A Facebook legutóbbi üzleti eredményeinek bejelentésekor tartott sajtótájékoztatón kérdezték az újságírók Mark Zuckerberget, a közösségi oldal alapítóját és vezetőjét, hogy a közelmúltban megszerzett Instagram fotószolgáltatásba mikor fogják beépíteni a hirdetéseket, hogy ez az üzletág is jövedelmező legyen.
Zuckerberg elmondta, hogy természetesen céljuk, hogy minél több bevételre tegyenek szert, de a fotómegosztón egyelőre nem jelennek meg hirdetések, mivel jelen pillanatban a felhasználói bázis bővítése a céljuk. A kulcsszó: egyelőre, hiszen arról már korábban szó esett, hogy a hirdetések megérkeznek majd egyszer az Instagramba is, ezt teljesen egyértelműen kifejtette fél évvel ezelőtt Kevin Systrom, a vállalkozás alapítója. Mint ismert, a Facebook egymilliárdot adott a fotómegosztóért, mely egy év alatt 80-ról 130 millióra növelte a havi aktív felhasználói számot.
Az elmúlt időszak pénzügyi eredményeit nézve a mobilos szegmensben előretörő közösségi oldal üzemeltetői vígan megtehetik, hogy az ingyenes szolgáltatást még egy ideig reklámmentesen tartják, és csak akkor nyitnak, amikor több száz milliós lesz a felhasználói tábor.