- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Bittorrent topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI internet
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Router gondok
- YouTube
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Béta iOS-t használók topikja
- Proxmox VE
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
-
IT café
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz hackeeeee #26545 üzenetére
Ez esetben én összeollóznám a korábbi levelezést, amiben megerősítették hogy a kiküldött ventilátor milyen típus és azt is hogy elismerik a hibázást, fotót a termékről, netről fotó arról amit kellett volna küldeni. Majd felajánlani nekik hogy holnapig várod a válaszukat azzal hogy küldenek egy futárt ingyen aki elviszi tőled a másik terméket és küldenek helyette egy olyat amit rendeltél, különben megteszed a szükséges lépéseket.
Ha erre sem reagálnak, akkor persze besz.ptad, mert nem éri meg vele vacakolni.
Nem tudom honnan érkezett a dolog, de egy normális cégnek egy ilyen futárt megrendelni nem kerül többe mint 5000 forint (nemzetközi szállításnál, igen), ezért gondolom hogy csak meg kell győzni őket, hogy ne akarjanak maguknak nagyobb cumit.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008