Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisbatyu75
tag
Nekem a vízzsákos verziójú van, akkor nem izgulok. Tegnap be is mertem indítani, nagyon szépen pöccre indult az autó, mentem is vele 10km-t gond nélkül. Nem látok nagyobb folyásnyomot, akkor elég volt az egy tömítés csere.
Tényleg! Motormosásra kinek mi a módszere? Gondolom brigéciollal le kellene spriccelni, kenni a blokkot és utána lemosatni. Ezt ki hol oldja meg? Mi társasházban lakunk, udvar slaggal nincs, autómosókban meg ki van írva, hogy motormosás tilos.
Megint más. Futóművekben a szilenteket mennyire lehet otthon cserélni?[ Szerkesztve ]
mobil: Xiaomi Mi 9T PRO; PC:intel i7-7700
-
bringasisti
Topikgazda
-
bringasisti
Topikgazda
A homok az úgy keletkezik a hűtőben hogy a fagyálló tartalmaz bametol vagy valami hasonló rozsda gátló anyagot ami lebomlik idővel. Ezért kell a hűtő vizet cserélni. Megrozsdásodik a vízpumpa lapát, a henger hüvely és a szívó csonkban lerakódik. A Viz tiszta, de ha megpiszkálod a sár ott van.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
Én ilyent használok ez a legjobb.
Az alapjárat állítás: kell két lapos csavarhúzó. Egy marok és egy 4*150 es. A fénykép a jobb kerékdob felől készült.
A tömzsi nyilat tekered a marék csavarhúzó segítségével hogy legyen alapjárat. ( motor üzem meleg) A karcsú nyilat tekered a 4*150- es csavarhúzó segítségével jobbra balra míg a motor legnagyobb fordulatát megtalálod. Ez valahol a teljesen betekert csavar 2. 5 fordulat ki kitekerésénél lesz. Tömzsível kifelé tekerve az alapjárati fordulatot beállítod. Ismét a karcsú nyíl segítségével a legnagyobb fordulatot megkeresed stb. A LÉNYEG hogy a játékot úgy fejezed be hogy a karcsú keverék dúsító csavaron állítasz. Ott lesz egy fél fordulatnyi játék a végén mikor nem változik a motor fordulata ekkor a csavart kifelé kell tekerni ameddig nem csökken a fordulatszám[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
-
bringasisti
Topikgazda
Mikor a dugó a két végállásban van akkor a főtengely körívet ír le míg a hajtókat megmozdul. 2-3° lógás a kopott vezérműlánc esetén okozza az említett jelenséget, mivel a vezérmű tengelyt nyomja a szelepemelő tőke és nehéz forgatni. Ha van lehetőség stroboszkóp segítségével kell beállítani a gyújtást mert ott gyönyörűen látni hogy melyik az a fordulat ahol már nem ugrál a gyújtás akár 5° -ot össze vissza és tű pontosan ott dolgozik ahova állítva van. Sajnos most nézem hogy 29 -37 ezert kérnek egy stroboszkópért ( kapják be) én még 20 ért vettem igaz régen a Homasita-ban. 68- bán kezdtem a benzint pusztítani. Budán a Bimbó úton egy bizonyos helyen meglőttük a motort majd később az autót és mikor a harmadikat kiforogta néztük hogy melyik ház előtt vagyunk. Tökéletes módszer a karburátor és gyújtás állításra.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
Ha elméleti 0° -ra állítod a főtengelyt az ékszíj tárcsa szerint akkor ha jobbra balra megmozgatod a főtengelyt 1.5° -ot tehát összesen 3° -ot akkor a dugó ha teljesen szoros csapágyazás és semmi kotyogás 0.12 század millimétert fog mindkét esetben lefelé elmozdulni. Ha Budapesten vagy megbeszéljük és rámérek, de mint említettem közel sincs akkora jelentősége.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
Ezt még én se szereltem. A faros Skodán a motor közvetlen közelébe volt. Olyan mint egy kihúzott rúgó. Meg kell nézni hogy a Favorit és ami Felicia alkatrészt mondtál azonos teljesítményű motorhoz való? Feliciában ha jól tudom van légkondis változat is. Motor Watt a lényeg
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
A szénkefének kell tudni mozogni ha rugó nem nyomja mert ha nem fekszik fel a forgórész csúszó felületén ívet húz és fokozott kopás keletkezik mind a forgorészen mind a szénkefén. Nem tudom hol laksz de Pesten a Népszínház utca elején van a Műszéntermelő Vállalat boltja ott lehet venni. Ha már szétszeded érdemes cserélni.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
Lényeg hogy megfelelő rugó erő nyomja a forgórészhez a szén kefét mert forgás közben ugrál különben. Az is lényeg hogy ha rövid a szén és oldalról van bevezetve a réz kábel akkor felakadhat szénkefe hazában ha rövid már, illetve ha fentről van a kábel a szénbe vezetve akkor ha rövid kefe esetén a szénben levő kábel végződés a forgórészhez ér. Érdemes cserélni hogy egy év múlva ne kelljen megint szétszedni. Kefe bolt: +36 1 333 7967
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
-
bringasisti
Topikgazda
A dolog lényege hogy ránézésre nem tudod megállapítani hogy a trafó szekunder tekercse hogy van testelve, mert van 20 variáció. Van típus ahol a házhoz van és ahol a kivezetéshez. A Skodák S100 -tól felfelé mindig a kocsiszekrényre rögzítette közvetlenül a trafót szigetelés nélkül.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
A topik azért van hogy megbeszéljük megvitassuk, nincs gond ha nem egyezik a vélemény mert így lehet dolgokra rájönni. De hidd el a festett karosszéria azért nem szigetel mert 20 ezer voltról beszélgetünk és mikor az anyát meghúzod rögzítésnél már a festék a múlté. És mint említettem nem minden trafó egyforma van ahol a szekunder tekercs a testhez van kivezetve. Tudok olyan kapcsolási rajzot is dobni csak most nem akarom a fél könyvtáram végig keresni
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
mcfly72
tag
Hali! Én ezt úgy csináltam , h lefaragtam hegyesre egy parafadugót, amikor kicsavartam a rossz kapcsolót ezt addig belecsavartam amíg nem tettem vissza az újat, addig megpucoltam az alátétet /tömítést/ stb.,kis olajveszteség lesz, na azt meg pótolod.....
[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
bringasisti
Topikgazda
Pontosítok hogy ne legyen félreérthető. A feszültség szabályzóról nincs kapcsolási rajz, de valami késleltetés van benne mint a régi rendszerekben a hőmérséklet érzékelés hogy csak akkor adjon gerjedsztést a generátornak főleg télen mikor már stabil a motor járása mert a generátor lazán benyel 1lóerőt és megállna a motor különben. Ha villognak az égők az azt jelenti hogy feszültség ingadozás van, ami nem lehet! Nyilván mikor még nem tölt a generátor akkor kicsit halványabb a fény, mikor tölt akkor felerősödik de nem villoghat. Az analóg műszer azért ideális mert el kezd sepregetni akkor jobban látni a tendenciát mint a digitálisnál. Én egy 1500- ös kocka Lada voltmérőt rakosgatok mindig az aktuális kocsiba, de ha ez nincs akkor amit ajánlottam. Két éve télen nekem is ugrált a mutató, de mivel hideg volt basztam foglalkozni a generátorral. Aztán mikor meleg lett elfeledkeztem a dologról. Nem volt gond mert a vonat hazahozott.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
Egy ilyen műszer aranyt ér mert konkrétan nekem volt olyan esetem hogy a töltésjelző lámpa kialudt de a műszerem nem mutatott töltést. Persze mindent lekapcsoltam és haza tudtam menni. Szabályzó csere után a motor éppen csak beindult úgy le volt merülve a rendszer. Előre mutatta hogy gond lesz.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
Fogalmam sincs mi lehet a gond, de ha a kerekeket oldal azonosan megcseréled akkor a gumi - felni felvetés tisztázódik. Szerintem ha valamelyik sérült volna annak látható nyoma lenne. Mikor a kocsimat ellopták valami járdának csapták úgy hogy a lengéscsillapító alsó rögzítésnél meghajlott a felni gumi sértetlen maradt. A felnin a súlyokat a helyén látod?
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
Igen a gumi forgás iránya nem változhat. Én minden évben mikor váltok téli - nyári garnitúrát szoktam cserélni mert a hátsó gumi nem kopik és maradna egy jó futófelületű de elöregedett gumi használhatatlan páros egy idő után. Mindig a nagyobb profil megy előre, és ekkor a 4 gumi egyszerre megy a kukába.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
Ha az AC hibás azt nem lehet észrevenni ebben az esetben csak úgy hogy a motorolaj azonos hőmérsékleten mindig több lesz. Ha az AC nem csak szivárog hanem átereszt az más tészta természetesen. Bármelyik eset fordul elő a karburátorból a benzint nem tudja visszaszívni, vagyis nem csökken a benzin mennyisége. Hiába van hideg 3-4 óra alatt nem hűl vissza a motor hőmérséklete az éjszakai értékre azért indúl könnyebben. Vasárnap 8 rá megyek úszni 2 órát áztatom magam majd felöltözöm ami durván 2. 5 óra. A legnagyobb hidegben is valamit mutat a vízhőmérő a motornál tehát nem fagy le mínuszba.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
Én is boldog 2017 évet kívánok mindenkinek. A karburátorban a benzin szint a tűszelep alatt van ezért nem tud visszafolyni. Viszont hogy nyáron meleg motornál ha leállítod ne dúsuljon fel a benzingőz biztosítva van a karburátor szellőzése. Ha nem akarod sokat forgatni a motort akkor az AC segítségével a karburátort tele tudod tölteni, de azt tudni kell hogy aki sokat pumpálja az AC-t az előbb utóbb leöli.
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- ASUS ROG Ally
- Gurulunk, WAZE?!
- Gaming notebook topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest