- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Rendszergazda topic
- Synology NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Linux kezdőknek
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nagyon nehéz meghúzni azt a határt, ahol a driver már káros hatásokat fejt ki. Önmagában nagyon egyszerű a helyzet, hogy a DX11-ben 2000 batch/frame a limit és azt nem kellene túllépni. De túllépjük, és minden problémának ez az alapja. Teoretikusan levezetve rengeteg lehetőség van arra, hogy a driver az elérhető processzoridőt valamilyen módon hasznosítsa. Az egyik a flip-queue mérete, amivel előre több jelenet lesz felkötegelve és így nő a GPU kihasználtsága. A másik a single queue/multiple queue modell. Utóbbi növeli a GPU kihasználást, olyan compute feldolgozás mellett, ahol az adott motor még elavult puffermenedzselési modellre épül. A valós idejű shader fordítás is egy optimalizálási terep. Gyorsan gyors kódot nem lehet fordítani. Szóval meg kell találni az optimális értéket, vagy bevállalni, hogy sok processzoridőt vesz igénybe a valós idejű shader fordítás. És milliónyi apróbb optimalizálási terület van, ahol azt kell mérlegelni, hogy mi az a processzoridő, amit a driver elvehet, ugyanis ez drámaian csökkenti a program által elérhető, szimulációra használható processzoridőt.
Arra Daniel Baker már 2010-ben felhívta a figyelmet, hogy a grafikus driverek pár év múlva túlzott processzorigényekkel fognak rendelkezni, és borzalmasan nehéz lesz kinyerni a legújabb processzorokból is azt a processzoridőt, ami egy évtizede elérhető volt, vagyis a PC azért, hogy a grafika szinten tarthassa magát, a játékmenetbeli butításokkal fog fizetni. És a helyzet az, hogy pokolian igaza lett, mivel ma mindenki arról beszél, hogy nem lehet befogni a gyors processzorok teljesítményét, és közvetve ennek az az oka, hogy a driverek elveszik a processzoridőt a program elől. A mennyit az kérdéses. Én ebből a szempontból a Microsofttal értek egyet. A DX11-nek megvannak maga a korlátjai, és azon belül kell maradni. E korlátok kiterjesztése lehetséges, az MS sem tagadja, de drámaian csökken a program által felhasználható processzoridő is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T1000 - Low profile (LP) + P2000 5Gb, RTX 4000 8Gb
- Radeon HD 7450 -1GB Videokártya
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Tápkábelek És Adapterek 12VHPWR Egyedi Harisnya Nvidia
- MSI GTX 1050 TI OC 4 GB GDDR5 PCI-E videokártya
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 OC Edition
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen