jövőbeli frissítésnél ezt az extra tesztelési munkát hordozod magaddal, ami összességében nem kevés pénz lesz ám. Emiatt ha már úgyis négy mag a minimum, akkor a stúdiók egyre inkább húznak az AVX-hez is egy vonalat, mert a kétmagos AVX-es nélküli gépek már a magszám miatt kiesnek. A régebbi, sokmagos gépek pedig túl régiek, hogy ezekkel törődjenek.
    A másolásvédelem nem kifejezetten kötelezné az AVX-et, de persze ha már a motor eleve ezt igényli minimum, akkor nyilván kérhetnek olyan verziót, ami ehhez igazodik. De sose a másolásvédelem határozza meg az erre vonatkozó igényeket.
    Tudom, hogy 4-6 magos AVX nélküli procival nem vígasz, de maga az AVX 7 éves, és mindkét nagy konzol támogatja, tehát alapvetően várható volt, hogy előbb-utóbb abszolút minimum igénnyé válik a PC-n belül.

    (#34045) Keldor papa: A Dunia limitál? Durva lenne, hiszen háromszor nagyobb terhelésre van felépítve, mint az összes korábbi motorja az Ubinak. Megközelítőleg sem jár most ott az aktuális AnvilNext vagy Snowdrop, ahol a Dunia jelenlegi verziója. Mondjuk az is igaz, hogy az AnvilNext és Snowdrop nem is alkalmaz GPGPU cullingot, míg az új Dunia igen, meg egy rakás más trükköt. Emiatt tud most részlegesebb világot megjeleníteni. Valószínűleg ezt a fejlesztést minden más motorjába beépíti majd az Ubi, csak ez azért időbe kerül.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák