- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Microsoft Outlook topic
- Milyen routert?
- Bittorrent topik
- VoIP telefonálás
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
a 20w 50 teljesen hazavágja, az túl sűrű bele.
Szerintem csak elfolyik menet közben, ha tényleg a motor enne ekkora mennyiséget, akkor a visszapillantóidat akár el is ajándékozhatnád, akkora köd lenne mögötted. Ha hidegen csepeg, akkor melegen folyik az rendesen, gondolom a kocsid alja is olajos rendesen, és nem csak a motor, hanem az egész alja. Ha így van ,akkor kapd le az olajkádat, tegyél új tömítést szilokonnal, kapjon egy legolcsóbb 10w 40et. BemelegÍted, kicsit megforgatod terhelve 4000 környékén, és 2000km után kiengeded az olajat. 10w 40 felod benne mindent ami lerakódott. Utánna teszel bele egy rendes olajat, és ha akkor is 1l/1000km lesz, magam megyek el generálozni.
Lehet valamelyk gyűrűd le van tapadva, ez előgordul, de emiatt nem kell generálozni, egy jó olaj mindent megmozgat benne.
Én 370 000nél tartok, 10 000 km alatt elkér 0,5 liter 5w 40et. 400 000 után szedtem már szét favoritot, mert állÍtólag kopott a motor. A gyári hónolás megvolt a hengerfalakon!!! A letapadt gyűrűket megmozgattam, összeraktam, azóta már fél milla felett van. Egy liter megy bele egy teljes csereperiódus alatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT 2 - aláírjuk
- LEGO klub
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Marvel Snap
- Politika
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Drum 'n' bass
- Nine Sols teszt
- További aktív témák...