Új hozzászólás Aktív témák

  • PNP

    őstag

    Sziasztok!

    Jun. 23-án, tehát kicsivel több, mint 2 hónapja rendeltem több tételt egy eladótól, ami nem jött meg. Első körben hamis trackinget adott (olyat, amit már májusban kézbesítettek), mikor kértem, hogy korrigálja, küldött egy másikat, amire az utolsó bejegyzés 07.11-i, eszerint még Kínában van, azóta semmi mozgás, a Magyar Posta nyomkövető rendszere egyáltalán nem látja, pedig CN végű, azzal nem szokott gond lenni. Az eladó természetesen terel, mellébeszél, pedig amúgy 99%-os a visszajelzése.

    - A problémám az, hogy aliexpress szerint 2 nap és 21 óra múlva lejár a rendelésem (így gyondolom a védelmem is). Ha rámegyek az Open Dispute-ra, akkor azt mondja, hogy akkor kérhetek refundot, ha 08.27-ig nem jön meg a csomag (annak ellenére, hogy 30-50 napot ír szállításra). Hogyan lehetséges, hogy a védelem lejárta és a vitaindítás időpontja egybeesik? Vagy előbb is el lehet indítani a Dispute-ot, de csak menet közben leszek jogosult visszatérítésre? Ha így van, akkor is belefutok a következő problémába:

    - 10 különböző terméket tartalmaz a rendelésem, és mindegyikhez külön dispute gomb van. Nem látom módot arra, hogy összevontan kezelje a panaszomat a rendszer, ebből következően ha rámegyek az egyikre, hiába kérek teljes visszatérítést, az a teljes rendelési értéknek csak a töredéke. Gondolom nem az a megoldás, hogy akkor indítsak 10 dispute-ot, de akkor mi?

    Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák