Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz HSM #24005 üzenetére

    "akkor minőségibb tartalom tehető bele azonos költségvetésből,"

    Aha persze, aki dolgozott bármilyen kapitalista cégnél, az tudni fogja, hogy nem a minőségibb tartalom születik meg ebből, hanem a nagyobb sportkocsi, meg a yacht a CEO-knak és a holdudvarnak.

    Ezek ma már rég nem a játékélményről szólnak, hanem a lehúzásról. Komolyan kevés olyan alkotás van ma már, ami tényleg a 'játékművészetről' szólna. Nem véletlenül nyomulnak DLC-kkel, lehúzott rókabőrökkel, multis lövöldözős játékok N-edig itercáióival, mikrotranzakciós agyf...sszal, mobiljátékokkal... Mert jobban megéri. Sokkalta több hasznot termel, mint 5 évig nagy költségvetésből kihozni egy minden tekintetben igényes játékot szívvel lélekkel. (Witcher 3 volt talán ilyen). Miközben műfajok halnak ki, amivel anno nagyon sok játékórát eltöltöttünk. Pl RTS, nagyszabású űrstratégia stb... Baromira nem attól függtek ezek, hogy DX12-ben hány egység jeleníthető meg, és Ashes-ben besüpped az az ocsmány terrain 1 pixel mélyen, 6 magos CPU-t zabálva... miközben nincsenek roncsok meg romok stb... sorolhatnánk az igénytelenségeket. Egyszerűen nem éri meg igényes játékot fejleszteni manapság, a nagy kiadók ráéreztek az egyszerűbb lehúzásra.

    (#24010) Szaby59: +1, ...megelőztél, épp írtam :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák