Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
AtHoS
nagyúr
Egy tier"128"-as játék nem fog futni tier2-es kártyán? Ha jól emlékszem "csak" effekt szinten lesznek lekapcsolva a magasabb tier-hez fejlesztett dolgok.
Nem vagyok nagy játékfejlesztő, de saját meglátásom szerint, ha konzolra lefejlesztették a magas tier igényű effekteket, akkor semmi értelme kivenni a PC-s portból. Nem hinném, hogy a sokkal nagyobb számú nv+intel GPU-k miatt külön erőforrást fognak pazarolni a magas tier igényű effektek "kiszedésére" a portolásnál (erre mondogatják, hogy sokkal egyszerűbb lesz)
Legfeljebb amelyik kártya nem támogatja, azon nem fog megjelenni minden effekt.
Javítsatok ki nyugodtan, ha nagyot tévednék nem figyelem folyamatosan és mélyrehatóan a fejleményeket.
read-only mode on the forum
-
keIdor
titán
Ugyanez ment a DX10-nél (+10.1-nél) meg a DX11-nél csak más kártyák voltak a főszereplők.
Azokból se lett semmi... a PH-ra meg kéne egy független ember cikkírónak, mert nagyon elmegy már az egész jósdaoldalba Abunak köszönhetően, mondjuk egyre kevesebben dőlnek már be szerencsére, leszámítva néhány embert.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Ren Hoek
veterán
Adott egy DX11-es látvány amit megcsinálnak DX12-re csak gyorsulhat szerintem. Minden GPU-n... Extrém különbségek csak extrém esetekben lesznek. Pl amikor sokezer egységet kell egyszerre szimulálni, ágyukat külön, minden lövés egyedi fény stb...
(#842) Petykemano: A 980 Ti-n is ugyan úgy megy az async shader és ott még elég jó sávszél is van hozzá... A bekötési szint miatt esetleg kicsit több CPU-t fog enni.
(#844) regener: Azért ez eléggé ON. A Fury-k egyetlen reménysége a DX12. Ha Fury-t vennék csak ezért venném...
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
Az OR felbontása "alig" nagyobb az 1080p-nél, és kb annyiba fog kerülni, mint egy normálisabb monitor. Kicsit visszavéve a vizuális igényekből, a piacon lévő játékok java része már egy GTX780, R9 290X mellett is képes lehet a 90 FPS-re normális látvány mellett.
Ezek tényleg olyan mutatók, amik azt jelzik előre, hogy a kutyának nem fog kelleni.
www.smart-bus.hu
-
Malibutomi
nagyúr
Ne sarkits mar ilyen modon.
A visszavett grafika kb azt jelenti mint hogy 4K-ban sem ultran jatszol hanem mondjuk mediumon, megis szebb a kep. Itt is ez a helyzet, az hogy "ott vagy" karpotol azert hogy az arnyek csak mediumon van es nem highon (ami amugy is tok mindegy a legtobb jatekban, mert akcio kozben ugysem az arnyekokat szamolod) -
-Solt-
veterán
A vizuális orgazmust az adja, hogy úgy érzed OTT VAGY az események közepében... annyira újszerű élmény, hogy eleinte az sem fogja érdekelni a júzert, hogy nem ultrán van minden. Az élmény beelőzi a látvány iránti vágyat.
Tehát nem a csicsa grafika miatt lesz kelendő, hanem a teljesen újszerű élmény miatt.
(#850) Joshi: Aki próbálta már, azoknak a 90%-a odavan érte, és a végleges verzió még jobb lesz. Ebből és a lentebb vázoltakból kiindulva én úgy gondolom, hogy gyorsan terjedhet.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
KAMELOT
titán
Azért nincs itt senkinek, mert senki nem meri bevállalni olyan árért azt a teljesítményt! Ezek szerint a külföldi fórumon írtak sem győzött meg 1 embert sem, hogy vegyen magának ilyen kártyát!. 400euro környékén talán vásárolnák a kártyát! Annyit ér sajnos!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kit nem érdekel egy olyan növekedés előtt álló piac, mint a VR? Ebben a gyártók lehetőséget látnak. Viszont beszállni nem olyan egyszerű, hogy eldöntöm és ott vagyok. Szabvány hiányában önállóan kell megírni azokat a részeket, amelyek a működéshez szükségesek, és a VR-nél az a nehézség, hogy ami ehhez szükséges az egy VR-re tervezett grafikus API. Ezt túl időigényes önállóan megírni. Amit valószínűleg választ majd az Intel és az NV, hogy megpróbálják kiterjeszteni a DirectX 12 és a Vulkan API-t. Ez nem jó megoldás, de a szabványig ki lehet vele bekkelni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
KAMELOT
titán
Tudod majd akkor mondjunk róla valamit ha itt van támogatni fogják és működni is fog. Itt állandóan arról vna szó majd ekkor meg amakkor fog működni aztán mantle sem megy! Valamilyen software-s javítással tudtak tolni neki +5-10fps ahelyett, hogy rendesen megírták volna a drivert!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. Az Epic nem ajánlja, mert nem ellenőrzött program.
(#1028) Joshi: Minden olyan érkező progit megnéznénk, amit a Microsoft vagy az adott motor fejlesztője ajánl.
(#1029) Crytek: Amit tud a program azt megnézzük olyan hardver összeállításban, amihez a tudás való.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amelyik PC-s játékokkal játszom, ott most is max. Az ilyen tucatholmikra, mint az legújabb COD, vagy AC, vagy FIFA már nincs időm.
(#1056) Joshi: PS3-on multizok. A PC-n nyomtam régen a haverokkal, de annyi a csíter, hogy áttértünk konzolra. Egyedül a Dragon Age: Inquisition-t nyomom PC-n.
Majd, ha lesz rá idő megcsináljuk. Most nincs rá idő. Oli el van havazva folyamatosan, mert hozzák a hardvereket a partnerek.
(#1057) -Solt-: Na ja. Elmondom, hogy akik engem ismernek, azoknak jóval gyengébb a procijuk, mint nekem. De a VGA-juk nem olyan gyenge. A legtöbbjüknek az az indoka, hogy ha meggebednek sincs 50k-juk egy platformváltásra. Ha azt mondom nekik, hogy 15k-nál azért jó lenne erősebb proci, rám néznek és lehülyéznek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-Solt-
veterán
Az a baj, hogy nem megy át a lényeg! Az olló záródásáról van szó, nem arról, hogy most az AMD tarolni fog! Zárkózás, ez a kulcsszó szerintem, nem pedig a csodahenger, amihez nem egészen értem, hogy jutottál el.
Ha az egészből csak annyit nyerünk, hogy egy kicsit élesedik a verseny, illetve felpörög a PC-s játékipar, akkor már sokat nyertünk ezzel az egész API történettel.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Minden DX12 only? A mai napig van olyan játék ami még DX9-t használ, pedig a DX11 valamikor 2009-ben lett bejelentve! A piac felpörgéséhez nem kell mindennek DX12-re jönnie, elég, ha a húzócímek arra jönnek, illetve, ha a VR olyan lesz mint amit várunk, és azalatt is érezni lehet majd a low-level előnyeit.
Persze, hogy lesznek hulladék szarok, ez nem DX függvénye! Ez nem valami csodafegyver, hanem egy lehetőség, ami jóval többet kínál mint a jelenlegi API-k. Innentől a fejlesztők térfelén pattog a labda.
Egy határ mindenhol van! Nyilván itt is lesz, csak itt például nem a megjeleníthető objektumok számánál, hanem valahol máshol! A lényeg az, hogy amíg a határig elérünk, addig miben kapunk majd többet. A DX11 limitál mantrát meg ne tedd idézőjelbe, mert ez tény, kár úgy hivatkozni rá mintha kitaláció lenne.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
TTomax
nagyúr
Rohadtul unalmas évek óta azt olvasni mit fogsz venni,a kopasz lötéri kutyát nem érdekli...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
őstag
Pont te adod a lovat az emberek alá a kommentjeiddel. Jössz, szakértesz, aztán utolsó mondatként mindenhová beszúrod, hogy te ilyet se fogsz venni, ahogy eddig sem tetted.
Úgy van, ahogy mondod, ez egy fórum, ahol századszor leírva már senkit nem érdekel, hogy mit nem veszel.
Neked sem muszáj reagálni a kritikákra. No offense, csak tényleg uncsi.[ Szerkesztve ]
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
hugo chávez
aktív tag
Azért azt senki ne higgye, hogy ha most hozzáférhetővé válik szabad kapacitás a CPU-ban, akkor azt nem fogják majd felhasználni (mint ahogy az IGP-t is, ha az alkalmas az adott feladatra). Szóval számítani fog az új API-knál is a "CPU-erő". Még az egyszálas is. Csak épp most már az eddigiekhez képest megnő a jelentősége annak, hogy mennyi mag/szál van. Innentől meg a fejlesztőkön múlik, hogy mennyire akarják a lehetőségeket kihasználni és milyen képességű, teljesítményű hardvert céloznak meg.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
-
rocket
nagyúr
Szimulatorhoz minimum stabil 60 fps kell.
Elsodlegesen a Project Carshoz AMD-t venni nem szabad, sokkal lassabbak, mint a konkurens termekei.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."