Új hozzászólás Aktív témák

  • McLaca

    őstag

    válasz #79335424 #8390 üzenetére

    Így van. A Dellmont szerverei határozzák meg a hangminőséget, az, hogy neten, vagy callback megy a hívás, inkább csak a megbízhatóságát és a kapcsolat stabilitását (meg a hang késését) befolyásolja. Bár a callback is neten megy egy szakaszon, ahol a két GSM hívást összeköti, csak ez nyilván rövidebb szakasz, de ennek a minősége határozza meg döntően a hívás minőségét. Apropó, telefonáltam én már callbackkel úgy, hogy 2mp volt a késés, és azon túl is alig hallottuk egymást, annyira kásás volt a hang.
    Azon csodálkozok, hogy akik célhardvert használnak (pl. a Gigaset telókat), azok ezt a minőségbeli ingadozást miért nem tapasztalják. Pedig ott is neten megy a hívás, nem úgy, mint a callbacknél, és utóbbinál mégis vannak időnként minőségbeli gondok.

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

Új hozzászólás Aktív témák