- Opera böngésző
- Linux kezdőknek
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen NAS-t vegyek?
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- KábelszatNet-2002 Kft.
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Foglalt név
addikt
válasz Dyingsoul #29222 üzenetére
Tekintve, hogy elég nyafogós vagyok a véleményem kéretik nekem is fentartásokkal kezelni.
A kreativitás hiánya szerintem elég általános legyen az ipar vagy tudomány, talán a jelen piaci beállítottság melléktermék. Kockáztatni senki nem szeretne, cserébe legyen nagy haszon. Így mindenki próbál lerántani még pár bőrt arról, ami egyszer bejött.
Ha BS pont egy kis studiótól jött, akkor mea culpa. Pont ők azok, akik néha még mernek merészet csinálni. Vagy valami kinő egy jelentéktelen mellék projektből, mint történt az AstroBot-tal. Ez utóbbi és a Thrill of the game volt, amikkel először találkoztam és talán pont ez a baj. Azt érzem pörgetve a kínálatot, hogy innen csak lefele van.
A Moss-ban még bízom.
Tegnap akciós volt a halász meséje, de már tartok tőle előre, hogy a rövidsége, amit többen felróttak, azt nem a Witcher 3-hoz képest kell érteni.
PSVR-en néztem még pár dologot, mint a Tomb Raider, ami gyakorlatilag nagy, rossz felbontású TV-vé degradálja a VR-t, vagy a Blood and Truth, ami meg ezt a teleportálós förmedvényt erőlteti, amitől feláll a hátamon a szőr. Miért nem lehet elfogadni, hogy a játék tér jelenleg limitált és ennek megfelelő sztorit írni? Mehetnél szobáról szobára, ahelyett, hogy ugrálsz. Ha PS-ben egy kontrollered van, akkor miért nem arról szól az akciójáték, hogy meg vagy bilincselve?