Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz izomman1 #3724 üzenetére

    Még egyszer... Vive is képes jelet veszteni ugyanilyen körülmények között. Két szenzortól el lehet rejteni még a kontrollereket. Vive esetében sem tökéletesen elegendő két szenzor minden esetre. Egész egyszerűen ha a testeddel kitakarod a kontrollert, akkor mindegy hogy a kamera nem lát rá vagy a lézer nem jut el hozzá. Az Oculus kamerái 100 fok körüli látószöggel rendelkeznek vízszintesen és kb 60-nal függőlegesen. Ezért ha fentre, kissé lefele teszed őket, ahogy a vive esetében is ajánlják, akkor elég nagy területet tudsz lefedni már két szenzorral is. De az ellen nem véd, ha begubózol a sarokba és ráülsz kb a kontrollerekre. Az ellen nem véd sem a vive, sem a rift megoldása. A rift esetében a kamerának rá kell látnia legalább egy kicsit a touch-on lévő IR ledekre, míg a vive esetében a lézernek kell tudnia elérnie a kontrolleren lévő szenzorokra. Mindkettő blokkolható.

    #3728: teljességgel lényegtelen, mivel a többi, nem oculus exluzív, full 360-as játék is ugyanolyan jól megy mint vive-on. Ezt azok mondják akik mindkettővel rendelkeznek és használják őket, összehasonlították őket.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák