Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ALONSO11 #8704 üzenetére

    Az AMD API-ja egy éve létezik. Hat játék jelent meg rá és 100 fejlesztő dolgozik vele. Az eredeti terv kb. 20 fejlesztő volt, de láthatóan kell az iparnak ez a szemlélet.

    Az NV-nek semmi baja, szóba sem került az NV ebben a topikban.
    Ami szóba került, hogy a szabványnak van baja, például az, hogy a Dragon Age Inquisition nem stabil DX11 alatt. [link] - ez már veszélyezteti a PC-s játékpiacot, mert mégis ha megveszel egy játékot és fagy, akkor mit tennél? Sokan a Radeont már meg sem próbálják, hiába csinált nekik az EA egy alternatív módot az AMD API-jára. Egyszerűbb menni konzolra.
    Csak egy dolgot kell figyelembe venni. Az, hogy egy modern játékot nem lehet megírni teljesen stabilra DX11-re, drámaian veszélyezteti a PC-s játékpiacot. És mondhatjátok azt, hogy bénák a fejlesztők, de ez nem változtat azon a tényen, hogy a felhasználóknak elege van a PC-ből, abból a tökölésből, hogy optimalizálatlan vagy nem stabil játékokat kapnak. Ezekről csak a vak nem akar tudomást venni. Az a helyzet, hogy egyszerűbb, ha elfogadjuk a fejlesztők indokát, hogy konzolra miért megy nekik az, ami a PC-re nem megy. Főleg azután, hogy bizonyították is idén, hogy PC-n is megy, csak nem DX11 alatt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák