Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    Érdemes a VR kapcsán egy pillanatra végiggondolni, hogy mikor tud piacot robbantani egy termék. A következők kellene hozzá:
    1. Egy olyan ötlet, ami megfogja az embereket, és jelenleg nem elérhető
    2. Eszköz / termék, ami az ötletet többé-kevésbé jól megvalósítja - fontos, hogy nem kell tökéletesnek lennie, elég, ha 80-90%-os
    3. Killer application, amivel a terméket használni fogják

    A 1-esnek tökéletesen megfelelhet a VR - az eddigi visszajelzések biztatóak.
    A 2-esnek minden bizonnyal jó az Oculus + Fury kombó - a nagy kérdés itt az lesz, hogy mire piacképes termék lesz a csomagból, addigra hány dolgot lehet a Fury helyére írni.
    A 3-as természetesen a játékok. Ez a legnagyobb kérdőjel, mert ezt hihetetlenül el lehet bénázni. Szoftveresen analógnak érzem a helyzetet az Xbox 360-nal a Kinect megjelenésekor - teljesen új dologról van szó, sok kísérletezést igényel. Ami fontos különbség, hogy a játékipar nagyjai között van pár megszállott VR-fan - ez rengeteget lendíthet a dolgon.

    Nekem egy szemernyi kételyem sincs afelől, hogy a VR zajos siker lesz - a kérdés sokkal inkább a mikor. Igazából az AMD szempontjából pont ugyanaz a helyzet, mint a DX12-vel - megvan a helyzeti előnyük, de ezt most ügyesen kell végrehajtani, hogy a mocskos anyagiak is jól alakuljanak.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák