Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #35503 üzenetére

    Egyáltalán nem. Az explicit API-knál az AMD bánik a legtakarékosabban a CPU erőforrással. Bár ennek nem feltétlenül a skalár ALU az oka, mert nem mindegyik program használ olyan HLSL shadereket, amelyek nem igényelnek CPU-időt. Sokkal inkább azért állt elő ez a helyzet, mert az AMD explicit implementációjában 5 év van, míg az Intel és az NV együtt nem rakott bele ennyi időt. És ez nyilván számít. Majd három év múlva megnézheted, hogy ők is mennyit javítanak ezen a mostani szinthez képest. De akár ha van GeForce-od, akkor most is bepróbálhatsz egy új Vulkan drivert és mondjuk a legelsőt. Meg fogsz döbbenni a különbségen. Ha mondjuk ugyanezt megteszed AMD-n, akkor nem fogsz hatalmas eltérést látni. Akár DX12-re is megnézheted ugyanezt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák