Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Csavez™ #4223 üzenetére

    lemásolni valamit nem ugyanaz mint 2x fejlettebbre csinálni valamit. Nem hiszek a csodákban. A vr-t is rengeteg prototípus előzte meg, nem csak a dk1-től, hanem egyenesen a 90-es évektől. Szóval ha most valaki pl előállna azzal a hírrel hogy van olyan vga-ja, amivel a legsúlyosabb játékokat is 4k 300 fps-sel tudja futtatni, nem lenne benned némi kétség? Kb ez az a különbség, ami a jelenlegi szint és az elméletben ígényelt között van. Szóval lássuk a medvét, vakon nem hiszek a teljes minőségű 2160x1200x90 fps streamben wifin át, amivel a hdmi 1.4 is alig bírkózik meg.

    #4226: én mint említettem az Adr1ft-et toltam, alapvetően problémázni szokott azzal hogy steamVR-t is támogat az oculus (azaz a steamvr is támogatja az oculust), és a normál oculus platformot is, amihez viszont alapvetően kellene a default oculus app (ami fenn van, de sokszor ütközik a steammel). Végül nálam az Adr1ft-nél az volt a megoldás, hogy SteamVR módban futtattam, nem oculus módban. Ekkor teljesen jól ment minden.

    A Vanishing of Ethan Carter esetében valahogy nem volt gondom, simán futott a Redux mód rendes VR-ban, fejkövetéssel meg mindennel.

    #4228: gondolkodunk, matekozunk. Teljes egészében sose vetünk el semmit, de elég valószínűtlennek tartjuk hogy hirtelen generációs ugrás történjen pl adatátvitel és késleltetés terén. Nem hiszünk automatikusan a reklámnak és a cég által ígérteknek, pláne ha ekkora ugrásról van szó. Inkább valószínűsítjük hogy valahol kőkemény spórolás van, ami a vr élmény kárára válik. Racionalitás. Galilei-t pedig ne keverjük a kínai cégek ígérgetései közé. Pláne ne vakon.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák