Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz Shadowbull #45 üzenetére

    Pont azért fog teher- és személyszállításba jönni, mert az infrastruktúra kiépítése ennyire költséges, és ezeknél a felhasználásoknál egyszerűen kevesebb kell belőle.
    A budapesti teljes buszközlekedést le tudod fedni 5 hidrogén töltőállomás kiépítésével.

    És igen, sokkal drágább kiépíteni a hidrogénes infrastruktúrát, mint az akkumulátoros töltőket. Áramot már termelünk 100 éve, és szinte mindenhol könnyedén elérhető, ellentétben a hidrogénnel, ahol a gyártást, szállítást és tárolási infrastruktúrát is ki kell építeni egy olyan anyaghoz, amit 700 bar nyomáson kell végig tartani speciális tartályokban.

    Az energiatároláshoz - egyáltalán nem biztos, hogy a hidrogén előállítása lesz a nyerő ötlet. Az elektromos autózás terjedésével előbb-utóbb itt lesznek a nyakunkon milliószámra a használt autó akkumulátorok, vannak olyan ötletek, hogy ezeket be lehetne fogni az éppen fölösleges zöld áram tárolására is akár.
    Igen, itt is van veszteség, de hát mire a vízbül kiveszed a hidrogént és az eljut az üzemagyagcelláig, az sem egy nagyon nagy hatékonyságú folyamat.

Új hozzászólás Aktív témák