Új hozzászólás Aktív témák

  • Tapsi

    addikt

    válasz Shadowbull #150 üzenetére

    Azért jó a kamionos példa, mert azokat vállalkozók üzemeltetik, akik végigszámolják a ROI-t. Ha piaci alapon épül ki a töltőhálózat, akkor szerintem a megtérülés nagyon rossz lesz. Ha az állam építi ki, az pedig az adófizetőknek nem fog tetszeni.

    ...mert a tankolás sokkal gyorsabb mint az akkutöltés.

    Amúgy a kamionos példára méginkább áll az, amiről Hi!kinggel beszélünk. A kötelező pihenőidő alatt nyugodtan rá lehet szúrni a kocsikat a töltőre. Amíg a pilóta alszik, addig tölt. Szóval simán lehet, hogy a gyors üzemanyag töltés nem is lesz szempont.

    Kicsit azt érzem itt is, és a másik threadben is, hogy nem akartok out of the box gondolkodni. A jelenlegi üzleti-gyakorlati folyamatokban akarjátok a benzint/dízelt felcserélni elektromosra, vagy hidrogénre. Azt hiszem, hogy nem ez lesz az irány. Inkább az, hogy jönnek az új megoldások, és ezekhez igazodik majd a gyakorlat. Írtam pár példát Hi!Kingnek is.

    #151Hi!King

    Eleve ott kezdődik, hogy nem mindenki él családi házban, tehát már a töltés egy hosszabb út előtt is macerás...

    Most lehet, hogy véletlen, de mi társasházban élünk Dél-Budán, és 3 elektromos töltő is van párszáz méteren belül. Ugye erre utaltam azzal, hogyha jön a lakossági igény, akkor tele lesznek az utcák töltőkkel.

    Szerintem meg másodlagos autónak kompromisszummentes, egy szűk rétegnek kompromisszummentes elsődleges autónak is, a többségnek kompromisszumos, extrém esetekben vállalhatatlan.

    Oké, csak ezekre a vállalhatatlan esetekre nem igazán tudtál valid példát hozni. Rendben, a mező közepén nem tudod tölteni, erre írtam, hogy benzinkút sincs ott. Tényleg azt érzem, hogy az utolsó szalmaszálba is próbálsz kapaszkodni teljesen invalid példákkal. Mármint nem az élethelyzet invalid, csak az, hogy ez megoldhatatlan lenne elektromossal. És most maradjunk a Tesla 400-500 km-es valós hatótávjánál, nyilván nem Springről, vagy Leafről beszélünk. Azt elfogadom, hogyha te 1 seggel rendszeresen pengetsz le 800-1000 kilométereket megállás nélkül, akkor számodra ez nem opció. De ez tényleg megtörténik a gyakorlatban? Mondom ezt úgy, hogy én is járok hosszúkat külföldre, hegyekbe, extrém környezetbe.

Új hozzászólás Aktív témák