Új hozzászólás Aktív témák

  • webshopos

    újonc

    Minden, amit tudni akarsz a webshopokról, avagy.. gyere át a túloldalra, mielőtt reklamálnál.

    Először is, tisztázzuk a Magyarországi helyzetet, szemben az Európai, tengerentúli helyzettel.
    Külföldön teljesen természetes viselkedés, hogyha megrendelsz egy terméket, akkor ugyanazt nem követed el ötször-hatszor más webshopokban is.
    Ennek egyszerű magyarázata van; Vagy mert ELŐRE kell fizess, vagy van annyi etikai és gazdasági érzéke a Vevőnek, hogy egy vásárlással nem okoz kárt másik négy webshopnak.

    Hogyan is működik a webshopok legtöbbje.
    Leadod a megrendelést, majd általában "külső raktárból" teljesítik a megrendelésed, mivel a webshopok többsége már nem meri bevállalni a raktárkészlet tartását. A másik ok, hogy így tudnak a számodra ELŐNYÖS árat szolgáltatni, hisz amint egy termék belép a határon belülre, belekerül egy láncolatba és a kiskereskedelemben már a rátevődött haszonkulccsal együtt kell kifizesd.
    Magyarul; Általában a GYÁRTÓ és a webshop között EGYETLEN külföldi beszállító van, "valahol Európában". Ez nem egy 2 napos folyamat, amit elvárhatnak a Vevők.

    Mi történik a megrendelés után:
    A webshop leadja a rendelést a külföldi beszállítónak, majd amikor képződik egy szállításra alkalmas egység, akkor beszállítatja, ezzel is spórolva a költségeken, csak azért, hogy neked jó árat tudjon biztosítani. Természetes, hogy egy egérrel nem indul el egy kamion, teherautó.. Ehhez legalább egy hét átfutás szükséges.
    Magyarul: A jó árat biztosító webshopok a TÜRELMES embereknek ajánlott. Akinek sürgős a termék, az vegye meg valamivel drágábban a sarki boltban. Ezt minden esetben közli a webshopos, mert nem szeretne becsapni, vagy hiába váratni, játszani a türelmeddel.

    Amikor probléma merül fel:
    Az általad megrendelt termék készlethiányos. Ekkor értesítenek, így még mindig meggondolhatod magad, elállhatsz a megrendeléstől. Ezt egyébként 8 NAPON BELÜL is megteheted a vásárlástól számítva.

    Megrendeled több helyen a terméket, majd "elfelejted" értesíteni az előzőleg megrendelt helyeken a webshopokat, hogy NE SZÁLLÍTSANAK, mert voltál olyan "rafinált" és megvetted egy másik webshopban. Egy 100 ezres VGA-kártya vásárlásával így legyártasz 4-500 ezernyi kárt, mert szerencsétlen többi webshopnak ott fog állni a polcán, míg talál egy ilyen "korrekt" vevőt a "nem kurrens" termékedre.
    Rengeteg webshopot tettek már tönkre az ilyen vevők, ezért hat vissza a folyamat, hogy; NEM TARTUNK RAKTÁRKÉSZLETET!

    Mindent összefoglalva;
    A webshopok mögött is emberek dolgoznak, nem gépek. Ők is lehetnek fáradtak, kimerültek, hibázhatnak. Tartsátok ezt szem előtt, mielőtt bármi bírálatot meghoznátok, hisz értetek vagyunk, nem ellenetek. Ha egy 100 ezres kártya tévesen volt kint 50 ezerért, fogadjátok el, hogy nem teljesíthető, főleg, hogy erre törvény is van, de minimum az

    ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

    "A webáruházban kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jártunk el, de ezekért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Partner elállhat vásárlási szándékától."

    amit sosem olvastok el, pedig hasznos lenne és sok konfliktust lehet vele megelőzni!

    Higgyétek el, ezen az oldalon is rengeteg sztori képződik, volna mit mesélni az elmúlt 2-3 év során, csak egy a sok közül;

    300 ezer Ft-os plazmaTV rendelés vidékre. Termék időben érkezik, főleg, hogy a Vevő közölte, születésnapra kell. Értesítem a Vevőt, hogy megérkezett a termék, szeretnénk postázni. Gúnyos nevetéssel a következőt közli;
    - Képzelje uram, ma reggel lementem a garázsba és egy pont ugyanolyan TV állt a garázsban kibontatlanul, mint amit önöktől rendeltem! A feleségem meglepett vele!

    Figyelembe véve a Magyarországi vásárlási etikát, kitermelődött nálunk is egy BLACKLIST, ahogy a bankoknál a BAR lista. Az ilyen inkorrekt Vevők bekerülnek egy adatbázisba, hogy megelőzzük az ilyen helyzeteket.
    Ne kerülj olyan helyzetbe, hogy azért nem tudsz belépni egy webshopba, mert a neved és elérhetőségeid feketelistára kerültek!
    Tehát, a tisztelet - türelem - és tolerancia mindkét irányban szükséges, akkor elégedett a Vevő is, és a webshopos is!

    Köszönettel!

    a webshopos

Új hozzászólás Aktív témák