- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
Nem az, hogy nem akarom, hanem egyszerűen nem tudom ennyiből megállapítani (de annak örülök, hogy a te CSI szemeid és hozzáértésed ennyire erős 3-4 másodperces videóból
), ahogy írtam is. Fogalmam nincs, mennyit fordul a hátsó kerék alapból, láttam már videót, ahol kb ennyit. Oldalirányú erő nincs, viszont az első tengelyre hat erő, ami átmehet a hátsó kormányzott tengelyre, akár úgy, hogy mondjuk eltörik a hátsó axiál és akkor bőven mozdul a kerék, mittomén.
A kitörik a kerék az mifelénk azt jelenti, hogy a felfügesztés tört el/ki ahogy van, itt meg azon erősen csodálkoznék ebben a videóban.
De amúgy pont leszarom, az a kisebbik baj, ha kitörik ha nem, teljesen mind1, nem ettől lesz életveszélyes a Cybertruck, hanem az egész alapvető konstrukciótól.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Danex
addikt
Az a baj, hogy egy létra felépitésű autótól vártok gyűrődési zónát
ezek gyakorlatilag haszongépjárműként funkcionálnának, F-150 pickupnak sincs gyűrődési zónája.
Átlagos autó felépités nem tud olyan merev lenni hogy terepen ne hajoljon szanaszét a kasztni, illetve az átlagos felépités nem teszi lehetővé hogy több tonnát biztosan tudjon vontatni / megrakodni a platón stb -
bambano
titán
ha autópályán ráfut egy ennyivel lassabban haladó autóra (mit is keres autópályán egy 70-nel haladó autó?), akkor a ct hátsó tengelye szinte biztosan megemelkedik. szerintem mindegy, merre kalimpál a levegőben a kerék. amikor meg 3 tonna földetér, akkor a másik három kereke is kalimpálni fog a tér minden irányába, ha és amennyiben nem szakadnak ki addigra.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
rednifegnar
senior tag
mi nem varunk semmit, gyurodesi zonat sem, csak azt hogy megfeleljen a biztonsagi eloirasoknak. praktikusan ezt gyurodesi zonaval szoktak intezni.
az kulon csini ahogy a vaslemezek siman csak kunkorodnak vagy egyben kipattannak mint a videon latszik.
az egy masik tortenet hogy mivel nincs igazi zonaja igy egy utkozesnel az elejetol a vegeig megrogynak az elemek, ezt nem nagyon lehet kijavitani mikor minden erdemi alkatreszt javitani/cserelni kell (ha lehet).
de hat ez a tulaj ez a biztositok meccse lesz. meg a takoloke akik megkalapaljak es mehet ki ujra.A camera does not make art, the artist makes art.
-
btprg
senior tag
Látom még nem halt meg teljesen a topik, szóval reagálnék erre az OFF dologra a maximum megengedett sebességgel haladás szempontjából.
Szerintem a 90-10% az utak állapota szempontjából egyik irányba se igaz, se nyugaton, se keleten. A Budapest-(7)-Székesfehérvár-(8)-Veszprém-(77)-Tapolca-Sümeg-(84)-(88)-(86)-Szombathely úton szoktam leggyakrabban járni, ebből a 8-as Fehérvár és Veszprém között nem tartozik a scope-ba, mert több sávos. A többi útnak kb. a fele olyan, hogy vagy nagyon kanyargós, vagy nagyon rázós, és egyre több a kátyú. Azon az úton ami 70-80-nal is érezhetően veri szét a futóművet, ott én se fogok senkinek a kedvéért 90-nel menni, se az erdőben a szerpentineken mondjuk Kapolcs körül. Ez a városban is fennáll, mert van ahol ott is annyira brutálisan szar az út, hogy egy szégyen, és a 30-40 a reális (Budapest tele van ilyennel, hogy minimum szlalomozni kell, de valahol az elkerülhetetlen gödör-fostenger az egész út). Télen meg, ha éppen olyan idő van, bárhol le lehet fagyva, bizonyos kanyarokban szintén nem fog 90-nel menni aki nem teljesen topa vagy nem unta még meg az életét. Az emlegetett körülmények között is mindig van, aki seggbe beletapadva nyomul, beláthatatlan kanyarban előz és úgy megy mint egy barom ‒ véleményem szerint ez a pszichológiai alkalmatlanság a vezetésre.
Úgy gondolom, hogy elsősorban az útviszonyoknak megfelelően kell közlekedni, és csak másodsorban lehetőleg a maximum megengedettel menni ha nincs több sáv.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
vaakuum
addikt
válasz
benedekco #266 üzenetére
Szerintem ez azért biztosan javítható... erről szólnak a tesztsorozat járművek.
Én nem írnám le, a jövő ebbe az irányba IS mutat. természetesen még hosszú ideig párhuzamosan tudnak élni egymás mellett a régi járművek és ezek az új, elektromos csodák, de nem lehet a végtelenségig égetni a múltban keletkezett nyersanyagokat.
Én is szívesen beruháznék egyre, akár már ma, még akkor is, ha nem is teljesen golyóálló.
Viszont nem az én pénztárcámhoz van mérve, meg EU-ban amúgy is nagy az ellenállás az irányába."Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
vaakuum
addikt
válasz
benedekco #268 üzenetére
Ha ilyen hibája van, akkor még bátran lehet annak nevezni, hiszen nem kiforrott
Béta teszt járművek...
Ilyenkor rendszerint a korai elfogadók kifizetik a javítási és tesztelési költségeket. Nem hiszem, hogy ezt így hagyják, ha tényleg nyerni akarnak rajta, mert senki nem fogja venni..."Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
Új hozzászólás Aktív témák
it A Tesla vezető dizájnere kijelentette: a Cybertruck nem kísérlet, a megosztó külső pedig segíti a márkát. Musk szerint a gyártás maga a pokol, főleg a 4680-as akkumulátorok miatt.
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia
- K-39 Vezeték Nélküli Fülhallgató ( Stereo Headset ) /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- YYK-Q63 Vezeték Nélküli 5.3 Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia
- X08 Vezeték Nélküli Fülhallgató /// Új // Számla + 1 Év Garancia