Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Def26

    félisten

    Computer Imperium, vagy pc-outlet.hu. Egy és ugyanaz a cég. Csütörtöki utalás szerintük még nem érkezett meg. Ők nem hallottak olyanról, hogy 4 órán belül odaér a pénz. Bankon lekértem egy igazolást, hogy a pénz elment tőlük. Az Ő bankjuk szerint jóváírták a számlán az összeget, de a bolt még nem látja.

    Szerencsére cégként utaltunk, nem magánszemélyként. Így azért nekik a mai beszélgetés után egyre forróbb lesz a helyzet. Jogosulatlanul használják a pénzünket, és hülyítenek, amikor az igazolás a bankoktól nálunk vannak.
    Szerintem az igazi ok az lehet, hogy nincs még náluk a termék amit vettünk. Egyébként 84k -ról van szó.

    1 órát kaptak, hogy összeszedjék magukat visszahívjanak, majd leírom mi lett a vége. :D

    [ Szerkesztve ]

    Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

  • Def26

    félisten

    válasz qdak #1161 üzenetére

    Á. nem vagyok olyan. Meg mondom, céges vásárlás. Nem tudom ilyenkor mi van, de azt mi tudjuk bizonyítani, hogy az utalás tőlünk elment. Több vásárlásunk is volt már, sablonban van a számlaszámuk. Szerintem az lehet, hogy nincs még meg a termék, csak gusztustalan féreg módjára arra hivatkoznak, hogy az utalás nem érkezett meg. :D De hát mindegy, majd meg látom mi lesz.

    Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

  • Def26

    félisten

    válasz qdak #1167 üzenetére

    Szia

    Éppen most akartam írni. Nos, több telefonálás, visszahívásos ígérgetés után átadtam az asszonynak az ügyet, aki munkájából kifolyólag elég meredeken tudja előadni a jogi dolgokat. Pillanatok alatt kiderült, hogy a számlát csak a cég tulajdonosa látja, és ő nem ér rá. :D Elmondta neki, hogy milyen következményekkel jár az, ha jogtalanul használják a pénzünket, + ugye a honlapon nincs egy leírás a rendelés mikéntjéről, sőt úgy nagyon semmilyen "rendelés menete" leírás sincs.
    Végül is du. 15:00 körül az egyik boltvezető elérte a főnököt, aki megerősítette, hogy igen megérkezett az utalás. Ezután felhívott, és annyit sikerült a telefonba mondani, hogy "ok a gép" :DD
    Elmentünk a termékért, de kiderült, hogy a számlán rajta van egy 2500Ft- os szállítási költség is, holott mi személyes átvételt kértünk. Erősködött a srác, hogy majd legközelebb levásárolhatjuk, ad róla papírt meg mittudomén, de mondtuk neki, hogy esély nem lesz arra, hogy még egyszer vásároljunk itt valamit. Kifizetjük azt a 2500Ft -ot és felejtsük el egymást.

    Feleségem szerint az lehet ezeknél a kis cégeknél a gond, hogy nem szeretik az előre utalásos módszert, mert azzal a könyvelésen nem lehet variálni. Adót csalni, stb.

    Egy biztos, hogy akit tudunk lebeszélünk, hogy innen bármit is vásároljon, mert tipikus "ungarische vállalkozás" Ahol a főnök és tulaj szarnak a cégbe, és az alkalmazottak f@**ával verik a csalánt.

    Jah, a listát én támogatnám. :K :D

    [ Szerkesztve ]

    Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

  • Def26

    félisten

    válasz qdak #1169 üzenetére

    Figyu, valahol már van egy ilyen bolt ajánló szerűség. Ha jól emlékszem a logouton.

    Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

Új hozzászólás Aktív témák