Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz qqzs #47097 üzenetére

    Ha van is ilyen, nem használják.
    Hiszen hibázott, úgy jelölte szállítottnak hogy nem is volt készleten és minden eladói hiba növeli a fizetendő jutalékát, csökkenti a minősítését.
    Ez van ha nem "igazi" eladó hanem dropshipper, Isten mentsen meg tőlük, mert nincs semmi ráhatásuk sem az árukészletre, sem a szállításra.Bár annit mindig meg tehet hogy egyeztet a beszállítóval és ha nincs készleten akkor értesít hogy mikorra várható és ha neked az nem jó akkor hagyja hogy lecsengjen az idő, de persze az megint fekete pont ha nem küldi el, nem jelöli szállított állapotúra.
    Vagy elhiszed neki amit írt, vagy vársz, azért 85%-ban nem vernek át ezzel a módszerrel.
    Jó pofa dolog hogy raktári készlet nélkül közvetítsek a gyártó és a vevő közt, de amikor egy másik webshoptól szerzem be az árut akkor már baromság.
    Központilag az AliExpress csinálhat törlést ha a logisztikai cégük jelzi a szállítmány megsemmisülését (amikor kiégett a török csomagszállító repülőgép ez történt, de azután mindenkinek aki érintett volt egyénileg kellett indítani dispute-t) de ez nem olyan eset.

Új hozzászólás Aktív témák