Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fsb1000

    nagyúr

    válasz Stigma.HC #4022 üzenetére

    Felháborító ami megy.... Csak t10-ekkel megyek és tényleg minden csatában 4-5 arty van ahelyett amit az MM-el kapcsolatban igértek, hogy rotálva 1-2-3-4-5 arty lesz csatánként.
    Mivel támadó játékot játszok az első vonalban rengeteg arty találatot kapok.
    Namost vagy hátul kellene maradni E100, IS7, JagPzE100-al, vagy nem tudom.... de akkor még annyit se sebzek mint most.

    A sandriveres arty fedezékekről meg inkább ne is beszéljünk. Az egyik oldalon nincs fedezék mióta a pályát átalakították. Persze lehet mondani ne menjek oda... de akkor ki megy oda?
    Aki elsőnek bespottólódik, az tuti kap 2-3 arty találatot.
    És a scoutok már nem mennek felderíteni, se a medek pedig gyors tankként több esélyük lenne..
    Kampinovkán kb 5 perc után untam meg és egyedül mentem fel a hegyre. Aztán jött utánam a többi, de addigra már kaptam 3 arty találatot.

    Szóval ez így nem kellemes játék.. nekem papolhat akármilyen pro gyerek, hogy ez tudás hiánya, meg tanuljak meg rejtőzni 22K csata után... Nem, ez nem így megy. Ez el van cseszve.

  • Plasticbomb

    addikt

    válasz Stigma.HC #4022 üzenetére

    Ez az artyknak is kibaszott nagy szopás. Kell húzni az arty ágakat CW-re, de ha 2-3 nál több van egy csatában, akkor gyakorlatilag már megy az egymás elől lopkodni a damaget & killt, amiben a gyengébb artyk kerülnek hátrányba, mert még 5 sec mire beszűkül, vagy még 30 sec mire betölt stb. Ráadásul, minél több arty van, annál nehezebb az arty dolga, mert sosem tudhatja az ember, mikor unja meg valaki, és kezd el counter artyzni. És egy lassabb artyval, mint pl az OB 212, ez hát... cumi, főleg, ha mondjuk egy T92 az aki megunta a témát.

    ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)

Új hozzászólás Aktív témák