Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #35120 üzenetére

    A ray-tracing maga egy compute probléma. Minden GPU-n compute shader lesz a számítás. Az esetleges meghajtók ebbe nem fognak beleavatkozni, maximum a denoisingra adnak valami alternatív, nem compute shaderen futó megoldást. A fallback mód csupán azokra a hardverekre van, amelyek egyáltalán nem kapnak meghajtót. Pascal és korábbi GeForce-ok, Intel IGP-k, állítólag a GCN1 és GCN2.
    Aszinkron compute mindenképpen használva lesz, mert maga a sugárkövetés egy rendkívül jól beolvasztható probléma minden olyan raszterizációs számítás mellé, ahol a multiprocesszorok amúgy is jórészt pihennek. Itt mindig is az volt a gondunk, hogy nincs elég számításigényes compute feladat ide, de a sugárkövetés tökéletes. Maga a fallback mód is támogatni fogja az aszinkron feldolgozást, persze a DirectCompute implementációnak továbbra is joga lesz visszautasítani a parancsokat, és akkor az OS beírja ezeket a saját grafikai parancslistájába.
    Jelenleg egyik gyártó sem ad még eredményt a DXR-ről, mivel a Microsoft még tervezi a kiterjesztést. Nemrég találtak benne pár komolyabb hiányosságot, amit őszre bele akarnak kalapálni. De mivel a fallback layer publikusan elérhető, így természetesen tesztelhető is az aktuális verzió. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák