- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vírusirtó topic
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Mikrotik routerek
- Videó stream letöltése
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Milyen routert?
- DIGI kábel TV
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
izomman1
senior tag
Most már tudom miért erőltette ennyire a stand alone VR a Meta.. AR MR volt mindig is a cél csak a Q2 gyenge volt hozzá hardveresen.. fel kellett fejlődni.. AR/MR ben nem lesz motion sickness , mert mozogsz a térben a testeddel. így könnyebben be tud rántani rengeteg embert az MR/AR világba és később a VR ba , mert a motion sickness volt a nagy gond amiért sokan inkább hagyták a fenébe. (pár rokonom így járt vettek egy PS4 VR aztán feladták egy idő után eladták.. régen a -HTC Vive room scale ben azért volt jó, mert ha teleportáltál és természetesen mozogtál a térben szintén megúsztad a motion sicknesst- - ez kellett, hogy hozzá trenírozzam magam a VR hoz ami 1-2 hónapig eltartott különben én is feladtam volna az egészet ). - na meg a gyenge képminőség miatt- Horror játékokban is nagy a lehetőség, ha elég nagy a kecód házat bujkálhatsz a szellem elől hatalmas flash lenne ! ( láttam valahol ilyen videót is.!. )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen