-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kampó
senior tag
erről beszélek csak a voda mutogat a szervizre a szerviz meg egy harmadik emberre.arra lennék kíváncsi hogy arra mit irnának ha azt irnám nekik hogy beszéltem fogyasztóvédellemel és 30 nap elteltével kikell cserélniük ha nem tudták megjavítani. Bár nyilván nem vennék be.
AMD volt AMD van AMD lesz
-
MODERÁTOR
nyilván azért nem vennék be, mert ilyen nincs nyilván azt se vennék be, hogy a fogyasztóvédelem azt mondta, hogy adniuk kell 2 millió forintot Amennyit ide írtál, annyi energiából/gombnyomásból már tudtál volna írni a fogyasztóvédelemnek is (bár értelme elég kevés).
#16953: na a gonosz fogyvéd se reagált 13 másodpercen belül a leveledre? Szerintem összeesküdtek ellened
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Kampó
senior tag
irtam már de leszartak nem jött válasz emil
de most akkor soha nem fog elkészülni telefonom ?? mert erre is nagy az esély[ Szerkesztve ]
AMD volt AMD van AMD lesz
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #16950 üzenetére
Csak az történhetett, hogy a barátja telefonja leadásakor
volt még a pluszként kapott tartalék készülékekből, most meg már
nincs, és próbálnak időhúzásra játszani.Ha a barátja telefonját KÉSŐBB adták be, akkor bukott
az elméletem. Ekkor viszont valóban a Voda a ludas
valahol, mert vagy rossz szerződést kötött, vagy elbizniszelték
a tartalékba kapott szerviz készülékeket.Amúgy a ZTE brandelt vagy sem?
-
addikt
válasz mukibuci #16956 üzenetére
Le kellene zárni ezt a sehová nem vezető vitát.
Tanulság: Nem kell ilyen kínai szarokat vásárolni, tanuljuk már meg végre.
Még soha nem volt ilyen problémám semmilyen termékkel kapcsolatban- 50 év alatt egyszer sem.
Nem is jutott eszembe soha, hogy ilyen saját márkás kínai cuccot birtokoljak.
"Aki ad,az nyer"
-
Hmura
tag
válasz Daffni2 #16959 üzenetére
Ne szóld le a kínai telefonokat, sajnos itt tartunk.
Addig, amíg a Nokia kínai fejlesztésű, tervezésű
és gyártású telefonokat ad saját név alatt részben,
addig meg főleg ne.A ZTE valóban nem az élharcos a kínaiaknál, de
mondjuk meg lehet kérdezni a telefontársaságok
beszerzőit, miért pont ezt a gyártót sikerült megtalálniuk.... -
addikt
Mindig Nokiám volt és soha semmi baj nem volt egyikkel sem.
A nép még mindig az ócccót keresi, nem tanulják meg ezredszerre sem, hogy pont a kis pénzű ember nem engedheti meg magának, hogy szart vegyen.
Akinek sok pénze van hetente vehetne újabb szart mégse vesz.Az olcsó ár miatt érzett örömöt hamar elhomályosítja a gyenge minőség miatti bosszúság.
Kínainak azt sem hiszem el amit kérdez."Aki ad,az nyer"
-
Agro
senior tag
válasz Daffni2 #16959 üzenetére
azért mert kevesen ismerik a ZTE-t mint mobil telefon gyártó az nem azt jelenti, hogy egy kis sufni tuning cégről van szó aki gagyi kínai termékeket gyárt
telekommunikációban használt mobil adótornyok gyártásával foglalkoznak első sorban. A telefonjaikat valóban az alsó szegmensbe szánják de ettől nem lesznek roszabbak a többi gyártótól. Az más kérdés, hogy nálunk nincs kirendelt szakszervízük (még). De van nálunk ismertebb nagy gyártó (RIM) akiknek szintén nincs szakszervízük és ugyanúgy elromlanak azok a telefonok is és ugyan ezt a hajcihőt kell levergődni és azok a telefonok nem mondanám, hogy alsó árszegmense lettek tervezve.
Minden gyártó telefonja ugyanúgy el tud romlani lehet Samsung, Apple, Nokia, LG tökmindegy. Ez a vélemény maximum akkor lenne helytálló, ha lenne egy hiteles kimutatás arról pl hogy 1000 ZTE-ből 100 hibás de pl 1000 Nokiából csak 10. De ilyen nincs
[ Szerkesztve ]
-
Agro
senior tag
válasz Daffni2 #16961 üzenetére
Mázlid volt, hogy egy nokiád se romlott el. Nekem az N70-em 2 hónap alatt megadta magát anno. Azóta csak Samsungom volt egyik se romlott el. De nem lehet arra alapozni hogy 10 telefonból egy sem romlott el. Más ismerősöm meg már 2szer volt samsung telefonnal szervízbe. Így nem lehet általánosítani.
-
MODERÁTOR
Akkor csak emlékezz vissza, hogy amikor a T elkezdte forgalmazni a blade-et, mennyit is vittek vissza mert szar volt az egész, átmenetileg szüneteltették a forgalmazását is
A statisztika pedig szép dolog: 500ból 10 ember vesz RIMet, és abból 1 elromlik, valamint vesz 490 ZTE-t, abból pedig 49db romlik el, akkor 10-10% a hibás készülékek aránya, azonban melyiknek lesz nagyobb visszhangja?[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Daffni2 #16961 üzenetére
Nekem volt E65-öm, és 5800-m, mindkettő járt szervizben, de ofkorsz Én Nokia szervizbe vittem alapból. Mindig azt javaslom bárkinek, aki kérdezi, ha van helyben lehetősége, akkor márkaszervizbe vigye a telóját, és hagyja ki a szolgáltatót a buliból.
Az a baj, hogy ez főként a magyarokra igaz.. Mi szenvedünk a garanciával, és az azzal járó bosszúsággal. Ha átnézünk a kicsit nyugatabbra, ott mi is történik? Bármi gondja van a készüléknek, valszeg kidobják, és vesznek helyette újat (mert megtehetik). Lásd, mennyi működő terméket lehet behozni külföldről, ami elvileg lom. Bár ezért nem kell külföldre menni, országon belüli e-hulladék gyűjtőkben is lehet kincseket találni...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #16969 üzenetére
A drágább telefonnak magasabb minőséget KELLENE nyújtania.
Ha RIM (ami lassan lemegy az überégés kategóriába kint) elromlik,
akkor elsősorban olyan emberek fognak róla tudni, akik döntéshozók
(legalábbis ez volt a gyakorlat). Mégegyszer nem fognak ilyet venni.A hazai részlegnél az a számítástechnikai kolléga, aki 2 éve a RIM-eket
vette meg, elég szorgalmasan keres állást magának emiatt.
De ez nem ez a topic. -
club1
veterán
válasz hackeeeee #16938 üzenetére
Urak, 4 éven keresztül (2008-ig) garanciális ügyintéző voltam egy multi hazai márkaszerviz hálózatánál (ma már kevésbé stresszes munkát végzek, mert leléptem).
Az eladó és a vevő között jön létre a vásárlással egy szerződés, ahol a márkaszerviz ugyan fel lehet tüntetve mint a garanciális ügyintézés helyszíne, azonban a kereskedő a kötelezett, így köteles átvenni az általa forgalmazott, és a jótállás hatálya alá eső termékeket, ha a vevő úgy gondolja. Utóbbiról - az ügyfélszolgálati számunkon - csak azért beszéltük le az ügyfeleket, mert a kereskedő és szakszerviz közötti logisztika rontotta az átlagunkat.
A multinál - összhangban a hazai szabályozással - a rendszer az volt (és úgy tudom mai is az), hogy a - kezdetben pontosan szabályozott, 2004-től pedig a "megfelelő" határidőbe be nem férő javítások, továbbá problémás ügyek/ügyfelek esetében a szakszerviz szakvéleménye, vagy a multi központi alkatrészrendelési rendszerének adatai alapján - ha tudtunk akkor raktárról - cserét biztosítottunk vagy csereigazolást állítottunk ki. Ez utóbbival az ügyfél a vásárlás helyszínén le tudta vásárolni (vagy döntése alapján akár vissza is kérhette) a problémás termék vételárát. Mi aztán a beváltott csereigazolásban szereplő árat a kereskedő felé jóváírtuk (illetve ha cserét kért, akkor a szakszervizbe a gépet leszállíttattuk).
Tehát még egyszer: A kereskedő nem tagadhatja meg semmilyen indokkal az általa eladott és még jótállás hatálya alatt lévő termék javításra történő átvételét. Max. annyit tehet, hogy ha értelmes a vevő (ami manapság egyre ritkább), elmagyarázza neki, hogy időben jobban jár ha közvetlenül a jótállási jegyen szereplő márkaszervizbe viszi a hibás terméket, mert nem mindegy, hogy egy vagy két résztvevő törekszik a 15 napon belüli javításra... -
hackeeeee
Jómunkásember
Aham, csak ez nincs így sok helyen... Mert jelenleg is sok ilyen eset van, hogy mész az üzletbe, és közlik, hogy ott van a jótállási jegyben, hogy hová vidd a készüléket javításra, mert Ők nem tudnak mit kezdeni vele.
Szal, hogy ennek így kéne lennie, az egy dolog, csak nem feltétlen van így. Meg a másik, hogy többször jön az elő, hogy a forgalmazónál leadod javításra a készüléket, aztán csak bent kotlanak rajta hónapokat, mivel nincs törvény a javítási időre, mivel a 30 napot eltörölték. Tehát, lényegében mondhatják azt is, hogy "majd készlesz.." Felajánlhatja, csak sok helyen ezt nem teszik meg, hanem szépen ülnek a javítandó készüléken..
Na meg amikor bizonyos terméket megveszel garanciapapírral, aztán a SN alapján közi a gyártó, hogy ilyen termék nincs is... Az még jobb.
Nha mindegy, mobilt, és ha van rá lehetőség, akkor mást sem, Én ezért is nem adok le a forgalmazónál, ha nem feltétlen muszáj... A Nokiáim soha nem jártak szolgáltatónál, mindig Nokia márkaszervizbe mentek.
Persze egyik sem jobb a másiknál.. Nah de sztem hagyjuk, mert ez már nagyon off.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
club1
veterán
válasz hackeeeee #16973 üzenetére
Értem én hogy most, hogy általánossá vált a 10% alatti kereskedelmi árrés egy csomó szegmensben, nem lehet minden jogszabálynak megfelelni, így a vállalkozások inkább kockáztatják a fogyasztóvédelmi és egyéb bírságokat, mint hogy rövid úton tönkremenjenek. Ettől még kötelesek átvenni javításra a jótállás alatt lévő, általuk eladott termékeket.
Az igaz hogy a 15/30 napot eltörölték, de a kötelezettnek igazolnia kell tudni, hogy törekedett a 15 napon belüli javításra (ez viszont benne van az aktuális jogszabályban). Márpedig ha kotlik a tételen azaz nem juttatja el legalább a javítás helyszínére, azt elég nehéz igazolni. Ilyenkor pedig automatikus a bírság. -
Hmura
tag
Ha bemész bármelyik hazai üzletbe, akkor az alábbi
felvilágosítást adják:
3 napon belül tessék visszahozni, ha baj van, utána csak a szervizbe
lehet vinni.Tudnád idézni a törvény azon részét, amiből következik, hogy
a kereskedő kötelezett a garancia időn belüli javítás levezetésére?
Mert nem igazán látok ilyet benne. -
Hmura
tag
Ezt úgy kerülik meg, hogy:
1. át sem veszi javításra, a szervizbe küld téged
2. ha kierőszakolnád az átvételt, akkor közli, hogy a szervizbe
juttatást nem neki kell fizetnie, hanem neked.
(mert ennek a költségét nem szabályozza a törvény)
És közli, hogy ő UPS gyorspostával fogja küldeni 14.000 Ft-ért. -
MODERÁTOR
Lapozzunk akkor
Kedves Ügyfelünk! A főbb feltöltőkártyás perc és SMS díjak változatlanok maradnak a 2012. január 1-vel hatályba lépő ÁFA emelkedés ellenére. Az egyéb díjak módosulásáról tájékoztatást a www.vodafone.hu/aszf oldalon talál.
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
addikt
válasz mukibuci #16977 üzenetére
Hát igen a Vodafone-t fikázóknak figyelmébe ajánlom a T-Mobile durva, az Áfa emelést messze meghaladó áremelését, ezen túlmenően a brutális kötbéreket a hüségidőknél, valamint azt is,hogy a készülék függetlenítést is igen komoly anyagiak ellenében végzik a hüségidőn belül még a kötbért is kifizettetnék.
Érdekes a Vodánál nincs ilyen.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
CoRt3z
tag
Sziasztok!
Egy gyors kérdés. Ha bemegyek egy vodafone-os üzletbe, beviszek egy telót, amit egy cég vásárolt meg, akkor kiadják a telóról azt az infót hogy részletre van-e véve vagy sem? Fontos lenne, mert szombaton vennék meg így egy vodás telót, csak nincs bizonyíték arra, hogy a telót hogy vásárolták. -
CoRt3z
tag
Azért lenne fontos, mert a telefont októberben vásárolták és ha részletre lett véve és nem fizetik akkor a telót letiltják tudtommal (Motorola Defy-ről van szó)
-
MODERÁTOR
Nem egészen értem a kérdésed... A legtöbb készülékre 2 év gar van, annál nagyobb idejű hűséget meg nem íratnak alá, szóval amíg tart a hűség, addig tart a garancia is(többnyire).
De amúgy meg semmi köze a garanciának a telefon függőségéhez..Szerk.: Lehet hülyeséget írtam, így azt a részt inkább kivettem
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
addikt
Nem.
Nem szerződést bontasz, maradsz előfizető abban a díjcsomagban amiben eddig is voltál. Teljesen logikus is így és korrekt.Ha egy telefont olcsóbban kapsz meg nem a két szép szemedért, hanem azért mert a tarifában be fogja hozni a árát a szolgáltatónak.Mármint a külömbözetet amennyiért ők kapták és a neked számított ár között.
Ha függetlenited azzal nem rövidíted meg Őket mert úgyís maradsz előfizető."Aki ad,az nyer"
-
MODERÁTOR
Ha van érvényben lévő hűséged és úgy akarod függetleníteni a telót, akkor igenis ki kell fizetned a kötbéred, ám ezzel a hűséged is megszűnik
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
hackeeeee
Jómunkásember
Erről már volt itt szó, hogy ilyen esetben letilthatják a készüléket is.. Ha csak végig gondolod, ~100k-s telefont elhozol előfizuval 1Ft-t, nem fizeted a készüléket, letiltják az előfizetést.. Ebben a formában szerinted akkor ez kit érdekelne?
Ha csak az előfizetést tiltanák le, akkor ez "kiskapu" lenne..
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #16994 üzenetére
Tévedés. A hűséget a telefonra kötöd, nem pedig az előfizetésre(a tarifahűséget most ne nézzük).
Többek közt ezért is tehetik meg pl, hogy árakat emeljenek, anélkül, hogy szerződést szegnének az ő oldalukról, mert a hűséget a telefonra írod alá, így a tarifád módosításával a hűségszerződésben aláírt feltételek nem módosulnak számodra kedvezőtlen formábaA garanciád viszont megmarad, ha a szolgáltató oldja fel a függőséget.
Az, hogy a telefonod egyben fizeted, vagy részletre veszed, meg most sehogy nem kapcsolódik ide..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Agro
senior tag
válasz hackeeeee #16990 üzenetére
Ezeknek az eseteknek az eloszuresere szolgal a hitelkepessegi vizsgalat meg a kotber. 100ks telot 1 ft-al akkor tudsz elhozni ha toppos elofizetest veszel tarifa megtartas melett es azert mar eleg komoly kotberek kerulnek kiszamlazasra. En itt meg nem lattam senkit olyanrol beszamolni hogy letiltottak a keszuleket. Mindig csak kerdeskent merult fel.
-
addikt
válasz mukibuci #16987 üzenetére
Rosszul tudod:
5. A kikódolás díja:
A hálózati korlátozás feloldásának díja: 9375 Ft.
Az Általános Szerződési Feltételekben írtaktól az ügyfelek javára pozitív irányban, a korábbiaktól eltérve, a feltételes kedvezmény /kötbér összegét nem kérjük befizetni hűségidőn belül a hálózati korlátozás feloldásánál.
"Aki ad,az nyer"
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Barthezz2 #16995 üzenetére
Attól a simkártyát ugyan úgy használhatod, nem vagy köteles azt a telefont használni, amit az előfizetéssel vásároltál.. Ha Én megveszem a készéleket az az enyém.. Az előfizetést fizetem, amit telefonálok, sms-ezek, stb... Tehát a mondatod szerint nem a hálózat használatért, hanem a készülék használatért fizetek havonta?
Az teljesen mindegy, hogy azzal a készülékkel használod, amit az előfizetéseddel vettél, vagy nem. A számládon a készélékről semmi nyom nincs,hogy Te milyen készüléket használsz. Akkor mire is van a hűség?
(#16996) Agro: korábban írta itt valaki, hogy megvett egy használt telót, és utólag tiltották épp azért, mert nem volt fizetve a törlesztőrészlete a készüléknek.. Mert ugye ezt Te, mint külső vevő, honnan tudhatnád.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5