Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz angyalpc2 #63 üzenetére

    Az igazság szinte mindig félúton van. Ezúttal is. A 2 véglet nem igazán akar tudomást venni a negatívumokról, csak a pozitív oldalt szajkózza, ezért nem vezetnek ezek az EV vs. belsőégésű eszmecserék igazából sehová se.

    Nagyjából egyetértek, de annyival kiegészíteném, hogy amitől a falnak megyek az a hibrid zöld rendszám, melyek a SUV-ok esetében különösen irritálók. Az van ugyanis, hogyha a user nem akarja, akkor SOHA nem tölti. Füstöl mint a többi, csak éppen csal a zöld rendszámmal. Vannak ilyenek.
    Egy hibridre baromira nem való a zöld rendszám, mert u.ú. kell bele olajcsere, kipufogó, üzemanyag, etc.

    Jelenleg a planétán 5% a lítium újrafelhasználása, ami siralmas. Az akku nem kuka 10 év alatt, de ha sok gyorstöltést kapott, ha nincs gyári hűtési rendszer a pakknak, akkor ott nagyon komoly degradáció van és egy Leafben pl. 7 milla a legutolsó infóm az akkupakk cserére. És már azt is tudjuk, hogy egy Ioniq 5-ben meg 11-12 milla. :Y

    A hidrogént pártolom én is, de nagy gond vele, hogy elektromosság kell az előállításához, amit pl. bele is lehetne tölteni egy akkuba akkor már, sem mint egy borzalmasan "vékonyka" és extrém robbanásveszélyes anyagot állítsunk elő belőle. Szerintem alternatívának jó dolog lesz a hidrogén, de bőven van mit fejleszteni ott is...

    Nagyon nagy ökológia lábnyom volt (és az is) az olajkutak, tartályok, csövek kérdésköre is, csak az már van. Az elektromos hálózatot is keményen fejleszteni kell, ez nem is kérdés. Amúgy a napelemes töltés abszolút valid érv, csak azt se egy olcsó mulatság és éjszaka kéne tölteni a verdát, mert éjszaka senki nem szeret vezetni...

    De mondom, nagyvonalakban egyetértek veled, csak a képet árnyaltam, mert nem annyira jók a szélsőségek a témában.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

Új hozzászólás Aktív témák