Új hozzászólás Aktív témák

  • Hmura

    tag

    válasz Kampó #16932 üzenetére

    A ZTE kínai. A kínaiak kétféle szervizmódszerrel operálnak:
    1.
    100 egység leszállított telefon mellé automatikusan adnak
    5-20 egység készüléket a várható garanciális hibákra.
    Itt nem kell szervizelni hanem automatikusan cseréli
    a szerviz az elromlott készüléket. A szerviznek kell szurkolnia,
    hogy kevesebb legyen a hiba, mint a tartalék,
    2.
    A 100 egység leszállított telefon mellé ad 5-15 darab
    kannibál készüléket, aminek az a feladata, hogy ezekből
    kell kivenni a meghibásodott alkatrészt.

    Ezek a módszerek működnek eléggé jól, a gond akkor
    kezdődik, amikor a szerviznek vagy a forgalmazónak felcsillan
    a szeme, hogy nocsak, itt van 5-20% extra telefon, amiből egy
    kis nonpublic hasznot lehet csinálin saját zsebre.
    Érkezik a garanciális készülék, és a tartalék készülékek nincsenek
    meg. A kínaiak ilyenkor vagy nem adnak vagy horror áron további
    készüléket, vagy meg kell várni a következő szállítmányt, amiből
    ki lehet venni (és nem lenyúlni) a tartalék készüléket.

    Szerintem a te esetedben az elsőverzióba futottál bele.

Új hozzászólás Aktív témák