Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Televan74 #9766 üzenetére

    Jól megírt programokban nagyobb felbontáson is. A problémát és egyben a ma látható VRAM használatot az okozza, hogy a program utasíthatja a grafikus meghajtót az egyes létrehozott pufferek törlésére, de a meghajtó az nem hajtja végre csak úgy utasításra, hanem először engedélyt kér a WDDM-en keresztül. Ilyenkor a WDDM a DXGI környezetben elvégez egy csomó ellenőrzést, amely arra vonatkozik, hogy a törlésre kijelölt puffer szükséges-e még, így olyan parancsokat fog keresni, amelyek esetleg azt a puffert igénylik. Az esetek 99%-ában nem talál majd semmit, tehát kiadja a törlésre az engedélyt és a grafikus meghajtó végrehajtja azt. A gond az ellenőrzés. Ez ugyanis több esetben is 30-50 ezredmásodperces procedúra, vagyis biztosan meg fog akadni a feldolgozás, az ezzel járó többletterhelés miatt.
    Az új API-k itt annyiban változtatnak, hogy ha a fejlesztő valamit törölni akar, akkor törölje. Tulajdonképpen zéró többletterhelés mellett megteheti. Csak arra kérik a fejlesztőket, hogy ésszel, mert ha olyat törölnek, ami kellene, akkor az ciki, és jellemzően crash to desktop hibával jár.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák