Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #18007 üzenetére

    Ezen amúgy az NV tudna sokat javítani. Emlékszel a Dirt Showdownra? Na azt driver hozta helyre. Egyszerűen a játékra kellett szabni egy regiszterallokációs optimalizálást, ami a Keplernél mindig is nagyon fontos volt, mert regiszterhiányos az architektúra az ALU-nkénti 1,33 kB-nyi regiszterrel. A feldolgozók elvesztése egy másik probléma. Egy multiprocesszorba négy warp ütemező került hat felfűzött tömbhöz, vagyis két tömböt mindig különálló utasításokkal kell ellátni. Ez is orvosolható driverből a shaderek cseréjével, ha a fejlesztő nem figyelt rá. A gond az, hogy nincs meg az akarat a Kepler teljesítményén javítani, mert ha meglenne, akkor aligha lennének olyan játékok ahol egy R9 280 elveri a 780-at.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák