- Mikrotik routerek
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Padavan firmware
- Netflix
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.
0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddt500hu
veterán
válasz
olivera88 #9472 üzenetére
Lehet, hogy beillene de a valóságban 1 kategóriával kisebb mint a Yamato. Az Iowa teljes vízkiszorítása 57 000t, a Yamatoé 71 000. Ez nagyobb különbség mint ami az Iowa és a Bismarck között van.
Az Iowanak lehet jobb volt a tűzvezetése és a kisebb űrméretű ágyúja is ugyan azt tudta, de a Yamato-osztálynak akkor is kipróbált, irgalmatlan túlélőképessége volt pusztán a mérete okán.
80%-os tartalék úszóképessége volt ami annyit jelent, hogy csaknem a saját tömegének megfelelő víz beömlését is kibírta.
Bár a Japán acél nem volt éppen a legjobb minőségű de:
"A Musashi a kilenc torpedó, és hét bombatalálat ellenére még viszonylag stabilan ült a vízben, három turbinája és kilenc kazánháza még működött, s képes volt 12 csomós sebességgel haladni."
A végén 20 torpedó és 17 bombatalálat kellett az elsüllyesztéséhez.
Az Iowa-t sosem találták el de gyanítom ennek a fele is elég lett volna a boruláshoz.
Az amcsik sem voltak megelégedve az Iowa-osztály páncélzatával ezért terveztek évekig egy lassabb de erősebb csatahajót. Ami a Montana lett volna.
Szóval az Iowa-t én is tier 9-be raktam volna.
De ha fel is rakjuk 10-be a többi nemzetnek akkor sem lesz megépített tier10-es hajója.