- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
kerti008
aktív tag
Nezegetem a 3D filmeket a Questen de ugy erzem a szinek joval gyengebbek mint az LCD monitoromon. Elvileg a quest szinprofilja Rec. 2020 es pentile oled kijelzoje van tehat a szinek lehetnenek minimum hasonloak de megis olyan matt az osszhatas. (az oled tv-n persze joval tobb szint lehet latni). Lehetseges hogy a screen door effect rontja le az minoseget vagy kellene valamit allitanom pl. a videokartyam szinein) Esetleg a Virtual Destktop tomoritese? Arra is gondoltam hogy ennyire rosszul lenne kalibralva a headsetem? A sotetszurke RGB teszt kepen (13,13,13) lathatoak a piros pixelek gondolom ez is ronthatja a szinhuseget.
-
ZsZso
Közösségépítő
válasz s7evcsenko #32149 üzenetére
Rendes tőled, de nem élnék a lehetőséggel. Hidd el jobb lesz így neked is! A Steam review -k és az itteni "ajánlások" után ugyan még mindig klasszisokkal jobb cucc lehet mint a bundli többi része, de valahogy mégsem érzem a késztetést, hogy magaménak tudjam a címet.
armegoszto.hu - akciók egymás közt :::..::.. https://www.facebook.com/armegoszto ::..::
-
Dyingsoul
Topikgazda
Helyben vagyunk!
NVIDIA DLSS 2.1 Supersampling Brings VR Support
70%-os performance increase... jöhetnek a 8K-s headsetek!
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
a2d2
addikt
válasz Dyingsoul #32155 üzenetére
Na erre az AI felskálázásra utaltam kicsit feljebb.
Egy valódi Quest 2 mondjuk ezzel az XR2-es chip-el elég durva dolgokra lehet majd képes nagyfelbontású kijelző mellett is:
[link]
Ha meg nem elég az sem akkor meg ott a PC stream, szintén egekig felskálázott anyaggalA pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Márton
nagyúr
válasz Dyingsoul #32155 üzenetére
Lássuk a nedvét, de nyugtával a napot.. Nálam ezek a "kitalálom mi lehet ott" című algoritmusok eddig rendre kudarca fulladtak. (fhd->4k upscale, 2d->3d konverzió, stb, stb)
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Márton #32157 üzenetére
Ez nem egy olyan dolog, ami hú ezt most találták ki... A DLSS 2.1-es verziójáról beszélünk. Akinek van Turing GPU-ja, az már évek óta tudja hogy működik. Én nem próbáltam még mert nekem nincs, de utána olvastam és nem tűnik ördögtől valónak. Ráadásul ha az a kérdés, hogy reprojection vagy DLSS. Nem kérdés melyiket érdemes választani.
Mondjuk azt nem tudom ez késésben mennyit jelent egyáltalán növeli-e a késést.[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Jacek
veterán
válasz Dyingsoul #32158 üzenetére
Olvasd el hogy működik, simán magától nem támogatás kell hozzá , minden játékot külön tunningolni, TAA élsímitás, ez régi cuccokban nem fog működni magyarul a simekben amihez a power kell, mert máshova VR minek? Középkategóriás cuccok is mennek, persze ha direkt úgy fejlesztik akkor ok.
De azért ez messze nem natív és VR szerintem még szembe ötlők lesznek a hibák. De a puding próbája... -
Raymond
félisten
En szkeptikus vagyok ami a DLSS-t illeti VR-ban. Nemigen sok ertelmet latom felskalazni valamit, megfejelni sharpeningel es utanna leskalazni, filterezni es torzitani. A kozeppett 4x es 8x felbontassal szamolt kepnek amit par honapja mutattak be tobb ertelmet latom. Az rendesen eles es ott ahol fontos.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz Dyingsoul #32158 üzenetére
Azért ebből a piros pacából kitalálni (mégha mozog is), hogy "5H" elég hihetetlen. Már ennyire deep az a deep lörning?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
kiskuplung
őstag
válasz Márton #32162 üzenetére
Pedig elég jól működnek ezek a cuccok már, a Facebooknak is van egy elég jó : Neural Supersampling for Real-time Rendering
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raymond #32161 üzenetére
Hát igen de a DLSS alkalmazható bármin a VRSS-t pedig támogatnia kell a játéknak (azaz gondolom csak be kell húzni a lib-et az NV SDK-jából de ha a fejlesztők ezt sem teszik meg, hiába van itt a VRSS, mint lehetőség.)
(#32160) Jacek : RoadToVR azt írja, hogy az adott játéknak támogatnia kell a DLSS-t.
Én úgy képzeltem el, hogy ez bekerülhet az OpenVR, Oculus és a WMR SDK-jába és onnantól globális változóként tudod használni, mint most a supersamplinget mondjuk az Oculus debug tool-ból vagy az Oculus Tray Toolból vagy a SteamVR-ból. Raymond, te mit gondolsz, ez kivitelezhetetlen lenne?
De a cikk szerint játékonként szükséges a támogatása. Ha tényleg így lesz akkor tényleg nem sokat érünk vele jelenleg, mert a jó öreg címekben ez nem lesz opció...- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Márton #32162 üzenetére
De miért vagy rögtön ennyire elutasító az új feature-ökkel szemben? Ebből a példából amit hoztál az jön le, hogy még egyszer sem néztél utána, nem informálódtál a DLSS-ről.
Itt egy videó, egész meggyőző... Szemlélteti milyen a DLSS 1.0 és hogy mi a különbség a DLSS 1.0 és a 2.0 között. Már a kettő között is hatalmas ugrás van, az Ampere erre még rátesz majd egy lapáttal mert ez a videó még Turing-on készült.
Azt persze nem tudjuk, hogy ez VR-ban milyen lesz, de ha arról van szó, hogy ez hozza el a 8K 90 fps-t akkor én azért nem vetném el azonnal, inkább tájékozódnék afelől mit is tud varázsolni az AI. Én a ghostingot látom itt a legnagyobb problémának. Nem tudom, hogy fogja ezt megoldani a DLSS 2.1
De én leginkább a performance miatt várom ezt mert ezzel AAA játékok simán játszhatóak high-ultra beállításokkal 4K-ban, VR-ban.
(#32164) Jinxb1rd : A DLSS 2.0 az működik minden RTX 2000-res kártyán. A 2.1 lesz talán Ampere only de ebben nem vagyok biztos, utána kell nézni.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Márton
nagyúr
válasz Dyingsoul #32166 üzenetére
Mert "nálam ezek a "kitalálom mi lehet ott" című algoritmusok eddig rendre kudarca fulladtak."
A 2D->3D konverzió is helyettem akarta kitalálni mi van előrébb/hátrébb. Az esetek 10%-ában volt elfogadható az eredmény.. Hozzá is járult a bukáshoz (de erről most ne értekezzünk).De kiváncsian várom ezt a próbálkozást.
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raymond #32167 üzenetére
De, lehet, hogy fordítva írtam, nem tudom ezért kérdeztem. Majd utána nézek a DLSS integrálásának is. Főleg az olyan kérdések érdekelnének, hogy pl egy Unreal Engine x.x támogatja-e a DLSS2.1-et és ha igen akkor még külön beépítésre van-e szükség a játék oldalán vagy az engine része és akkor már lehet-e örülni, ha egy UE címet bejelentenek.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
bunnyhu
senior tag
válasz Dyingsoul #32158 üzenetére
Nekem azért ez nem egyértelmű, mert a reprojection valódi felbontáson számlja a képet míg ez felskáláz. Én most előbbit használom reverb-en és atomjó az élmény pl. DCS-ben, éles a kép és folyamatos, pl. nagy sebességű alacsony áthúzáskor megszűnt a röcögés.
De működhet a felskálázás is, sok helyen használunk most is veszteséges tömörítést pl. JPG, MP4 vagy MP3 és ott is azért van az a határ, ahol még bőven tömörített de már csak az 1% vájtszemű/fülű mondja meg a különbséget a tömörítetlennel szemben.
Persze ha a játéknak is támogatnia kell, az szívás, mert az edétől semmi jóra nem lehet számítani.https://divecenter.hu
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Dyingsoul #32165 üzenetére
"a DLSS alkalmazható bármin"
Tévedés, a DLSS-t is be kell tanítani, nem egy univerzális valami. Rásadásul minél változatosabb egy játék, annál kevésbbé lesz jó a DLSS. A Deep Learning lényege, hogy megtanítod a játékot a neuronhálónak, ami a tanultak alapján fogja neked megbecsülni, amit látsz. Minél egysíkúbb a játék, annál könnyebb betanulni, minél változatosabb, annál nagyobb az esélye, hogy a háló hibázni fog és a kapott eredmény közelebb lesz a render-felbontáshoz, mint a natívhoz.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Dyingsoul
Topikgazda
Egy kis lazítás:
Idősek reagálnak VR játékokra
A végén az öreg:
"Köszönöm nektek, ez hatalmas élmény volt. Megpróbálok szerezni valami hasonlót!"- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
a2d2
addikt
Oculus felületén szerettem volna hibajegyet feladni, de az oldal nem található hibaüzenet jött fel.
Másnál is?Amúgy az a problémám hogy ha be vagyok lépve egy ideje nem hozza fel a daily deal szekciót. Amint kijelentkezek egyből látom az aktuális akciókat. Eléggé felbosszantottak vele.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
kazmerr
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #32172 üzenetére
"One Network For All Games - The original DLSS required training the AI network for each new game. DLSS 2.0 trains using non-game-specific content, delivering a generalized network that works across games. This means faster game integrations, and ultimately more DLSS games."
forrás:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-2-0-a-big-leap-in-ai-rendering/
Szólval inkább IS a helyes válasz. Valóban tanítani kell, de már nem játékonként, alkalmazhatsz régi DLSS 2-t is egy új játékon, de nem lesz szép, ha valami nagyon új grafikai eljárást alkalmazol benne, amit még nem látott a model. A 2.1-nél nem tudom mik az újdonságok, talán csak az ultra performance mode. -
a2d2
addikt
válasz s7evcsenko #32177 üzenetére
Ja, de az csak Rift esetében van.
Questre van minden nap akciós játék, plusz minden héten 2db duo pack.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
kazmerr
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #32176 üzenetére
Jogos!
-
kiskuplung
őstag
@Márton: ezt szerintem Téged érdekelni fog. 7 Amazing Free Venice VR Experiences To Check Out On Viveport
De gondolom másnak is tetszeni fog, aki nem csak zombis-lövöldözős VR élményekre vágyik
-
a2d2
addikt
Nem voltak otthon tegnap a gyerekek ezért elkezdtem tegnap ezt a Walking Dead-et.
Úgy terveztem hogy fél órát játszom és egy órát edzek, de el is repült benne másfél óra
Egy kérdésem van: a harang az fix idő után szólal meg vagy eseményvezérelt?
Mert már pont indultam vissza az első pályán a nőhöz a gyűrűvel mikor megszólalt, aztán mire kinyírtam pár zombit és odaértem a nő helyett már csak zombik voltak.
Viszont órát meg nem találtam sehol.
Az meg iszonyat idegesít hogy nem tudok menteni. Gondoltam az alvásoknál lehet mentési pont. Viszont első pálya után visszamentem a buszhoz, megszereltem a rádiót és utána egyből adott egy küldit hogy derítsem ki mi van a fénynél.
Pont ereszkedtem volna le valami kriptába mikor megjöttek a gyerekek és annyit írt hogy ha most kilépek akkor elveszítem az eddigieket. Szóval ez idegesítő.Amúgy meg megálmodtam éjszaka hogy most kellene eladnom a Questet úgyhogy meg is hirdettem ma. Ha csúszik is a Quest 2 pandémia miatt akkor tudok várni pár hónapot mert visszavan pár Tomb Raider meg megvettem az Assassin's Creedet is múltkor.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Dyingsoul
Topikgazda
"Egy kérdésem van: a harang az fix idő után szólal meg vagy eseményvezérelt?"
Fix idő. Bal kezed csuklóján van egy óra. Az mutatja az időt, mikor körbeér a csík akkor letelik az idő és harang lesz. Negyed vagy félidőben csippan is a karóra.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz kiskuplung #32185 üzenetére
Hát egy olyan világban lehet mi is csak így tudnánk aludni.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
s:zozo
aktív tag
Picit kiegészítem infókkal a fenti hozzászólásokat.
Fix idő, igen és kétszer is csippant az óra, ill a számlapnál a szürke sávnál szólalnak meg a harangok (emlékeim szerint).
Az első küldi után, mentést kell kapjál az utazásoknál is és az alvásoknál (reggel).
Ha nem utazol a ladikkal akkor nincs mentés. A végén (utolsó küldi) szintén csak reggel ment az emlékeim szerint
Javaslom, hogy ha visszajössz egy küldiről, akkor az alvás előtt szerelkezz és rendezkedjél, hogy másnap reggel egyből a feladattal tudj foglalkozni. Talán már az elején is találsz olyan zombikat, amelyeket szét trancsírozva ilyen nyúl lábakhoz hasonló testrészeket kapsz, azzal kend be az arcod ha megszólalt a harang és be ragadtál a sok zombi közé. Eggyé válsz velük
Egy későbbi küldinél erre rá is vezet a játék."ha most kilépek akkor elveszítem az eddigieket. Szóval ez idegesítő"
Mint ahogy a hosszabb feladatokat is 1 nap alatt kell megcsinálni és figyelni kell az időre hisz ha utazol vissza akkor mindig éjszaka lesz. Vagyis ne vsztegess el napokat, az állandó utazásokkal. Vidd végig az egész napot. nézd át az adott területet ha más feladat már nincs -
a2d2
addikt
válasz s:zozo #32187 üzenetére
Köszi mindenkinek a választ, akkor figyelni fogom a karórát. Nagyon a kis piros jelre koncentráltam ott csak.
Bár csak jövő héten lesz megint egy ilyen gyereknélküli lyukasórám.s7evcsenko: köszi, módosítottam. Pedig a Quest amúgy egy konzol is
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Raymond
félisten
John Carmack:
"I just re-watched my OC6 talk. There is definitely some foreshadowing of things to be announced next week, but many of the challenges and pain points for me still remain unresolved."
[link]
Lehet jon a WiFi dongle a Quest-hez?Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jinxb1rd
addikt
Közben nem tudom ki figyelte, de már moddinggal a Beat Saberbe betehetők a háttérbe a zenék klippjei is, amit én már régóta vártam, de sok értelme nincs, mert úgyse figyeled.
plusz elkezdték generált mapokkal teleszemetelni a zenei adatbázist remélem gyorsan csinálnak ezzel valamit...We are only Stardust...
-
s:zozo
aktív tag
válasz s:zozo #32187 üzenetére
"kétszer is csippant az óra, ill a számlapnál a szürke sávnál szólalnak meg a harangok"
A második csippantás sorozat már a kongatás előtti, Szürke, zöldes sáv ha elfogy, szólalnak meg a harangok, akkor még van idő elérni a közeli ladikot, ill bekenni magunkat zombi testrésszel.
Abba maradt, de most folytatom.
Második végigjátszásnál (30 nap) tartok, mert elhagytam fegyvereket és más alkatrészeket. Egyet biztos nem dob a játék egy bizonyos küldi után.
Imádom a játékot, remélem a The Walking Dead Onslaught is jó lesz. -
s:zozo
aktív tag
Üdv!
Oculus Link tapasztalat, kérdés.
Vettem egy új (sz.) házat és meglepő vagy nem meglepő módon, nem működött az előlapi USB 3.0-nak mondott port, csak 2-s módban, ha már 2.0-ra vagyok kényszerítve. gondoltam előkapom a Rift érzékelőhöz vett USB 2.0-s hosszabbító kábelt (kb. 5m) és kiegészítve Samsung teló USB to USB c kábelével "Linkeztem" egyet. A könnyebb és hosszabb kábel komfortosabb volt, mint a 3.0 (3m) vastag link kábel.
Kérdésem.
Oculus menüben a Link beállításoknál van 3 lehetőség:
balansz, performance, quality vagy valami ilyesmik.
Oculus Debug tool-ban állítható Link értékeknek van még szerepük, vagy értelmüket vesztették? Estleg kiegészíthetik egymást? -
s:zozo
aktív tag
válasz s7evcsenko #32195 üzenetére
Természetes, nem is lehet összetéveszteni. Más foglalat abszolút.
Alaplap ugyan az, link kábel ugyan az, ház más. -
Raymond
félisten
válasz s:zozo #32194 üzenetére
"Oculus Debug tool-ban állítható Link értékeknek van még szerepük, vagy értelmüket vesztették? Estleg kiegészíthetik egymást?"
Igen van, az az utolso/elso lepcso (attol fugg honnan nezed) es a PC-s oldalon mindig befolyasolja a beallitasokat. Tehat a PPDP Override szorozni fogja azt a felbontast amit a Performance/Balance/Quality alapbol hasznalna, a Distorsion Curvature es az Encode Resolution Width pedig a kodolast. Egy dolgot viszont az ODT nem allit az pedig a Quest-en hasznalt felbontas amibe a kodolt kep dekodolodik, az pedig a Quality beallitassal a legmagasabb igy erdemes azt hasznalni. Persze csak ha van a PC-ben eleg kakao. Az egyes beallitasokon igy neznek ki a PC-s Render Resolution, Encode Resolution es a Quest Render Resolution:
Render Res Encode Res Render Res
PC PC Quest
-----------------------------------------------
Performance 1552x1712 2016x1120 1568x1728
Balanced 1808x2000 2016x1120 1808x2000
Quality 2064x2272 2880x1600 2064x2272A Balanced az ami eddig is az alap volt. Itt volt erdemes az ODT-ben a Distortion Curvature-t Low-ra az Encode Resolution Width-et pedig 2784 vagy afole allitani. Az elejen 2912 volt az ajanlott, de par verzioval ezelott volt egy bug ami 2784 folotti ertekekkel crash-elte az egeszet igy ez maradt nalad pedig azota javitottak igy mehetett volna vissza.
A fenti szamoknal annyit fontos meg tudni hogy a ket szelso (Render Res) szemenkent a kozepso (Encode Res) pedig mindket szemre ertendo.
Tehat per pillanat egyszeru a dolog - ha birja a geped akkor allitsd Quality-ra es nem kell semmivel jatszani.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
PinGVin1987
csendes tag
Szervusztok!
Tud valaki segíteni Windows Mixed Reality headsethez kontrollert találni? Bárkinek tudomása hivatalos boltról itthon, vagy külföldön? Nomeg persze használttól sem zárkózom el. Egy ideje hiába próbálok bárhol találni nem sikerül. Tapasztalat esetleg más headset vezérlőjével összehozásról?
(¨(˙-˙(O.o)\'_\')°~°)
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Napi random gondolat:
rájtöttem, hogy hiába standalone a Quest, azért csomó játékot ülve érdemes játszani/filmet úgy nézni, kivéve, ami tényleg mozgás/akció.
Úgyhogy kezdem megérteni, miért jók a PC-hez kötött headsetek (is).
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen