-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gigi01
őstag
Jó igazatok van,túlreagáltam,picit feszült vagyok.
-
Bagoly81
aktív tag
emberek! akinek megvan a half life aliyx oculus rifts-re az irja le legyen szives, milyen az irányithatóság? nemszeretnék ilyen doom vfr, meg skyrim féle irányitási parákba esni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Bagoly81 #28203 üzenetére
CV1-ről írtam, de szerintem ugyanaz a kiosztás, nem különbözik gombokban a kontroller.
Többiek nehezményezik az inventory rendszert mert nem holsterbe rakod a csípódre, hanem az analog sticket kell lenyomni és levegőben hadonászva kiválasztani a fegyvert. Nekem bejön ez a menürendszer. Az egyetlen bajom a mozgás közbeni interakcióval van. Egyébként semmi Doom VFR szerű marhaság nincs benne, totál élvezhető szerintem. Free locomotion-nel nyomom de mivel van benne ugrás, bármikor lehet teleportálgatni is, de a beállításokban is testre lehet szabni a legfontosabb dolgokat.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-
YAKEN
aktív tag
Jól látom, hogy a doom vfr-ban a kivégzés le van tudva annyival, hát beleteleportál az ellenfélbe és cafatokra esik?
Hát ez ultra gagyi. -
Viktoár
addikt
Sziasztok
Van tippetek honnan lehet 3 vagy több méteres Link kompatibilis kábelt beszerezni?
Üdv:Viktor
-
Szpisti
addikt
Sziasztok! Mi lehet a baj, ha a Rift S-emnek a mikrofonja kb 10 perc után elnémul és sehogyan sem tudom működésre bírni, csak a gép újraindításával? A windows-ban már mindent megpróbáltam, nem találom a hibát.
-
Gigi01
őstag
válasz s7evcsenko #28199 üzenetére
Én is kiraktam az enyém,ha elviszik(kétlem).
-
Raymond
félisten
válasz s7evcsenko #28212 üzenetére
Igy az Alyx megjelenese korul en is elgondolkodtam azon hogy eladom a Lenovo es a HP WMR-t mert ugysing egyik se hasznalva, de ugy nez ki egyelore maradnak
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
GuruZone
őstag
Én csak az alyx miatt vettem a Rift S-t (szóval van ilyen),
sőt, a gépet is fel kellett tuningolni, de a régi alkatrészek várnak a downgrade-re.
Mert eleve úgy terveztem, nyáron megválok a cuccoktól.Sajnos kevés a nagy cím, talán ez majd változni fog, de hát nem idén...
Persze a sok kis játékkal rohadtul elvagyunk. Valahol sajnálnám is a búcsúzást.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 12 • PlayStation 5 Digital • LG OLED55C21
-
Gigi01
őstag
válasz s7evcsenko #28212 üzenetére
Még egy jóáras Indexet kell találnom,aztán karanténba zárom magam.
-
Raymond
félisten
Kiprobaltam ma este a GF1070-es laposon. Nincs javulas, az a 27-30ms amirol beszelnek a desktop streaming-re ertendo, azt megkapom ugy en is. Amikor fut a SteamVR es egy jatek is akkor viszont ramegy meg ugyanennyi ugyhogy ott is 50-70ms kozott vagy. Majd megnezem meg az RTX2080-as gepen de sokat nem varon, mar a laposon is eleve HEVC-t allitotta be codec-nek es 50Mbit-el stream-elt amikor neztem, ez a High bitrate beallitas volt.
A lenyeg annyi hogy ha meg vagy elegedve az ALVR-al akkor nincs ertelme valtani.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
gulasoft
őstag
Na végígvittem az alyx-ot, nem rohantam, komótosan csináltam, próbáltam mindent megtalálni, 28 óra volt. Nem tudom neki futok e még egyszer,. Volt ahol vért pisiltem mire rájöttem hol lehet továbbjutni, összességében jó volt, ha megszoktad, hogy úgyis adott útvonalon maradsz tudtad, hogy nem tévedthetsz el. Legtöbbször azért kellett visszatöltenem, mert túl sok lőszer fogyott. A hangulat nagyon jó volt, a hangok frenetikusok, a grafika nagyon szép, tényleg ez a fránya cső ne lett volna. Ha minden vr játék ilyen lenne, hamar vége lenne a lapos világnak.
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
bunnyhu
senior tag
hp reverb ügyben valami nem világos. Pontosan mi van a pro és mi a consumer verzióban?
Ha jól értem, a sima CSAK a szemüveget tartalmazza, a pro-ban pedig van kontroller is. Mi a helyzet a bázisokkal, jár hozzá mint az oculushoz vagy sem? Illetve mi a helyzet az oculus store tartalommal, hozzáférek azokhoz valami külső trükközéssel (alapban nyilván nem)?
Alzánál elvileg holnaptól van Reverb, és erősen gondolkozom -még mindig- hogy lecserélem a CV1-et a felbontás miatt, mivel elsősorban DCS-sel szimulátorozok. De azért néha nem árt kikapcsolódni, és van pár cucc ami csak oculus store-ban van meg, és szeretném a jövőben is elérni anélkül, hogy itt porosodjon a CV1.https://divecenter.hu
-
bunnyhu
senior tag
válasz kiskuplung #28225 üzenetére
A WMR-nek mi köze a bázishoz? A riftS is inside out mégse WMR. De mondom, épp a napokban olvasgattam és valahol azt írták -ezexerint tévesen- hogy nem inside out a HP. De engem egyébként pont nem érdekel, hogy milyen ha a DCS megy vele Egyszerű ember vagyok, nem gondolom túl.
[ Szerkesztve ]
https://divecenter.hu
-
kiskuplung
őstag
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz kiskuplung #28229 üzenetére
Valóban ez lehet, mondjuk én ezt a megoldást méág mindig nem tartom jó ötletnek. Akkor már vegyen az ember Pimax-et és tojjon a garira.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
bunnyhu
senior tag
válasz kiskuplung #28229 üzenetére
Szerintem csak kevertem a valve index-szel, mert azt is nézegetem
https://divecenter.hu
-
milszab
senior tag
Alyx...
Ha lehajolok, vagy próbálok menni, miért megy velem együtt a körtnyetzet is? Nem bírok felvenni valamit, vagy éppen kinézni a korláton. Amúgy ti milyen moztgási funkciót választottatok ki a forgásnál? Hogy jobb? Ha ilyen folyamatosan forgok, mintha egereznék akkor kicsit behányós
-
kiskuplung
őstag
válasz milszab #28233 üzenetére
Az engem is idegesít, fogalmam sincs miért van.
A forgáshoz én a snap turninget preferálom, de csak akkor ha már kezdenék belegabalyodni a kábelbe, amúgy meg én inkább rendesen forgok körbe: ha már VR, legyen igaziAmúgy engem ez a játék mindig megvezet :
most voltam egy olyan részen, ahol egy kis szoba, nagy ablak, alatta egy kis rés, amin nem férek át. Percekig kínlódtam mire rájöttem, hogy ki tudom verni az ablakot.. És hányszor volt már ilyen, hogy régi játékokból rögzült reflexek miatt meg se próbálok olyat, amit amúgy a valóságban is megtehetnék... Ez a része csillagos ötös a játéknak! -
Raymond
félisten
válasz milszab #28233 üzenetére
"Ha lehajolok, vagy próbálok menni, miért megy velem együtt a körtnyetzet is? Nem bírok felvenni valamit, vagy éppen kinézni a korláton."
Ezt nem ertem, nalam nincs ilyen. A masodik este mindent hajolva szedtem fel mert valahogy nem akart a tavolbol rantas menni.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Gigi01
őstag
válasz kiskuplung #28234 üzenetére
Én az első vonatos résznél is kik@rtam az ablakokat,kész ez a játék.
-
JoolsNOS
veterán
válasz kiskuplung #28237 üzenetére
Nekem DK2 csinált utoljára ilyet majdnem minden appnál ha "kiesett" a szenzor hatótávjából.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Gigi01
őstag
válasz kiskuplung #28237 üzenetére
Nálam nincs ilyen,én is cipeltem kétkezes ládákat.Bár még az elején járok.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #28237 üzenetére
Cipeltem ketkezes dolgokat de ilyen nem volt. Mondjuk csutortokon vagy penteken jatszottam utoljara. Az elejetol igy van nalatok vagy csak most?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Gigi01
őstag
válasz s7evcsenko #28212 üzenetére
Be is talált az okosság,de téged is.
-
kiskuplung
őstag
válasz Raymond #28240 üzenetére
Fogalmam sincs, csak most tűnt fel. De mondom, én főleg azoknál a ládáknál vettem észre amik nem derék, hanem kb térdmagasságig érnek. Odaállok mellé, és ahogy hajolok le és nyomok rá a markolásra, elindulok hátrafelé , és csak utána markol rá a kezem a ládára.
Kisebb tárgyaknál ez nincs. Most néztem vissza videómat, de ott sajnos nem túl látványos. Azért ez messze nem akkora probléma, hogy ennyi hozzászólás szülessen a témában -
Jinxb1rd
addikt
Nem azért, de némi idő elteltével már nem úgy tűnik a hangulatotok a játékról, hogy hú de rohadt jó.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
a2d2
addikt
Sziasztok!
Ez próbálta valaki? Megérhet 15 dollárt?
[link]A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
válasz Jinxb1rd #28243 üzenetére
az Alyx mint jatek nagyon jo, de mi messiast vartunk es nem az. mellesleg nem is lehetett az.
grafikailag majdnem a project cars 2 / dirt rally 1-2 szintjen van, amik eredendoen 2ds jatekok amiknek mellesleg nativ VR portjuk is van, de grafikailag nem a VR volt szempont, es egy 2080TI is lazan beterdel alattuk. azokat a jatekokat tobbkijelzos setupokra (adott esetben 2 GPUval hajtva) is optimizaltak, tehat az 5700XT 4xAAval konkretan mediumot birt Dirt1 alatt (290X CF 5760x1080 ultrat birta AA nelkul), a regi 290Xem meg lowot reprojectionnal birt tartani pCars2 alatt (meg 5760x1080@very high@60at amikor a masodik kartya is dolgozott 2dben). osszehasonlitaskepp: az 5700XT birja a hight Alyx alatt (de minimum a highot ha minden nyitva van a hatterben, pl discordot nem szereti). ultra is valszeg menni fog a kovetkezo patchel, pl a menu alatt beakad a jatek es ugy nez ki driver problema all a hatterben.
mechanikailag kb valahol az Ariona Sunshine es a First Contact talalkozasa. amit paran hianyoltunk, hogy nem lehet felmaszni dolgokra kezzel, mint pl a Climbben. ja, csak a Climbnek van vagy harom tutorialja es par megoldasban elegge counter-intuitiv.
nekem most jonne a
palya, egyebkent meg bennem van, hogy lehet lejjebb huzom a nehezseget mediumrol casualra es ugy egy horror jatek helyett kapok egy fpst ahol nyugisabban tudok dolgokat nezegetni, plusz kevesbe lesznek bullet spongeok az ellenfelek.bujkalos allitolag a jatek masodik fele mar jobban beindul, es meg egyszer, en alapvetoen a half-life 1-2ben is utaltam az elejen a "horror jatek ezert nincs eleg loszer" tipusu reszeket.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Dyingsoul
Topikgazda
A fentiekhez csatlakozva akkor írnék egy Half-Life Alyx Review-t.
Azt az elején leszögezném, hogy végigvittem a játékot és szerintem ahhoz, hogy teljes véleményt alkossunk a játékról végig kell vinni mert a végén lehetnek olyan dolgok amik megváltoztatják a véleményünket a játékról.TLDR.: Én 10/10 pontot adok a játéknak annak ellenére is, hogy bele tudok kötni pár dologba de tényleg kevésbe. Nem tudom ki milyen VR megváltást várt a játéktól. Én egy kitűnő Hal-Life játékot vártam VR-ban. Ezt megkaptam és nincs ellenvetésem.
Előszó:
Én részben a Half-Life játékokon nőttem fel. Az első és második részt is számtalanszor végigjátszottam, de a többi Valve játékkal is sokat játszottam (CS, TF1-2, Portal, Garry's mod). Rosszat akkor mondanék az Alyx-re ha az előző részektől gyökeresen elszakadt volna és nem hozná az igazi HL feelinget. De hozza és nem is rosszul!Grafika/optimalizáció:
A profilomban szereplő géppel (2700x + 1080 Ti + SSD + 16Gb Ram + Rift CV1) soha semmi gondom nem volt a teljesítménnyel, még streamelés közben sem. Grafika High-on volt. A beállítások pont annyira részletesek amennyire szerintem kell. De alapbeállításon hagytam mindent, csak az irányításon módosítottam. Rögtön az elején volt az asztalon egy buci. Azt megnéztem közelről, olyan jól nézett ki, hogy bármikor beleharaptam volna, kicsit meg is éheztem pedig csak egy friss pékáruról beszélek. Később találtam bagettet is az is frissnek tűnt. Az effektek nagyon jók, nincs túltolva semmi.
Sötét részek OMG.... Na ez végre az a játék ahol a sötét az sötét és nem szürke, ehhez mondjuk bizosan hozzátett a CV1 OLED panelje is. A zseblámpa nagyon jó a játékban, szépen megcsinálták, hozza az előző részek feelingjét. A végefelé vannak olyan részek ahol az effektek nagyobb hangsúlyt kapnak. Szerintem lenyűgöző. A környezetek is nagyon jól váltják egymást, ahogy azt a HL játékokban megszokhattuk. Minden nagyon realisztikusan, mégis Half-Life-osan néz ki.Sztori:
Ez nem egy Half-Life 3, de néhol mégis az. Én sokszor éreztem azt, hogy ez bizony egy Half-Life 3 csak a neve nem az.
Ugyebár itt Alyx-szel játszunk és a HL 1 és 2 ideje között játszódik. A Combine megszállta a földet de a Citadel itt még áll, gyakorlatilag a totális elnyomást, a Combine uralmat tapasztalhatjuk meg. Alyx egy Gravity Glove-ot használ a kalandok során ami nagyban hasonlít a gravity gunhoz, de attól picit gyengébb, szerintem jobban is illik a női karakterhez.
Ehhez a játékhoz szerintem úgy kell hozzáállni, hogy ez egy szerepjáték is részben. Alyx történetét játszuk végig és ez nem egy open world játék, inkább egy belső nézetes akció/logikai/ügyességi/szerepjáték. Egy igazi Half-Life.
HL rajongóként nekem nagyon tetszett a játék sztorija. Felmerültek régebbi dolgok és új szálakat is kapott a játék. A Wikiben le van írva a történet, azt csak kicsit egészíteném ki.
Szóval a story-ról Spoileresen (csak azoknak ajánlom akik már végigvitték a játékot, kérdések is merültek fel bennem, remélem ki tudom majd beszélni veletek spoiler tag alatt ):Szóval elindultunk az ellenállás útján, hogy kiszabadítsuk Eli Vance-t. Ez sikerülm is az őt szállító vonat eltérítésével. Célunk módosul: egy állítólagos szuperfegyverre rátette a Combine a kezét és nagyon őrzik. Úgy gondoljuk ez a fegyver bármi is legyen, segíthet a Combine leküzdésében. Ahogy közelítünk a Vault felé elcsípünk egy beszélgetést: egy nő sziluettjét látjuk csak aki arról beszél, hogy a Vault a Black Mesa egyik túlélőjét tartja fogva. Ez persze csak Gordon Freeman lehet! A nő egyébként szerintem Dr. Judith Mossman. Hang és siluett alapján én őt ismertem fel az ismeretlen nőben. Aztán végigverekedjük magunkat különböző akadályokon és kinyitjuk a Vaultot... A Vaultban nem Gordon volt, hanem.. G MAN! OMG... Az endinget még mindig emésztgetem, nagyon jó lett. G Man azt mondta kívánhatunk valamit amiért kiszabadítottuk... Na most akkor G Man egyfajta Dzsinn? Még rejtélyesebbé vált a karaktere szerintem mert bár kicsit jobban megismerhettük, még több kérdést vetett fel a létezése. Vajon a Black Mesa incidens hozta őt létre vagy csak kiszabadította őt valahonnan? Alyx először azt kérte, hogy szabadítsa meg a Combine-tól a Földet. Ez nagyon szimpatikus kérés, azt hiszem mindenki ezt kérte volna! G Man arról beszélt, hogy a munkaadója kérésével ez ütközik és ez kicsit nagyobb kérés, mint amit kérhetünk... Ki az ő munkaadója? Dr Breen? A Combine? Vagy a Combine-ok fölött is állhat valaki? Alyx megmenti apját G Man "segítségével" aki ez után arról beszél, hogy Gordon alkalmatlannak bizonyult a küldetése végrehajtására ezért Alyx lesz az akit megbíz majd ezzel... De mi ez a küldetés? Az biztos, hogy Alyx könnyebben manipulálható, mint Gordon... Szerintem az apja halálát is G Man rendezte meg, mármint a körülményeket így alakította. A végén még Gordonnal van egy jelenet az Episode 2 végéről és kezünkbe vehetjük a feszítővasat. Hallelujah! Teljesen úgy van vége a játéknak, mint egy sorozatnak amiből a néző már tűkön ülve várja a folytatást... Reméljük lesz... Játékmechanika, VR megoldások:
A fegyver menürendszerrel nekem semmi bajom, számomra kényelmesnek tűnt a fegyver választó: Lenyomunk és nyomva tartunk egy gombot majd hadonászunk jobbra/balra/fel/le és elengedjük a gombot. Ha röviden nyomjuk és eleresztjük a gombot, azzal eltesszük ami a kezünkben van. Mindez instant történik. Néha azért mellé váltottam de azt az én bénaságomnak tudtam be. Az tuti, hogy így legalább nem lehet elejteni véletlenül a fegyvereinket. És szerintem gyorsabb mozdulat, mint a csípőnkhöz nyúlni és onnan elvenni ami ott van, ráadásul más játékokban néha lenézünk hogy eltaláljuk a csípőnket, az Alyxben meg ott ugrik fel a menü ahol épp a kezünk van, így látótéren belül is könnyen válogathatunk.
A játék tartalmaz megkötéseket, amiket tudni kell elfogadni és nem mérgelődni rajta: a fejlesztők hoztak dizájn döntéseket, a játékot így építették fel, ez van. Nem olyan, mint más játékban de ez nem is más játék, ez a HL Alyx.
Az, hogy bizonyos dolgokat nem lehet, pl felmászni bármire szerintem pozitívum és nem negatívum... azért gondolom ezt, mert sok helyen vannak fejtörők a továbbjutást illetően. Ha bármire felmászhatnánk, ha túl nagy lenne a VR szabadság, nekem kétszer eddig tartott volna végigjátszani...(Pl a Jeff-es részek, az a terem ahol középen egy lyuk van és egy csövet meg a két fa-kaput kellett elmozdítani, az elforgatott gravitációjú szoba, ezek mind-mind sokkal tovább tartottak volna, ha nincsenek korlátozások.)
Az egyetlen amivel gondom van, az az, hogy a bal kéz analog stick-jével mozgok és a kontroller orientációja hatással van a mozgás irányára. Ez hatalmas hiba, gondolkodtam rajta, hogy emiatt -1 pontot adjak rá, de azt írták fórumon ettől más játék is szenved... de hátha javítják ezért nem vonok le pontot.
Az irányítás... Szerintem remekül megoldották Oculus Touchra az irányítást. Aki régóta benne van a VR-ban, tudja, hogy mindig van valami gebasz valamelyik platformon... Ez vagy szándékos (pl Bethesda), vagy hanyag munka miatt van (Doom VFR, mert lehetett volna jó is). Egy picit fejlesztői szemszögből nézve a játékot azt éreztem, hogy helyenként előnyös lenne az Index kontroller... De hiányának igazi hátrányát nem éreztem, csak sejtéseket, hogy flottabb lenne helyenként az az irányítás. Pl.: a gránát dobálás vagy gombok nyomkodása full hand tracking-el.Hangok:
Az előző részekből ismert hangok itt is visszaköszönnek. Nagyon jól sikerült, nem tudom, hogy binaurális-e a hang, de sok helyen olyan érzésem volt, hogy az. A CV1 füles minősége is biztosan hozzátett, de szerintem nagyon jól sikerült minden. Az ijesztős részeknek is jól megcsinálták a hangját és a játék végén is kapkodtam a fejem, mindig a jó irányba.VR játékidő, újrajátszhatóság:
Steames mutató alapján, normal fokozaton kereken 15 óra a játékidőm. Én úgy játszottam, hogy közben megnéztem haszontalan dolgokat, olvasgattam posztereket, kerestem annyi Resin-t amennyit csak tudtam, igyekeztem minden lyukba benézni és olykor gyönyörködtem a VR kilátásban. A leghosszabb idő amit elakadás miatti kutakodással töltöttem az talán 5-7 perc lehetett de sosem kellett utána néznem a továbbjutásnak, mindig megtaláltam a kiutat. A Resin kutakodásnak hála majdnem mindent kifulloztam. Minden attachmentet tekintve talán ~90%-ban megszereztem mindent. A pisztoly fullos a burst kivételével, a Combine pisztoly max, a shotgunra a lézert, gránátvetőt és azt hiszem a reflex-et tettem (utóbbit azért mert ennyi resin-em volt és már a végén voltam).
Normal fokozaton párszor azért megöltek de ez annak is köszönhető, hogy szokni kellett a HL módit. Viszonylag könnyen meghalunk, keresni kell a fedezékeket és a leghatékonyabb módokat egy-egy akció kivitelezésére. Ez az amit szintén jól csinál a HL Alyx: Nem csak egyes nyugis helyeken való továbbjutást kell keresgélni, de sok helyen a megfelelő fegyvert választva az akcióhoz hamarabb, könnyebben továbbjutunk egy csatában.
Biztos vagyok benne, hogy nekiállok ismét de már Hard-on, hogy legyen némi kihívás is. Pár ismerős már bejelentkezett az Alyx végigjátszásra, amit a vírus miatt én most halasztani fogok, de utána élvezettel fogom végignézni az ő szenvedésüket is! Szóval szerintem nézőnek is jó lenni, nem csak játékosnak, ezt a szempontot sok VR játék újrajátszhatóságából ki szokták felejteni. Szerintem itt különösen kíváncsi lehet az, aki már végigvitte, hogy mások hogy közelítenek meg egy adott problémát, pályán való továbbjutást.
Megérte az árát? Nekem, mint kiéhezett HL fannak: teljes mértékben.Nagyon várom a folytatást. Ha nem is lesz, ahogy felettem már linkelték, remélem a modderek ráugranak az Alyxre.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
gulasoft
őstag
válasz Dyingsoul #28248 üzenetére
Tök jó kis összefoglaló volt, az újra játszásos részre reagálnék csak annyit, hogy a továbbjutást pontosan úgy fogja megoldani mindenki mint Te, mert nagyon csak egy megoldás van, max. az lehet érdekes mennyit szaladgál míg megtalálja a megoldást, és esetleg milyen fegyvert használ, de sajnos ez az újrajátszást is elrontja. Tényleg csak a hard fokozat okozhat nehézséget, de a fejtörők, és minden más marad.
Pl. ahol bele kellet lőni valamibe amit nem árulok el még így sem és attól nyílt ki, és igazából sehol máshol nem volt ilyen, na az nem volt semmi mire rájöttem, és nem is volt mindegy mivel lőttél.
Én 2* indítottam el, a puska pályától elölről, és marha unalmas volt, hogy mindent tudtam, csak gyorsan végigdaráltam, és jobban vigyáztam a lőszerre, tehát egy kis tapasztalatom van az újrajátszásdiból, de még elég az eleje, egy új embernek biztos érdekes abban teljesen egyet értek veled.Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-