Új hozzászólás Aktív témák

  • clyvejhamma

    aktív tag

    válasz Raymond #4055 üzenetére

    Attól, hogy ugyanott jelensz meg a következő szobában még mindig probléma, ha a következő szoba mondjuk 2x akkora. A room-scale nálam a ballagást jelenti, nem pedig azt, hogy egy helyben ácsorogva ide-oda teleportálok. A példával próbáltam rávilágítani a problémára. Chaperone is csak addig jó amíg valami hirtelen mozdulatnál ki nem nyúlsz a játéktérből és jól bevágod a kezed vagy a kontrollert.
    A 360 fokos követés (nálam ez nem room-scale :) ) pedig mint tudjuk tökéletesen működik 3 kamerával a Rift és a Touch esetében és a beszámolók alapján két egymással átlósan elhelyezett kamerával is nagyon jól megy. A technológiából adódóan a vive biztosan precízebb nagyobb távolságok esetén, de speciel nekem 5x5-ös játszó-területem sincs.
    Emellett az ergonómia szerintem legalább olyan fontos mint a pontosság.
    Először azt gondoltam, hogy mi a fenéért raknak bele fülest. Inkább lenne olcsóbb, hiszen mindenkinek van fülese. Azóta rájöttem, hogy "megfizethetetlen", hogy nem kell állandóan a fülessel is bajlódnom amikor VR-ozni szeretnék. Felrakom a Riftet és élvezem.

Új hozzászólás Aktív témák