- ASUS routerek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Bittorrent topik
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- DIGI internet
- Milyen routert?
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Aliexpress tapasztalatok
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
herrká
senior tag
-
herrká
senior tag
Csak halkan kérdezem, hogy nem lehetne az összefoglalóba beírni a rendelésnél kiválasztandó "ajánlott" szállítási módokat? Ritkán rendelek és állandóan keresőzni kell, vagy görgetni az oldalakat. Köszi
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Február 20 körüli UHxxxBE kettő és kb egy héttel későbbi egy ULxxxBE rendelesem van folyamatban. A két UH-s utolsó bejegyzése márc 22 és 28 azt hiszem. Az UL-s április 12. Többször Ali és bpost, majd megint Ali bejegyzések vannak. Két hete jött az első email az alitol, hogy az UL-s csomag a postasnal, figyeljem. :-) Persze csomag sehol. Egy hete, ugyanez az email. Csomag sehol. Ma ismét email, plusz az egyik UH-s csomagra is ezt írja... Postas nem is hallott egyikről sem. Falusi posta, ismer. Email nem jött a postatol, hogy vám vagy valami. Egyébként is 3-4 dodos cuccok. Ilyenkor mi van? (Pontos nyomkövető szamot most nem tudok, nincs a telon alis app.)
Ja, a szállítási védelem az május közepe és június eleje a három cuccnal.
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Még március 7-én rendeltem két dolgot ugyanattól az eladótól. Március 24 az utolsó nyomkövetési infó. UH846624534BE Napok óta ott volt a lehetőség az Ordersben, hogy vagy várok 9.-ig, vagy disputet indítok. Tegnap elindítottam mindkét termékre. Mára jött egy email az Alitól, hogy a seller reagált. Azt írja, 10.-ig kell megérkeznie a terméknek, addig várjak! 0Ft refundot ajánlott fel. Elfogadom vagy fenntartom az eredeti disputet? Természetesen ez utóbbira kattintottam, erre nem történt semmi. Visszaugrott az orders fülre. Ja, és csak az egyik termékre volt ez a reakció. Ilyenkor mi van? Várjam meg a tizedikét és utána indítsam újra? Ilyennel még nem találkoztam. Köszi a segítséget!
-
herrká
senior tag
válasz herrká #61232 üzenetére
Ez a probléma folytatódik. Ma két üzenet is jött az eladótól. Az elsőben azt állítja, hogy "az én országomban késik a szállítás". Ha visszavonom a disputet, a következő vásárlásnál kapok 5% kedvezményt. Ez tárgytalan, mert nem akarok innen többé vásárolni. Később a második üzenetben csak annyit kérdez, hogy hajlandó vagyok-e két hetet várni, hátha addig megérkezik?
Mit tanácsoltok? Töröljem a disputét vagy ne?
Ha kivárom a két hetet, lehet letelik a 15 nap és arra játszik?[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
V/, segítenél, hogy mit tegyek? 61261
Kösz -
herrká
senior tag
Köszönöm szépen!
-
herrká
senior tag
Ez aztán a gyorsaság! Tegnap jött egy szett (4db), matrica. Este kibontottuk, az egyik gyártási hibás. Dispute. Mivel nem volt olyan lehetőség, hogy küldjön egy darabot a bolt, így full refundot kertunk. Ma reggel jött az email, full refund megitelve, 3-20 nap és a számlán van! Kb 12 óra alatt. Máskor húzódik napokig...
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Van egy 1000Ft-os rendelés. Utolsó bejegyzés, hogy Dubai Sorting Center, 08.10. S-es nyomkövetési szám, kapott alternatívot, UA. Ma hajnalban meg jött egy email a postától, hogy megtörtént a vámkezelés, online fizessek 399-et, vagy majd 799-et a postásnak. A követési szám stimmel. Akkor már Magyarországon van?
Nem valami lehúzó email a posta nevében, ugye?
Köszi -
herrká
senior tag
Sziasztok! Ez nem ExpressOne követési szám? 158271900059190453603214. Mert akkor ez miért? Nem csak akkor van ez, ha a posta a szállító?
2022. augusztus 17. 14:42Aliexpress-CainiaoÉrkezés a tranzitországba vagy kerületbe
2022. augusztus 17. 20:15Aliexpress-CainiaoMegérkezett a vámra
2022. augusztus 17. 20:16Aliexpress-CainiaoBehozatali engedélyezés megkezdése
KösziRáadásul ha EO ők ugye csak kétszer próbálják meg kézbeíteni? Mi meg a következő pár napban rapszodikusan leszünk itthon. De főleg inkább csak este. Lehet őket valahogy tájékoztatni, hogy adják be valamelyik szomszédba?
[ Szerkesztve ]
-
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Nyaraltunk és közben megérkezett a csomag. Már kb egy hete. Egy autós kiegészítő. A szerelő valamikor a jövő héten tud vele foglalkozni. Így még nem jeleztem a megérkezést, hiszen jó lenne meggyőződni, hogy működik. Az Ali viszont szinte naponta szirénázik, hogy látja megjött a termék, értékeljem! Mi a teendő? Még nem voltam ilyen helyzetben. Köszi
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Mit jelent a: "kiosztás lezárás. Hatvan Operatív Osztály"? Ez olvasható a nyomkövetés utolsó bejegyzésében. Ilyet még nem láttam. Két napig a feldolgozás alatt - szerepelt. Ma reggel óta meg ez. (nem alis csomag, meg elvileg CZ raktárból jön és Vecsésig DHL packetként szerepelt) 5 napos szállítás szerepelt, ezt már túl lépték hatvanban. Németország - Vecsés - Budapest depo 1,5 nap. Hatvan meg benyelte... Köszi
Néztem a postás topikban, ott se kapott választ a kérdező korábban, hogy mit jelent?
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
válasz herrká #67308 üzenetére
PNLUC. 06.12 Accepted by carrier... --- 06.20 Arrrived Budapest. Eddig nem változott a nyomkövetési szám.
Van egy ugyanekkor rendelt csomagom is. Az az elejétől EO-os csomagszámmal rendelkezik. Még kínában kóvályog. De az EO nyomkövetője szerint nincs ilyen számú csomag... -
herrká
senior tag
Köszi! Csak azért írtam be, hogy többen figyeljük ezt az új azonosítót. Infóként. Az Universal Parcel Tracking találja csak. Korábban szállítóként a Cainiao és a Posta MPL volt megjelölve. Most már csak a "csanino". Posta csomagkövető sem látja még. PNLUC101534170013214000000
-
herrká
senior tag
Köszönöm ismét! Bocs, a listáért! Csak kérdés, mivel én nem értek hozzá! De a vám már megvolt, nem? A customs bejegyzés nem azt takarja?
20 Jún Arrived BudapestBudapest CAINIAO
19 Jún Left from departure country/region
18 Jún Leaving from departure country/region
17 Jún Export clearance success
17 Jún Export customs clearance started
14 Jún Arrived at departure transport hub
14 Jún Outbound in sorting centerFenggang Town
12 Jún Inbound in sorting centerFenggang Town
12 Jún Accepted by carrier -
herrká
senior tag
válasz herrká #67456 üzenetére
Ujabb helyzetjelentés. PNLUC. 26-án fél 10-kor Posta - A küldeményt a feladó előre jelezte, megkezdték a feldolgozást. Este 8, küldemény szállítás alatt logisztikai központ, Bp. Este negyed 11, küldemény feldolgozás alatt, Hatvan. Éjjel 3/4 12, Küldemény felvéve, a küldeményt a feladótól átvettük. Logisztikai központ Bp. Este nekem is jött egy olyan email, mint itt fentebb írta valaki, hogy ma szállítják, majd a futár jelez. De az éjszakai bejegyzést azért nem értem. Ha este már hatvanban volt, akkor éjjel miért veszi fel Bp? Ellenkező irány...
-
herrká
senior tag
Nagyon OFF amit kérdezni szeretnék, de nem találok megfelelő fórumot. Hátha valaki tud segíteni, tanácsot adni.
Ruházati terméket (két különbözőt) szerettem volna rendelni egy magyar webáruházból, ami egyébként szlovén központtal rendelkezik. Bolt nincs Magyarországon. Rendeltem már tőlük korábban az elmúlt években. Emailos és messengeres érdeklődésre kiderült, hogy a weboldalon látható cucc, a kívánt színben és méretben nincs. Megrendelik a beszállítótól, min 2 hét... Néhány óra múlva írtak, hogy rendeljem meg a kívánt színben és méretben, hogy ők is meg tudják rendelni a beszállítótól. Megrendeltem. Másnap reggel kaptam egy értesítést tőlük, hogy az egyik terméket már átadták az EO-nak kiszállításra. Részszállítás, a két rendelt termék árát kell a futárnak fizetnem és a másodikat majd természetesen ingyen küldik, ha rendelkezésükre áll. A számla mellékletben. Persze csak a küldött cuccról. Kb a fél ár. Írtam, hogy ez nekem nem tetszik, ne küldjék, csak ha már megvan mind a két dolog. Ráadásul délután nem volt, reggel meg már szállításra átadva? Nem fizetek dupla árat egy termékért, utána hogy bizonyítom, ha ők nem küldik a másikat. Nem fogom így átvenni a csomagot! Erre írtak egy nem annyira kedves hangú üzenetet, hogy ha visszaküldöm az nekik is pénzbe kerül, meg visszaküldés esetén ők úgyis a teljes összeget térítik vissza. Most itt áll a dolog. A csomagkövetésre egy abszolút nem EO-os nyomkövetési szám nyílik meg, mellette egy linkkel, ami a posta oldalára vezet, de az meg 404-es hibát ír. Szóval, találkozott már valaki ilyen részszállításos dologgal, ahol igaz utánvéttel, de kifizetsz mindent és majd talán jön a maradék is? Bocsánat a hosszért és a nem idevaló témáért! -
herrká
senior tag
Köszi a megerősítést!
V/ , bizonyos összeghatár fölött ingyenes szállítás és összesen 150Ft az utánvét díja náluk. Én meg előre nem szeretek utalni itthoni webáruházaknak. Volt már, hogy ment a kavarás. Nincs ez a termék, de küldjük ezt a másikat. Csak még utaljon x ezret. Vagy éppen olcsóbb, de visszautalni nem tudunk, rendeljen még hozzá valamit stb. -
herrká
senior tag
Az első mondatodra csak, hogy legyen pozitív példa is az MPL futárokra! Remélem nem kiabálom el! :-) Felénk egy 50 körüli fickó a futár. Ha nem vagyunk itthon, az "okos kaputelefonon" keresztül, megkérdezi, hogy betegye a postaládába - ha befér, vagy beejtheti a kiskertbe, (törékeny?), vagy próbálja meg valamelyik szomszédnak odaadni? Esetleg leadja a helyi postán? Mindezt "pokróc" stílusban egyébként, de ettől eltekintve nagyon segítőkész manus!
-
herrká
senior tag
Sziasztok!
Ez a hosszú ideje nem mozdulás normális?
Jul 20, 2023, 16:10Aliexpress-Cainiao[HU] Arrived at local delivery center
Egy másik csomag ugyanez, csak Jul 21-el...
Ez nem azt jelenti, hogy már Magyarországon van? ECSCCA-s mindkettő. -
herrká
senior tag
válasz herrká #68250 üzenetére
Tegnap csengetett a postás - többször is, nemcsak kétszer - de mivel nem voltunk itthon és a kaputelefon is lemerült, csak azt láttam a kamerán, hogy nagyon magyaráz és lengeti a kezében az egyik csomagot, ami másfél hete dekkolt valahol a depóban.
Ma megálltunk a postánál és kiderült, hogy mindkét csomag ami már elvileg 20-a óta Magyarországon volt, illetve egy harmadik, amit egy jó héttel később rendeltem és a nyomkövető szerint még Kínából el sem indult, itt volt összegumizva... Mindhárom csomag ECSCCA-s. Mind másik eladótól! Szerencsém volt, nem veszett el! Szóval van remény! :-)[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Rég nem rendeltem az Aliról és a fórumot se olvastam. Újabban nem lehet szállítási módot választani? Csak ez a kiírás és nincs sehol, hogy milyen módon?
"Free shipping over HUF3,500.00· Fast delivery by Nov 28· Free returns within 15 days, no questions asked"
A kosárban és a fizetésnél sem volt semmi. Vagy én voltam vak? -
herrká
senior tag
Sziasztok! Egy február10-i csomagom státusza március 7 óta:
2024. március 07., 21:40 Aliexpress-Cainiao A helyi szállító cég érkezett
2024. március 07., 21:43 Aliexpress-Cainiao Megérkezett a helyi kézbesítő központba
Egyébként március 9 volt a kalkulált érkezés. ECSCCA0053600393.
De ez még nincs az országban, ugye?
Köszönöm! -
herrká
senior tag
Sziasztok! Hol lehet az Alit visszaállítani angol nyelvre? Ha a fejlécben átállítom, egy másodperc múlva magyar ismét! Viszont így értelmetlen, amit írnak. A fordítás egy sz.r!
Indítottam tegnap egy vitát a meg nem érkezett csomagom miatt, ami március 7-én a "kézbesítő központba érkezett".
A várható kézbesítést átírták április 9-re.
Majd mára április 12-re.
Ezt az üzenetet kaptam, de nem értem: "Kedves vásárló! Elnézést a késésért. Megnéztük, most az Ön országában van. Az Ön országában késni kell, Mint tudjuk, a posta néha kicsit lassan működik, Várjunk 15-20 napot, rendben? remélem, mielőbb visszavonja a vitát. PS: - Kérjük, törölje a vitát (újra megindíthatja a vitát) - Ne fogadja el az általunk feltöltött vitamegoldást (nem tudjuk újra megnyitni a vitát, a sorrend zárva) Szép napot"
Mit csináljak???
Köszönöm! -
herrká
senior tag
A február elején rendelt és március 9-re ígért érkezésű, de elvileg március 7 óta az elosztó központban csücsülő ECSCCAxxxx csomagocska ma megérkezett. Tehát türelem...
-
herrká
senior tag
Sziasztok. Másik késő csomagom. A szokásos: ECSCCA0055635785. A nyomkövetés szerint ma jár le a határidő. Indítottam disputét. Három percen belül, az Ali válasza, amit sajnos angol tudás hiányában, a guglival fordítva, nem igazán értek.
Email 1: Hi XY,
Important reminder: your order dispute 3032505101491841 requires your response. Please log in here to submit the requested info . If no response is received within the given time period AliExpress will step in and handle accordingly.
Email 2: According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Since your package is still in protection time, please be patience waiting for the package. Any new update of your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order". If you have received the package, you are advised to cancel the dispute.
Solution1:Waiting and response
ResponseDays:10(Days)
Mit csináljak? Várjakmég 10 napot, és addig töröljem a vitát? Vagy?
Köszönöm! -
herrká
senior tag
Köszönöm!
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest