-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz wjbhbdux #813 üzenetére
Pontosabban az kapja meg, aki Kickstarter-en vett DK1-et.
Mindenesetre ez így a Felej Channel kategóriája. Meglátjuk mit mutat a Steam a HTC-vel, aztán jöhetnek a svédek a StarVR-rel meg a 210*130°-os panoráma VR-rel powered by Toshiba.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Menthirist #824 üzenetére
Majd vissza veszek a beállításokból. Ha a Star Citizen elfut majd low-on (ahogy most is -lol-) akkor nekem már megérte a + látótér, mert az úgy is nagyon szép. A rengeteg indie címről nem is beszélve, ahol nem lesznek ilyen teljesítmény-gondok, mégis mennyivel jobb lesz a nagyobb látótér.
(#825) unrealnoise: Az oké, de mihez képest szánták drágábbnak? A max 300$-os Oculus-nak? Mert annál tud ám drágább lenni úgy is, hogy a 600$-osnál meg olcsóbb...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz unrealnoise #999 üzenetére
Az Oculus németországi ára 700€. Ott meg 20% áfa van és általában az európai árakra is rá szoktak tenni ennyit, mert ez az átlag.
(#1008) Menthirist: Annak is ugyanez volt az oka, csak korábban megvolt ez a 20% különbség a két valuta között, most meg már nincs.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Erről a Steam OpenVR-ről mit lehet tudni?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Jöhetne már az E3, nagyon el van tűnve a StarVR WalkingDead-estül...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Amúgy van valami hír a StarVR-ról, vagy jelenleg a Primax az egyetlen wide-FOV lehetőség? Csak mert ott a felbontás miatt már nem ártana a szemkövetéses dinamikus renderelés, azt meg a Primax-okban nem láttam.
Az meg nem ma lesz, hogy 5k/8K 144Hz-en VR-tartalmat fogunk renderelni. Legalábbis amíg nem képesek megoldani, hogy kijelzőnként külön VGA hajtsa a cuccot, addig biztos.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Dyingsoul #31994 üzenetére
3080 Ti-nek az 1000$ kb esélytelen. Túl közel van a 3090-hez a spec. Inkább 1200 a reális, ha az AMD nem hoz valamit, ami legalább nyers erőben (RT nélküli címek) veri a 3080-ast.
Plusz még ott is lóg a levegőben, hogy az RDNA2 elvileg hoz RT támogatást is.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz -Solt- #32008 üzenetére
Csak az ab aj, hogy a példa nem jó, mert most nincs Titan, csak annak az árában hozott super-flagship. Anno a Titan azért volt általánosságában rosszabb, mert ugye abba benne volt mindaz a compute-goodness, ami az ipari kártyákba kellett. Gyak "szabványon kívüli" ipari kártyák voltak, míg a 980Ti-ből ki volt vágva minden játékra fölös sallang. Ez most nincs így, ezért is nem Titan a 3090-es. Komolyan kell venni a nomenklatúrát.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Dyingsoul: Tegnap -azt hiszem te- írtad, hogy akik monitorról váltottak VR-ra, azok többet nem akartak vissza váltani. Én alapjábana véve VR-HMD módban használnám, nem áll rendelkezésre tér, amiben mászkáljak/ugráljak. A kérdésem az lenne, hogy a nem VR-kompatibilis címekben (FPS, TPS, RTS) hogyan működik, mint megjelenítő? Mekkora a kompromisszum, ad-e bármi pluszt sima monitorhoz képest, vagy még rosszabb-e?
Előre is köszönöm.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Dyingsoul #32018 üzenetére
Felmerült bennem, igen. Én nem sokat szim-eztem, mert egy valamire való cockpit építése is csak úgy lóg a levegőben évek óta, ahogy a VR téma is, amit elsősorban felbontás miatt nem szökkentettem szárba. Próbáltam Oculus-okat, DK2, CV1, Samsung mobilos megolása, jó volt, de nekem az kevés pixel.
Viszont hajt a vágy a cockpit-re, ha nem is kökemény sim, de mondjuk F1 játékok, Grid, Dirt, ha isten úgy adja, új TDU, aztán szép összeggel benne vagyok StarCitizen-be is, ami megint a bokapisilős látványvilág, de ott valahogy meg kéne oldani az FPS átmenetet is, mert az faramuci megoldás, hogy ahányszor kiszállsz a hajóból, lekapod a fejest.
Mindenesetre köszönöm a gyors és kimerítő választ. Remélem hamarosan közétek tudok állni, vagy legalább a szimesek közé egy valamire való cockpit-tel.
sz: Amelyik fejes tele van kamerával, azokhoz már nem kell külön eszköz a head-tracking-re, igaz?
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Amúgy valaki foglalkozott ezzel az input-lag-csökkentő hókuszpókusszal VR szempontból?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Dyingsoul #32165 üzenetére
"a DLSS alkalmazható bármin"
Tévedés, a DLSS-t is be kell tanítani, nem egy univerzális valami. Rásadásul minél változatosabb egy játék, annál kevésbbé lesz jó a DLSS. A Deep Learning lényege, hogy megtanítod a játékot a neuronhálónak, ami a tanultak alapján fogja neked megbecsülni, amit látsz. Minél egysíkúbb a játék, annál könnyebb betanulni, minél változatosabb, annál nagyobb az esélye, hogy a háló hibázni fog és a kapott eredmény közelebb lesz a render-felbontáshoz, mint a natívhoz.Sub-Dungeoneer lvl -57
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Windows 10
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Automata kávégépek
- Crypto Trade
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Autós topik
- További aktív témák...
- -54% Dell XPS 9510: i7 11800H, 16GB,512GB,RTX 3050Ti,500nit,100%sRGB,Dell ProSupport gari 2025.3.8.
- -52% Dell Precision 5570 workstation: i7 12700H,16GB,512GB,RTX A1000,500nit,100%sRGB,gari 2026.2.10
- Dell Inspiron 3537 használt laptop
- Használt PC kitűnő állapotban
- ELADÓ 2022. ÉVBEN VÁSÁROLT 3060 Ti és 3080 Trinity RIGEK / KÜLÖN IS ÉRTÉKESÍTEM