-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz bunnyhu #17865 üzenetére
Ha van sok FSX kieged, akkor kétféle megoldásod van.
1. FSX helyett Prepar3d, ami natív FSX kompatibilis (95%-ban), abban van natív VR támogatás
2. FlyInside, egy VR kieg FSX-hezHa nincs sok kiegészítőd, akkor XPlanes natív VR támogatása is jó.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Márton
nagyúr
válasz bunnyhu #17883 üzenetére
most komolyan
én sem tudtam, de 5mp volt megtalálniEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Enton
addikt
válasz bunnyhu #17883 üzenetére
Ezen kijelentés alapján Pc2, de van demo nézd meg hogy megy:
Nem tudom a demo es a pagani ugyanaz-e még nem próbáltam. De a paganisban ott a Nordschleife combined ami az egyik leggépigényesebb pályája a játéknak, csak viharos időben kell full griddel megnézni mit is tud a géped.
Az Ac meg moddolható ami majdnem végtelen mennyiségü tartalmat jelent, így mindkettőnek megvannak a maga előnye, ha multizni akarsz akkor gépigény kb egyenrangú mindkettőnél, nincs ami elég alájuk VR-ban.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz bunnyhu #17883 üzenetére
Nemtom milyen teljesítménye van RTX 2060-nak, én 1080TI-al tolom és imádom vele a PC2-t, igaz van kormányom pedálom és raceframe-em is a VR mellett, számomra ez a tökéletes szimulátor. Ebben tényleg úgy érzem sokszor, mintha egy igazi autóban ülnék. De az is igaz, hogy eléggé gépigényes, viszont baromi jó!
Én is játszottam minden szimulátorral az elmúlt 20 évben, gp3, gtr, gtl, stbstb...
[ Szerkesztve ]
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz bunnyhu #17889 üzenetére
Ha a 1080-as sebességét hozza akkor elvileg pár dologból kicsit visszavéve szépen fog futni, picit lejjebb kell majd venni a tükröződés minőségét meg a felesleges dolgokat pl füvet kikapcsolni és nem lesz gond. Viszont érdemes megnézni a SteamVR szoftverével, mert én úgy veszem észre sok játék esetében, hogy sokkal jobb mint az oculusé...
-
-
DAeRK07
csendes tag
válasz bunnyhu #17929 üzenetére
Szia! Én múlt héten csütörtök nap közben rendeltem Inateck 4 portos kártyát, az Amazon.de -ről. Hétfőn már meg is kaptam, igaz prioriti line-al (+ 1000 Ft). Összesen 9800 Ft volt. Itthon valóban nem kapható sehol. Ajánlják még a Startech usb3 kártyát is. Az kapható itthon 32000 Ft-ért. Kintről szintén 10000 Ft körül van, szállítással együtt.
[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
-
#54625216
törölt tag
válasz bunnyhu #18028 üzenetére
Újonnan vásárolt és az accountodra regisztrált oculus touch kontroller kell hozzájuk. Ha most veszel Riftet, akkor az már touch bundle-ben érkezik, tehát a játékok is jönnek vele automatikusan. Csak rámész a store-ra és a játék ára helyett az lesz ott, hogy "purchased".
Használt cuccnál viszont be kell kalkulálni, hogy az ingyenes szoftverek az előző tulaj accountján maradnak, hacsak nem adja az accountját is a csomaghoz (általában nem adja).
Ilyenkor a legjobb megoldás, ha veszel egy új touch kontrollert. Azzal eleve jön egy extra szenzor tehát a 3. szenzor is letudva, marad két csere kontroller, plusz a szoftverek. -
Raymond
félisten
válasz bunnyhu #18034 üzenetére
"szinte minden oculus rift hirdetésben ott figyel, hogy csak csinálj egy új accountot és kapod a 6 ingyen játékot."
Rosszul olvasod/ertelmezed. Az a mondtad nem azt jelenti amit leirtal hanem azt hogy a jatekok ott vannak es megkapod oket a hardverrel, de kell hozza egy account.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
válasz bunnyhu #18038 üzenetére
Áh, értem.
És újonnan vagy használtan vetted a Touch-ot?Mert újonnan úgy van, ahogy írtuk, belépsz a Storeba, és ott, ahol a játék ára kéne, hogy szerepeljen, ingyenesen letölthető. Ha ez nálad nem így van, akkor írhatsz a supportnak.Persze ha használtan vetted, akkor az előző tulajdonos már aktiválta ezt a lehetőséget, és akkor buktad az ingyen játékokat.Szerk. Közben rájöttem hogy ebből kellett volna rájönni, hogy használtat vettél "de tuti nem veszek csak azért újat"
Csak akkor meg azt nem értem, hogy mi ezzel a bajod.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz bunnyhu #18041 üzenetére
"elég gyorsan rosszul lettem benne, szerintem a túl agresszív irányváltás már sok a gyomromnak"
Olyen kocsikat hasznalj ahol van cockpit es amikor fordulsz akkor ne mereven elore nezz es kovesd amierre a kocsi megy hanem abba az iranyba nezz ahova menni akarsz es hagyd hogy a kocsi kovessen.
A masik dolog az hogy gyakorlatilag ket fajta felhasznalo van ezeknel a jatekoknal - az akinek ugy jo hogy az auto cockpit a fix es az akinek a horizont fix. Tehat amikor razkodas van akkor az egyik esetben a nezopontod a cockpit iranyaval egyenlo a masikban pedig a horizont fix es a cockpit mozog korulotted. A PC2 eseteben ezt a World Movement parameterrel allithatod amit az Options -> Camera -> Movement menu alatt talalod. Probald ki mindket vegletet ott hogy lasd neked melyik a jobb.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
bot1978
senior tag
válasz bunnyhu #18057 üzenetére
Közben megfejtettem, hogy valószínű az történhetett, hogy éppen előre toltam a térdem annyit és éppen tökéletes ritmusegyezésben pont akkor és pont úgy, hogy a térdem éppen csak hozzáért a vezetékhez, ami a hasam előtt ment le a földig és pont minden ugyanabban a pillanatban, amikor a játékban a labda oda ért.
Ez ilyen lottó ötös valószínűség kb.(#18058) K.Andras.Vfx
Eleven Table Tennis VR, de toldani kell hozzá a HDMI-t, gyári kábellel vacak.
-
a2d2
addikt
válasz bunnyhu #18140 üzenetére
Kicsit szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban. Nem tudom elképzelni hogy egy másodperc törtrésze alatt amíg mondjuk rápillantok az oldalsó panelekre harc közben ED-ben képes legyen ezt egy hardver lekövetni és átcsoportosítani a számítási területet stb stb. De lehet csak nekem kicsi a képzelőerőm.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
nortsen
aktív tag
válasz bunnyhu #18150 üzenetére
Nekem inkább az a bajom, hogy hiába a szem követés, ha az optika képtelen arra, hogy a széleken is éles legyen a kép, és ne legyen god ray. Számomra inkább ez a VR korlátok egyike, mert ennek kiküszöbölésére az optikát kéne lecserélni valami másra.
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz bunnyhu #18162 üzenetére
Már nem fog feledésbe merülni, viszont csodálkoztam rajta, hogy az Nvidia új fejlesztése egészen más irányba mutat. Gyakorlatilag most feltalálták hogyan lehet a fake reflection-t (ami egyébként nagyszerűen működött) realtime reflection-al felcserélni 50%-os teljesítményvesztéssel és persze úgy, hogy alig észrevehető a különbség, de legalább majdnem dupla áron adják és "kötelező megvenni"...
Szóval a VR további terjedését nem igazán segíti elő az, hogy az nvidia beépítette ezt a játékoknál gyakorlatilag használhatatlan felesleges funkciót horror áron, ugye a vr terjedését eddig is a háztartásokban meglévő hardverek teljesítménye és ára szabott határt. Nem tett jót ennek az ügynek a bányászláz sem...
Ha mindenki számára vagy legalábbis sokkal szélesebb körben elérhetővé vállnak a megfelelő teljesítményű vidkártyák és egyéb hardverek, akkor be fog futni jobban a VR. Sajnos ez még kb 5-10 év.
[ Szerkesztve ]
-
abydos
aktív tag
válasz bunnyhu #18168 üzenetére
Mindig van, aki jobban tudja, mint mondjuk az Oculus aki a fél világ pénzét erre költötte (és nem véletlenül az övéké a legjobb lencse az iparban), vagy a Pimax aki ráköltené a fél világ pénzét, de akkor se tudná megcsinálni. De tényleg, mindig van olyan, aki a jobban tudja Szóval nekem a téma ennyi, szerintem írj nyugodtan az Oculusnak, a HTC-nek, a Samsungnak meg a Pimaxnak, nagyon szívesen meghallgatnak, hogy hogyan lehetséges "lazán" megoldani, mert gondolom még nekik nem jutott eszükbe, hogy így is lehetne a dolgokat csinálni, ahogyan mondod.
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz bunnyhu #18168 üzenetére
Ahogy oculusnál nyilván a többi cégnél is az a cél, hogy olyan áron tudják eladni a terméket amit még meg is lehet fizetni, illetve hasznuk is van rajta. Lehet lehetne 10X jobb lencsét is csinálni, csak nem biztos hogy gazdaságos lenne gyártani és betenni a headsetbe. Szóval az csak egy része a dolognak, hogy lehet jobbat csinálni, az meg a másik fele, hogy gazdaságos lenne e.
Amúgy az évszázad legrosszabb üzletét a facebook kötötte amikor megvette az oculust, meg még költhetett egy rakás pénzt a fejlesztésre, és tudod mikorra fog belőle 2 milliárd dollár hasznot termelni? Nem mostanában lesz.
-
#54625216
törölt tag
válasz bunnyhu #18162 üzenetére
A szemkövetést szvsz akkor fog kereskedelmi forgalomban is terjedni, ha kijönnek az új konzolgenerációk a saját vr headsetjükkel.
Mivel a konzol nagyságrendileg nagyobb piac a PC-nél és ott eleve nem lehet VGA-t upgradelni, ezért kénytelenek lesznek valami trükkel legalább megközelíteni a jelenlegi konzol grafika szintjét VR-ben élvezhető felbontásban és fps-el. Erre lesz jó a szemkövetés.A VR már rég túlnőtte magát a "feledésbe merül" kategórián. Attól hogy a VR most kb. a 80-as évek közepének home computeri szintjén terjed (pár milliós eladások a technológia iránt érdeklődőknek) még ez egy dinamikusan fejlődő piac (ahogy a home computer is az volt).
Ami általában a fejlesztéseket illeti, erről többször is volt már szó: az oculus, a htc-steam és az MS nem csupán hardvereket árul, hanem komplett platformokat: hardver, api és szoftver áruház egy csomagban.
Ez azt is jelenti, hogy nem lehet a hardver igényeket az egekbe tolni, mert azzal csökken a potenciális vevők köre, azzal pedig a platformra megjelenő tartalom, ami tovább csökkenti a potenciáis vevők körét és így tovább. -
Enton
addikt
válasz bunnyhu #18419 üzenetére
Nincsen ezen semmi meglepő, hogy egy már jól szerepelt konstrukciót utánoz le. Inkább becsülendő hogy nem mégegy felnyitógatós ordenáré valamit csináltak. Cv1nél jól szuperált remélhetőleg erre sem lesz sok panasz kényelem és komfort végett.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
#54625216
törölt tag
válasz bunnyhu #18544 üzenetére
Nem az a dilemma, hogy megsértődik a user, hogy jaj már nem az övé a csúcsragadozó hardver, arra a gyártók magasról tesznek, mondván hogy vegyen újat a paraszt, ha erre gerjed.
A probléma a gyors elavulással, hogy a drasztikusabb változtatás a specekben elavulttá teszi magát a platformot is, azaz nincs értelme mondjuk egy AAA játék több éven át tartó fejlesztésébe pénzt tolni, ha időközben kijön egy új hardver teljesen más paraméterekkel, új api-val, stb. és mire megjelenne a játék vagy elvesztené a piacát vagy lehetne a fejlesztés felét elölről kezdeni.
Ezért nem frissítenek hardvert évente a konzolgyártók sem, hanem több éves hype-al jó előre beharangozzák az új konzolt, hogy legyen ideje a piaci szereplőknek felkészülni a platformváltásra. -
Magyarfarkas
tag
válasz bunnyhu #18558 üzenetére
A pimax-al a legnagyobb gond hogy a több ezer előrendelés miatt, nem képesek időre kiszállítani az árut! Én február 4.-én rendeltem meg, február 22-26 volt a kézbesítési idő, jelenleg március 21 van és a headset még sehol...Most már lemondás alatt van, de mivel a rift s kijelzőjét már alapból jobbnak mondták mint a pimax kijelzőt, így méginkább bizakodó vagyok. Úgyis féltem a pimax halszem effektusától, meghát még legalább 4-5 hónapot kellett volna várnom a bázisállomásokra
Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/magyarvr/ Discord:https://discord.gg/qTQ8SC8DhQ Bigscreen magyar mozi: https://www.facebook.com/groups/385665283175091
-
#54625216
törölt tag
válasz bunnyhu #18558 üzenetére
Itt nem arról van szó, hogy valami kompatibilis-e visszafelé. Az Xbox-on pl. játszhatsz a 360-as játékokkal, de melyik AAA kiadó merné bevállalni, hogy 2019-ben kiad egy 360-as játékot, mert hogy úgyis visszafelé kompatibilis az xbox?
Az egy dolog, hogy maga a motor mekkora felbontásban renderel, de pl. a textúrák részletessége már a célplatform felbontásán múlik és ha a fejlesztés felénél derül ki, hogy duplájára kell növelni a felbontást, akkor vagy lehet minden újra textúrázni, vagy be kell vállalni, hogy az egész játéknak prev-gen kinézete lesz. (Ami önmagában még nem baj, csak az AAA kiadók nyilván szeretnék elkerülni.)
Ugyanígy ha jelentősen megváltoztatják a fov-ot, az befolyásolja a teljes játékdesign-t. Nem a Pimax userekből kell kiindulni, hogy önmagában a nagyobb fov-nak örülünk és nem baj, ha néha belátunk a geometria mögé. Ezt egy kísérleti termék szűk bázisa elfogadja, a széles közönség nem feltétlenül. Ezen kívül a különböző technikák mint pl. a szemkövetés + foveated rendering szintén alapjaiban változtatja meg a játék felépítését és optimalizációját.
Szal megvan annak a jó oka, hogy a konzolokat 5-8éves időszakokban frissítik, a VR - legalábbis az oculus ökoszisztéma - pedig közelebb áll a konzol üzleti modellhez, mint a PC-s gaminghez. PC-n a user eldöntheti, hogy az fps-ből vesz-e vissza vagy a felbontásból vagy a játék grafikai minőségéből vagy mindből. VR-nél marad a játék grafika minősége, esetleg lehet kísérletezni asw-vel, meg a supersampling csökkentésével, de egy adott szint alá nem nagyon lehet menni és ez a szint - a vga árakat figyelembe véve - sajnos még mindig elég magasnak számít. Így a VR fejlesztők is kénytelenek a PC-t úgy kezelni, mint egy konzolt: az adott hardver limitációk ismeretében optimalizálni a játékot mind designban, mind kódban, márpedig ha a hardver specek évente változnának, akkor folyamatosan kihúznák a fejlesztők lába alól a talajt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek