- Router gondok
- DIGI internet
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Linux kezdőknek
- Mobilinternet
- Microsoft Excel topic
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mesterséges intelligencia topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mcfly72
tag
Helló!
Tudja e valaki,hogy a kombi felíciáról a tetősint átlehet-e rakni formanra, ha igen hogy, ha nem miért nem!?😀a csoda csak a skoda
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16300 üzenetére
A másikkal is ugyanez a helyzet, ugyanígy nem alszik el a lámpa, csak gázadásra de ott még nem néztem feszültséget, de ez hol tölt hol nem. Az akku vadi új, nem szeretném kukázni egy hét után.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz AsUsLaptop01 #16302 üzenetére
A szabályzó tartalmaz egy késleltetést az teljesen normális.
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz AsUsLaptop01 #16302 üzenetére
Szia.
Igen, van ez a késleltetett működés a feszszab-nál.
Itt tudtam meg róla ezt.
Nálam első indításnál, ha nem szalad fel a fordulat 1500-ig, akkor alapjáraton végig világít a tőltésvisszajelző. Mindaddig,amíg egy erősebb gázadással 1500 fölé pőrgetem. Ekkor elalszik a lámpa és innentől ha visszaesik a fordulat alapjáratra, már többé nem világít.
Viszont olyan nálam nincs,hogy néha tőlt, máskor meg szinte semmi.
Ha ilyen előfordulna,generátor csere,feszszabbal. Kontaktvizsgálat, jó pár helyen. Ja és 1,2voltos izzó a tőltésvisszajelzőbe. Mint ahogy nemrég szó volt róla. -
mcfly72
tag
Ezek szerint senki.....😕
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #16306 üzenetére
A formant nem szerelték tetősínnel, (vagy csak nyugatra)azt csak később a feli kapott, most az a kérdés, fellehet-e szerelni a formanra!?
[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
Azért gondoltam jó lenne, mert a Vaterán kínáltak egyet, azzal a szöveggel, hogy átrakható a formanra!
Dehát mégsem......a csoda csak a skoda
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16303 üzenetére
Megnéztem a másik szabályzóval, azzal sem jó, terhelés alatt alapjáraton, leesik a fesz 12Voltra. (Bekapcsolt lámpa, ventillátor, stb...) A generátor lenne rossz?
[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #16313 üzenetére
Nem hiszem, hogy nekiesek, ha elb@szom oda a tető,javítani költségesebb.....
a csoda csak a skoda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz AsUsLaptop01 #16314 üzenetére
Karburátor esetén a generátor nem tölt alapjáraton csak minimális mértékben. Olyan bő 1000 fordulat után kezdi tolni, de ezt nemrég megbeszéltük.
BENEFON DELTA--------N8
-
pentoda1
csendes újonc
Sziasztok!
A vika bendix használható a régi fajta önindítóba vagy az is hulladék?
-
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #16318 üzenetére
Lehet kapni megfelelőt, csak a minőségtől félek. Ha 500 km múlva széthullik, akkor inkább nézek másik önindítót most.
-
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #16320 üzenetére
Tudom, hogy van ami használható. Azért kérdezem, hátha van valakinek tapasztalata vele.
-
mcfly72
tag
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16316 üzenetére
Ez injektoros, igaz azt én tettem rá. Nem lehet ezt valahogy átbuherálni, hogy menjen? Engem kicsit zavar hogy a rádió kikapcsol a feszültség miatt alapjáraton, néha afelett is, pedig egyáltalán nem egy nagy szám.
[ Szerkesztve ]
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz AsUsLaptop01 #16323 üzenetére
Átnéztem a kapcsolást, a rádióra menő pozitív ágba valaki egy 250V üvegbiztosítékot rakott, most egy fokkal jobb, van benne mégegy, azt nem akartam kiszedni, majd azt is lecserélem ha ráérek.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz AsUsLaptop01 #16323 üzenetére
Azért nehéz bármit mondani mert a rádió 10.5 Volt feszültségnek kapcsol ki! Azt mondtad hogy alapjáraton 12 Volt! Akkor most mennyi?
BENEFON DELTA--------N8
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16325 üzenetére
Van egy szivargyújtós feszültségmérőm, azzal mértem ezt az alacsony értéket, menet közben alapjáraton, teljes terheléssel (AC, lámpák, rádió) azóta feltöltöttem az akksit, az szépen tartja a 12,7-8V-t az akkun mérve műszerrel, ha megy a rádió, innen is jöttem rá, hogy nem az akku miatt kapcsolt ki, de most a motort nem indítottam be. Majd megnézem műszerrel az akku kivezetésein is alapjáraton. Lehet hogy csak a szivargyújtós cucc mutatott rossz értékeket, a rádió pedig mint írtam el volt kötve, lehet hogy a tyúkbél tápkábel (0,25mm) is beleszól, főleg hogy 4 hangszóró van rajta, de azt sem én raktam bele, minimum 0.5ösre fogom cserélni ha oda jutok egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz AsUsLaptop01 #16326 üzenetére
Nálam a rádiót tápláló két szál+ vezetékei, 0,75 mm.-esek. Legalábbis a tájékoztatója alapján. De nekem úgy tűnik, mintha a mínusz kábele legalább 1mm.-es lenne.
A hangszóró drótok kb. 0,5-ösök, vagy az alatt.[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz bringasisti #16325 üzenetére
Valamikor régebben említetted a Homasita Áruházat. Most voltam a Pólus-nál,ott van egy szép nagy területen boltjuk. A bőség zavarában szenvedtem.
Nagyon kellene nekem egy szívargy.-ról menő, 12voltos forrasztópáka. Itt lehet ilyet kapni, ára sem vészes.Nincs nagyobb teljesítményű, csak ez a 30wattos.Kérdezném,hogy evvel lehet-e két,1,5mm.-es rézdrótot összeforrasztani úgy,hogy rendesen átfussa a cin.Vagy ez a 30watt nem ad akkora forróságot a páka hegyére, hogy erre alkalmas legyen? -
vil59
tag
-
bringasisti
Topikgazda
Két 1.5 kvadrátos kábelt biztonságos össze forrasztani szerintem kell egy 75 - 100 W páka. Én ilyet használok, de van 30 W teljesítményű holnap kipróbálom. A gond akkor van ha a kábel el van oxidálodva mert akkor + gyanta meg a nagy páka is éppen elég. Azt tudod csinálni hogy lehet kapni kábelérvég nevű csöveket és csoki segítségével kötöd a két kábelt össze és zsugor PVC csövet rámelegítesz hogy ne okozzon zárlatot
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz bringasisti #16331 üzenetére
Igen. A rövidzárlatot hogy érted?
Megpucolom a drót végét, és ezt akarom hozzá forrasztani a szivargyújtó hátsó csonkjára. Innen vinnék áramot,egészen hátra, a csomagtérajtóig. Oda is kerűlne egy szív.gy. aljzat,de nem beépítve. -
vil59
tag
válasz bringasisti #16331 üzenetére
Ja, már kezdem érteni,!
Arra gondoltál, nehogy a szabadon maradt forrasztás hozzáérjen valamihez és zárt okozzon. Emiatt kell a zsugorcső, mint szigetelés.
Ha meg több szál drót fut egymás mellett, akkor nem szig.szalaggal kötöm össze őket, hanem sebtapaszcsíkkal kőrbetekerve. És nem válik el egymástól késöbb sem.Magát a forraszt is lehet így, ha egyenes ágon fut.[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
-
vil59
tag
válasz bringasisti #16334 üzenetére
Köszönöm,hogy tettél egy forrasztás próbát. Ezek szerint,a 30wattos páka elbírja az ilyen átmérőjű drótot. Vastagabbat meg úgysem forrasztok.
Sajnos nem tudok áramot vinni a kocsihoz a lakásból.
Vajon hogy érdemes használni a pákát? Álló motornál,mikor a feszmérőmön 12,6volt van,vagy alapjáraton,mikor már a generátor tőlt és a fesz 14volt? Utóbbinál lehetséges, hogy jobban felforrósodik a páka hegye? -
bringasisti
Topikgazda
Én megnézném a lehetőséget hogy kábel végére forrasztott saruval a gyújtáskapcsoló szivargyújtó hogy köthető össze. Ha nem tetszik az ötlet akkor álló motor mellett kezdenék forrasztani szélcsendes időben és ha kevés a meleg akkor járatnám a motort mert a 14.4 Volt esetleg hazavagja a pákát.
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz bringasisti #16336 üzenetére
A rádió állandó 12voltját is a szív.gy. csonkjáról vettem le. A csatlakozás biztonságosan van megoldva. Össze kötegeltem ott a vezetékeket,ha esetleg mégis elválna valami utólagos forrasztás, akkor sem tud hozzáérni idegen felülethez.Amúgy, ha már rádió,ennek a testelését a kormányoszlop kasztnihoz csatlakozó rögzítő lemezére csavaroztam. Egy külön furatot létesítettem erre a célra.
Páka ügyben, most így utólag gondolkodtam rajta, hogy ezt 12voltra méretezték.Járó motornál,nálam csak 14 Volt van,de akkor valószínűleg marad az álló helyzetben való forrasztás...[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
válasz AsUsLaptop01 #16323 üzenetére
Ha injektoros, akkor gondolom benzinpumpa is van. A Favorit generátorát meg nem ehhez méretezték, tudtommal a Felicia 70A-st kapott, a Favorit (karburátoros) 55-öst.
Üdv Mindenkinek újra, semmi szabadidőm nem volt, világjáró lettem, visszatértem újra. A törött Favoritot sajnos nem tudtam elhozni, a telefonom meghalt, és vitte magával a sim-et is, elveszett az eladó száma, és nem találtam már sehol sem meg. A simet meg csak 4 hét után tudtam pótolni, azóta meg nem keresett. :/ Cím meg nincs. :/ No mindegy, az élet megy tovább, de a terv az lett volna hogy váltó megy abból a Feliciába, a motor a Favoritomba. Megszerettem a Favoritot, de egy új motor el kéne bele. Most hogy azzal mi lesz még így rejtély. Sajnos hidegen nagyon füstöl, és eszi az olajat. Melegen már semmit sem, de az nem pálya hogy amíg nem üzemmeleg a motor, addig egy füstfelhőt hagyok télen. Jó hosszú hétvégét, üdv. peti_s
-
peti_s
addikt
válasz bringasisti #16339 üzenetére
Nekem a karburátoros Favorittal semmi gondom nem volt az alapjárati feszültséggel, motorvezérlő elektronika nélkül, a Feliciánál meg van elektronika, és gond is. Bizony, be-be halványul a lámpa, a rádió áthidalja a feszültségleesést, de pl. a mobiltöltő már nem, és jelez, hogy bizony 12 V alá esett a rendszer.
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
srácok "S.O.S." tanácsot / segítséget szeretnék kérni.Sajnos pár napja már betojt a generátorom, és most kezdenek visszaszálingózni az emberek a műhelyekbe.
Elvileg tudok bontottan szerezni egy generátort, de azt mondta a bontós, hogy az a klímás verzióhoz való (az enyém nem az), és hogy igazából csak át kell szerelnem a belsejét az enyémbe.Viszont, még sosem szedtem szét így generátort. Ez nagyon bonyolult? Kell hozzá valami spéci célszerszám?
Mire kell figyelni?u.i.: sajna satupadom, meg olyasmi, amibe be tudnám fogatni az nincsen.
Köszi, üdv!
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #16344 üzenetére
Ó, az már kiderült: fesz-szabályzó és az alkatrész árak baromi drágák, ezért gondoltam, hogy bontottan olcsóbb egy másik.
Valami huszonhatezer lett volna az egyik fesz szabályzó, a szénkefe 5 ezer, egy másik helyen meg 39 ezret mondtak. (nem bárdi, nem unix, skodabolt). Komplett HELLA generátor: 48.500 lett volna.Bontottan meg megkapom 10 rongyért.
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #16347 üzenetére
Szia, köszönöm. Kicsodák ők pontosan? Rád hivatkozzak?
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz FeniX- #16348 üzenetére
Ez egy vidéki bontó egyszer rendeltem tőlük egy Favorit generátort és Wartburg generátort küldték. Felhívtam a faszít és mondtam hogy az a gondom hogy bár be lehetne szerelni a kocsiba a küldött alkatrészt de azért szeretnék eredeti Favorit generátort hogy a két alkatrész egyes elemeit ha kell csereberélni tudjam. Semmi gond mondta és küldött egy másikat és a nálam lévőt a postás visszavitte. Korrekt volt.
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Politika
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Külpolitika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- iPhone topik
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen